Niet als je vanuit omgeving Amersfoort moet komen (werk). ;') Dan is het aardig omrijden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij woont toch in Ede? Dan lijkt Arnhem me dichterbij.
Alleen negers approven KFC.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
I'm Wacko Jacko and I approve KFC
Dank uquote:
Subway is echt drie keer niets.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
Volgens hun website heeft heel Nederland KFC behalve Hilversum natuurlijk
En dan wel zo'n VEEL TE DURE subway hier plaatsen. kutzooi
Ah ja, oke.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet als je vanuit omgeving Amersfoort moet komen (werk). ;') Dan is het aardig omrijden.
Naja ik vind het prima te eten (30cm + ham + kaas + kip teryaki) maar het is zo veel te duurquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Subway is echt drie keer niets.
heul wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die staat nu in de OPquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef Japsnars het volgende:
Lekkerste product hebben ze trouwens allang uit de handel genomen in Nederland.
Gelukkig hebben ze die in Amerika en Zuid-Afrika nogwel
[ afbeelding ]
GEYLLL
Ja klopt, maar alleen al voor het geld zou ik er niet naar toe gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja ik vind het prima te eten (30cm + ham + kaas + kip teryaki) maar het is zo veel te duur
Boh, MJ was ooit een niggerquote:
Ja, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef Goofisch het volgende:
[..]
heul wel.
gister nog gehaald voordat ik naar de bios ging
Eenmaal in de bios had ik weer honger
KWOOT VOOR TROETquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals de macquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik![]()
Je betaalt een duur broodje en daarna heb je weer honger.
Dat is meestal bij dat soort zaken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik![]()
Je betaalt een duur broodje en daarna heb je weer honger.
Mc Flurryquote:
True that. Ik heb hier nog allemaal macdonalsbonnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar alleen al voor het geld zou ik er niet naar toe gaan.
Zo bijzonder is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |