Maar andere bronnen zeggen weer dat LauraGuppy niet echt isquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
Twittters van Laura:
LauraGuppy
1. Ik ben echt niet alleen op zee straks, zijn genoeg mensen in de buurt met camera, wordt nog druk om mij heen.about 2 hours ago from mobile web
2. Ga nu het water op en hoop dat ze mij even met rust laten, iedere keer mensen langs de steiger. Bah.about 2 hours ago from mobile web
3. Mijn opvoeding is nu eenmaal anders geweest dan bij andere. Ben zelfstandig en maak mijn eigen keuzes, altijd al. Al vanaf mijn 6e. Pffff.about 2 hours ago from mobile web
4. Ik doe gewoon wat we hebben afgesproken. Dit weekend nadenken over hoe en wat. Maar ik wil en ga. Ben vastbesloten.about 2 hours ago from mobile web
5. Ik begrijp niet iedereen nu alles weer opnieuw wil bespreken, is al lang geleden gebeurd. Was en is mijn keuze. Zeilen is MIJN leven.about 3 hours ago from mobile web
6. Jammer dat die kranten niet vertellen hoe het allemaal zit. Heeft nu geen zin om over de laatste jaren te praten, over mijn moeder dus.about 3 hours ago from mobile web
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:08 schreef Cerbie het volgende:
Ik denk niet dat die kutpuber dochterlief vatbaar is voor een gesprek met mams.
Het is toch totaal irrelevant hoe de buitenwereld, anders dan de directe omgeving, ergens over denkt? Wat de fuck zou het mij als ouder kunnen schelen hoe Banjerkanjer denkt over de relatie met dochter of zoon?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik begrijp wel dat die moeder haar mening juist in de media wil uiten. Tot nu toe werd steeds maar beweerd dat de ouders het plan steunden en het ermee eens zouden zijn (hoewel tussen de regels wel te lezen viel, dat dit niet helemaal op waarheid berustte). Als je als moeder daar dan mee geconfronteerd wordt, en er wellicht op wordt aangekeken in je omgeving, begrijp ik goed dat je je op deze manier verdedigt zodat daar iig geen misverstanden over kunnen bestaan.
En wat als moeder de kans niet kreeg haar dochter er op aan te spreken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Guttegut, ieder kind is wel eens dwars. En ja het kan soms wat moeite kosten, maar het via de media spelen is gewoon raar. Als moeder heb je het volste recht je kind direct ergens op aan te spreken, doe dat dan ook, en laat het niet optekenen in de krant.
Natuurlijk kan je zo'n kans wel krijgen, gewoon een beetje doordouwen. Het hoeft niet iedere dag feest te zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:22 schreef Leandra het volgende:
En wat als moeder de kans niet kreeg haar dochter er op aan te spreken?
Dat idee heb ik ook niet, maar dat zegt wat over de relevantie van het oordeel van de moeder. Als de moeder geen enkele direct invloed op haar dochter uit kan oefenen, dan is dat waarschijnlijk aan de moeder zelf te wijten. Daar moet de moeder dan iets aan gaan doen, en dat doe je niet door verhalen in de krant te laten opnemen. Dit zijn zaken die in de familiare kring opgelost moeten worden, wat de buitenwereld daar over denkt is volstrekt irrelevant.quote:Ik heb niet het idee dat het allemaal fijn en open aan de keukentafel besproken is
Misschien dat daar nu precies het probleem zit?quote:3. Mijn opvoeding is nu eenmaal anders geweest dan bij andere. Ben zelfstandig en maak mijn eigen keuzes, altijd al. Al vanaf mijn 6e. Pffff.about 2 hours ago from mobile web
Wat jij ervan vindt interesseert me ook geen donderquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is toch totaal irrelevant hoe de buitenwereld, anders dan de directe omgeving, ergens over denkt? Wat de fuck zou het mij als ouder kunnen schelen hoe Banjerkanjer denkt over de relatie met dochter of zoon?
quote:Müller zei haar eerder de plannen niet te zien zitten. ‘Maar Laura zei: als je het me verbiedt, heb je mijn hele leven verziekt, dan wil ik je nooit meer zien.’
Ja, inderdaad, die moeder wil haar dochter opvoeden en kaders stellen ipv een 6-jarige zelf de dienst uit te laten makenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je zo'n kans wel krijgen, gewoon een beetje doordouwen. Het hoeft niet iedere dag feest te zijn.
[..]
Dat idee heb ik ook niet, maar dat zegt wat over de relevantie van het oordeel van de moeder. Als de moeder geen enkele direct invloed op haar dochter uit kan oefenen, dan is dat waarschijnlijk aan de moeder zelf te wijten. Daar moet de moeder dan iets aan gaan doen, en dat doe je niet door verhalen in de krant te laten opnemen. Dit zijn zaken die in de familiare kring opgelost moeten worden, wat de buitenwereld daar over denkt is volstrekt irrelevant.
Zo, die kan ik in m'n broekzak steken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wat jij ervan vindt interesseert me ook geen donder
Lijkt mij een puik plan. Ik zie Laura al zitten met haar armen over elkaar naar de grond kijkend 'het maakt me niet uit wat zij zegt, ze verziekt mijn hele leven, ik maak mijn eigen beslissingen wel, ik heb haar niet nodig'.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:22 schreef Leandra het volgende:
Maar misschien kunnen Laura en haar moeder een keer een gesprek hebben in een kamertje van jeugdzorg, als dat gesprek gevolgd kan worden dan hebben ze wellicht gelijk wat meer inzicht de "volwassenheid" van Laura.
Dat vind ik geen goed excuus. Met directe interactie van een gesprek tussen moeder en dochter kan het doel van moeder veel eenvoudiger en op een gezonde manier bereikt worden. Het spelen via de media duidt op een totaal gebrek aan controle en gezag bij die moeder.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:38 schreef Marrije het volgende:
En ja, het zou beter in familiekring opgelost kunnen worden, maar het moet allemaal op stel en sprong ivm dat record, dus echt veel tijd en ruimte krijgt het niet.
Dat is geen teken van onvolwassenheid hoor, zelfs regeringsleiders gaan op die manier met elkaar om als het zo uit komt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:39 schreef Marrije het volgende:
Lijkt mij een puik plan. Ik zie Laura al zitten met haar armen over elkaar naar de grond kijkend 'het maakt me niet uit wat zij zegt, ze verziekt mijn hele leven, ik maak mijn eigen beslissingen wel, ik heb haar niet nodig'.
Tegen hun moeder??quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is geen teken van onvolwassenheid hoor, zelfs regeringsleiders gaan op die manier met elkaar om als het zo uit komt.
Daar blijkt wel een onvermogen van o.a. flexibiliteit uit, wat ze hard nodig zal hebben in de havens.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is geen teken van onvolwassenheid hoor, zelfs regeringsleiders gaan op die manier met elkaar om als het zo uit komt.
Gezien Laura haar reactie dat haar moeder dit haar niet mag verbieden, anders verziekt ze haar hele leven (quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat vind ik geen goed excuus. Met directe interactie van een gesprek tussen moeder en dochter kan het doel van moeder veel eenvoudiger en op een gezonde manier bereikt worden. Het spelen via de media duidt op een totaal gebrek aan controle en gezag bij die moeder.
Verder is de vader van Laura misschien wel op de NRC geabonneerd.
Nee, dat zijn geen ma Smit typesquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, hun moeders schrijven daar nooit een artikel over in de krant.
Ben je wel eens in een haven geweest? Je legt je boot aan, gaat naar de havenmeester, geeft de naam en lengte van de boot door, betaald, en klaar ben je. En meestal zijn havens gesloten voor publiek dus dat zal de nodige rust kunnen geven.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:45 schreef Marrije het volgende:
Daar blijkt wel een onvermogen van o.a. flexibiliteit uit, wat ze hard nodig zal hebben in de havens.
Net zo goed als er moeders zijn die hun kinderen op de meest ranzige manieren tegen hun vader ophitsen, kunnen er natuurlijk vaders zijn die hetzelfde doen....quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je zo'n kans wel krijgen, gewoon een beetje doordouwen. Het hoeft niet iedere dag feest te zijn.
[..]
Dat idee heb ik ook niet, maar dat zegt wat over de relevantie van het oordeel van de moeder. Als de moeder geen enkele direct invloed op haar dochter uit kan oefenen, dan is dat waarschijnlijk aan de moeder zelf te wijten. Daar moet de moeder dan iets aan gaan doen, en dat doe je niet door verhalen in de krant te laten opnemen. Dit zijn zaken die in de familiare kring opgelost moeten worden, wat de buitenwereld daar over denkt is volstrekt irrelevant.
Maar dat was nou net de bedoeling niet, de bedoeling was toch dat ze daar wat sociale contacten zou opdoen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ben je wel eens in een haven geweest? Je legt je boot aan, gaat naar de havenmeester, geeft de naam en lengte van de boot door, betaald, en klaar ben je. En meestal zijn havens gesloten voor publiek dus dat zal de nodige rust kunnen geven.
Dat is ook niet nodig omdat die regeringsleiders wel volwassen zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, hun moeders schrijven daar nooit een artikel over in de krant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |