quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:08 schreef Jahr00n het volgende:
Heb je dat mokkel nou al gebatst?
Niet voor eht huwelijk mijn beste.quote:
Nee, dan zou die dicht zijn. Voor de goede orde: hij is met de auto, niet met de boot.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef Ochtendjas het volgende:
Je weet dat mensen niet over een brug heen kunnen als deze open staat, toch?
Bijna elke brug staat langer open dan dat ie dicht is. Maar ik zie de redenatie niet in waarom je dan later bij iemand zou zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:14 schreef JJH het volgende:
Er zijn best bruggen die lang openstaan hoor.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, dan zou die dicht zijn. Voor de goede orde: hij is met de auto, niet met de boot.
Als je dat niet snapt dan ben je echt een mongool.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Bijna elke brug staat langer open dan dat ie dicht is. Maar ik zie de redenatie niet in waarom je dan later bij iemand zou zijn.
Voo de boot inderdaad. Maar zoals ik al zei, mijn collega is (als het goed is) met de auto.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef Ochtendjas het volgende:
[ afbeelding ]
Die brug staat OPEN!!1!
Dan weet jij dus niet wat het inhoud als een brug open of dicht is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Voo de boot inderdaad. Maar zoals ik al zei, mijn collega is (als het goed is) met de auto.
Jij krijgt van mij een staande ovatie als jij met je auto over een (volledig) openstaande brug kan, kerel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Voo de boot inderdaad. Maar zoals ik al zei, mijn collega is (als het goed is) met de auto.
Godsamme.....quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Niet voor eht huwelijk mijn beste.
vanavond kennis making met schoonouders, waarbij we onze verloving bekend maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |