abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:44:50 #1
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_72430939
Nee! Geen huilie topic van een ongeduldige jongen die gisteren rond 23.00 zijn nieuwe computer heeft besteld en nog niets binnen heeft.

Ik help een familielid uit de brand en run voor een dagje zijn webwinkel. Maar nu zit ik hier, alleen in een bedrijfspand in A'dam, al 3 uur te wachten tot DHL bestellingen komt bezorgen zodat ik orders kan verwerken. Normaal is DHL er altijd rond 11 uur, maar er zal wel weer een andere bestuurder op de route zitten die geen van z'n adressen kan vinden. Als DHL er al geweest was, had ik alles al kunnen verwerken en was ik nu opweg naar huis! Het is immers toch al bijna weekend....

Klacht: niets te doen
Sub-klacht 1: Fok!, Dumpert, Little-Gamers, CAD, Tweakers, Flabber en Geen Stijl al doorgenomen.
Sub-klacht 2: Als je een nieuw topic tikt en je logt in, kom je terug op de 'plaats topic pagina' en word je topic niet gepost
Anti-Klacht: bijna weekend!
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_72430960
Neem dan ook TNT
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72431008
Hebben die DHL-chauffeurs geen navigatiesysteem aan boord? Hoe moeilijk kan het dan zijn om adressen te vinden .
Cool story, Hansel.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:49:34 #4
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_72431096
TNT is inderdaad al langsgeweest, die order staat dan ook al klaar. Zelf verzenden we ook via TNT. Maar het gaat hier om bestelde artikelen die komen van een leverancier die voor DHL heeft gekozen. Overigens geen DHL bash, meestal gaat prima, alleen vandaag niet en ik wil gewoon weekend!

En normaal komt altijd dezelfde bezorger langs, die rijden bepaalde routes en kennen die als hun broekzak. Tevens gaan die vaak eerst langs bedrijven en daarna pas langs consumenten. Een andere bestuurder (bezorgers worden ook wel eens ziek immers) kent de route niet goed en zal geen systeem hebben in zijn bezorgingen ondanks GPS, waardoor ik moet wachten
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:50:32 #5
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_72431130
DHL
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:52:50 #6
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_72431194
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben die DHL-chauffeurs geen navigatiesysteem aan boord? Hoe moeilijk kan het dan zijn om adressen te vinden .
Nou, ik wacht al sinds vorige week op Snow Leopard... UPS probeert het te bezorgen.... Vorige week vrijdag had die moeten komen. Verkeerd gerouteerd intern, extra dag wachten. Daarna volgens track en trace een verkeerd adres...? Gebeld en het adres klopte wel maar de chauffeur was gewoon incompetent. Zijn tomtom kende het adres niet en goed, de straat bestaat ook pas 2 jaar. Misschien moet hij vaker zijn zooi updaten.

Maar goed, dat was dinsdag, woensdag zou de dvd door de bus worden gegooid, maar het is ze nog steeds niet gelukt.... Nu is de status dat er gewacht wordt met afleveren tot de afgesproken datum.

Nu moet ik alleen nog de afgesproken datum zien te achterhalen Weer eens bellen...

Sterkte TS
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:54:07 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72431232
Net zo'n sneue toko als de DPD

Ik vind de TNT tot nog toe top! Bezorgen tot laat in de avond en flikkeren je pakket zo in je voortuin
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72431239
Heb ik ook soms hoor

Alleen dan met TNT
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:55:41 #9
131603 Afwazig
Serious business
pi_72431283
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:54 schreef Biogarde het volgende:
Net zo'n sneue toko als de DPD

Ik vind de TNT tot nog toe top! Bezorgen tot laat in de avond en flikkeren je pakket zo in je voortuin
pi_72431597
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:55 schreef Afwazig het volgende:

[..]

ligt eraan waar je woont , maar het kan verrekte handig zijn .
als ze het hier doen wordt het toch niet gejat
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:08:51 #11
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_72431650
Nou! Met UPS had ik dan recentelijk wel een goeie ervaring. Een leverancier had het bezorgadres met het factuur adres door elkaar gehaald. Met de Track & Trace code inloggen bij UPS en je kan gewoon een nieuw bezorgadres invoeren. Volgende dag op het andere adres bezorgt.

Tot nog toe niets hier... Ik denk dat ik maar gewoon ga zometeen... Ga hier niet de hele dag verkloten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roa op 04-09-2009 14:17:59 ]
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:35:52 #12
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_72432418
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:08 schreef Roa het volgende:
Nou! Met UPS had ik dan recentelijk wel een goeie ervaring. Een leverancier had het bezorgadres met het factuur adres door elkaar gehaald. Met de Track & Trace code inloggen bij UPS en je kan gewoon een nieuw bezorgadres invoeren. Volgende dag op het andere adres bezorgt.

Tot nog toe niets hier... Ik denk dat ik maar gewoon ga zometeen... Ga hier niet de hele dag verkloten.
Ik ook geen probleem, heb ze net gebeld en ze sturen het pakketje nu met een koerier, hopen dat diegene wel mijn huis kan vinden
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')