Idd. Winterquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:41 schreef F04 het volgende:
Net 2 of 3 maanden lekker weer gehad met lekker veel licht, natuurlijk met hoogte en dieptepunten maar de winter staat helaas al voor de deur. Bereid je maar alvast voor ongure regenachtige, en vooral donkere dagen.![]()
Klacht: Zomer die te snel gaat, en dat het s'winters al om 5 uur donker is.
"Anders donder je maar lekker op."quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef o.us het volgende:
Welkom in Nederland.
Dit zegt genoeg volgens mij.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
"Anders donder je maar lekker op."
Dit ook.
Er stond gisteren gewoon iemand op het station met een sjaal en een muts op.quote:
Valt onder de winter. Echt!quote:
De herfst is ook al een trieste bedoelingquote:
SAY WUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT? WAS JIJ BUITEN EN IK NIET?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er stond gisteren gewoon iemand op het station met een sjaal en een muts op.!
15 freakin' graden he.!
ESPAÑA!!!!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:50 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De herfst is ook al een trieste bedoeling
Niet meer BBQ'en
Geen terrasjes meer
Geen strand
Niet meer varen
Niet meer motorrijden
Niet meer lekker tot s'avonds laat buiten zitten.
Mensen die gek zijn op de winter hebben geen leven.
OMG!!!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:51 schreef erkel het volgende:
Schuif de herfst/winter nog maar een weekje vooruit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:51 schreef erkel het volgende:
[ afbeelding ]
OOOOOOOKEEEEEEEEEEEEEEEEE JƠSEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:51 schreef erkel het volgende:
[ afbeelding ]
Wij ook. Iets met een piste..quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:55 schreef Goofisch het volgende:
Nu de winter dichterbij komt kan ik eindelijk weer gaan snowboarden![]()
Iets waar ik naar uitkijk zegmaar
Open haard aan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:55 schreef Bijou het volgende:
Winter
Kou, dekentjes, donker buiten als je thuis komt, lampen aan... ik hou ervan heur
Heb je geen (sociaal) leven ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:54 schreef Kloddertjeroze het volgende:
Winter rules![]()
Oja en vlg.week toch weer heet dus wat klaag je nou.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:56 schreef Rasher het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er maar 2 seizoenen: Zomer en winter.
Lente en herfst weten niet wat ze willen.
Overwinterenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Chagrijnige gezichten om je heen terwijl je zelf van de winter geniet
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:04 schreef Jarno het volgende:
Ijs op het water, strakblauwe lucht en vorst in de lucht..
Doelde er inderdaad op dat het wintersport seizoen er weer aankomtquote:
En dan gezellig, knus en lekker warm in je huisje zitten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:41 schreef F04 het volgende:
Bereid je maar alvast voor ongure regenachtige, en vooral donkere dagen.![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:04 schreef Jarno het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:06 schreef Ploertendoder het volgende:
Om alvast even in de stemming te komen:
[ afbeelding ]
Ah, een buitenlander.quote:
Ah, een bekrompen boer.quote:
Nee. Gewoon een Hollander die een kankerhekel heeft aan zijn eigen klimaat.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Kerst
Elkaar zsm in het jaar claimen om verplicht gezellig te gaan doen onder genot van WHAM.
Kansloos.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Kerst
Elkaar zsm in het jaar claimen om verplicht gezellig te gaan doen onder genot van WHAM.
Kansloos.
Diezelfde mensen klagen ook dat het zo warm is in de zomer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Chagrijnige gezichten om je heen terwijl je zelf van de winter geniet
Foutquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Diezelfde mensen klagen ook dat het zo warm is in de zomer.
Winter
Over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:12 schreef star_gazer het volgende:
Kijk die mensen die willen laten zien hoe stoer ze zijn met hun 'ik houd van vorst' en 'mooi weer is voor paupers' houding
Wintersport_!
En buiten mensen zien glibberen over straat en fietsen door de regen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En dan gezellig, knus en lekker warm in je huisje zitten.
Als je een linkse klapjosti bent misschien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:14 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Fout. Het kan mij niet warm genoeg zijn
![]()
- Wat is er nou lekkerder dan in de zon op je motorbootje onder het genot voor een biertje over het water te cruisen.
- Tot savonds laat lekker buiten zitten na een overheerlijke BBQ.
- Een terasje pakken naar een mooie motorrit.
- Sochtends lekker wakker worden met de zon op je knar.
- Na het werk nog even een frisse duik nemen.
Home Alonequote:Op vrijdag 4 september 2009 14:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En buiten mensen zien glibberen over straat en fietsen door de regen!
De geur van verwarming
Lekker vroeg donker, kaarsjes aan en Home Alone kijken![]()
De winter dusquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:14 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
![]()
- Wat is er nou lekkerder dan in de zon op je motorbootje onder het genot voor een biertje over het water te cruisen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
Kijk al die zomer mooiboois joh. Beetje balen dat ze niet meer op het strand kunnen liggen met hun huidkank... eh, roodverbrande bekkies!.
Winter! Herfst!.
Niet als je erbij bedenkt dat de hoofdrolspeler misschien wel de zaaddonor is geweest om de kindertjes van Michael Jackson te produceren!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Home AloneIk ken wel leukere films
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet als je erbij bedenkt dat de hoofdrolspeler misschien wel de zaaddonor is geweest om de kindertjes van Michael Jackson te produceren!
En jij bent natuurlijk zo'n individu die nooit buiten komt en zijn familie nog amper kentquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:19 schreef star_gazer het volgende:
Al die winter-fans hier zijn volgens mij van die familiebeestjes die graag 'lekker knus' en 'gezellig' () opgehokt met opa en oma aan de koffie zitten
Je bent de laatste winter al vergeten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:20 schreef Revolution-NL het volgende:
Een echte Winter vind ik nog wel wat hebben (voor max 3 weken) echter is Winter in Nederland maanden achtereen -1 tot 7 graden gecombineerd met regen en harde wind![]()
![]()
en sneeuwquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:04 schreef Jarno het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:19 schreef star_gazer het volgende:
Al die winter-fans hier zijn volgens mij van die familiebeestjes die graag 'lekker knus' en 'gezellig' () opgehokt met opa en oma aan de koffie zitten
Ik ken mijn retarded pauper-familie inderdaad amper. En geloof me, daar heb ik zeer bewust voor gekozenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk zo'n individu die nooit buiten komt en zijn familie nog amper kentMaar wat is er mis mee als mensen de winter leuk vinden?
persoonlijk maakt het me weinig uit hoor
Elk seizoen heeft zijn charmes vind ik
Ja winters vergeet ik zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bent de laatste winter al vergeten?
Oud & Nieuw is dan weer wel leuk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:23 schreef Jarno het volgende:
Het nieuwjaarsconcert! Met oliebollen!!.
Ja en onbewust doe je er zelf ook aan meequote:Op vrijdag 4 september 2009 14:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
...en geen sociale contacten hebben buiten de familie om.
Lekker de hele dag aan huis gekluisterd zitten en binnen zitten moeken
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja en onbewust doe je er zelf ook aan mee
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als het aan mij zat het kwik het hele jaar op 25 graden. Met 3 weken echte winter.
Verhuis dan naar landen die in de buurt van de evenaar liggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Heb je een andere keuze dan (buiten emigreren) smart-ass.
Als het aan mij zat het kwik het hele jaar op 25 graden. Met 3 weken echte winter.
waterballonnen gooien op auto's begint saai te worden, in de winter zijn dat sneeuwballenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:19 schreef star_gazer het volgende:
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:14 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet waar je je druk om maaktquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Heb je geen (sociaal) leven ofzo?
Ik snap totaal niet wat mensen leuk vinden om als een mol opgesloten te zitten in je verwarmde huisje.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:28 schreef wise het volgende:
oliebollen
oudejaars loterij
knallende kurken
vuurwerk
champagne
met kerst steengrillen/gourmetten
kerstboom optuigen
kaarsjes aansteken
natte sneeuw.
kerst cadeaus kopen
gluwijn
fuck yeah
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:28 schreef wise het volgende:
oliebollen
oudejaars loterij
knallende kurken
vuurwerk
champagne
kerstboom optuigen
kaarsjes aansteken
natte sneeuw.
kerst cadeaus kopen
gluwijn
fuck yeah
Hoe godvergeten burgerlijk wil je het hebben?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:28 schreef wise het volgende:
oliebollen
oudejaars loterij
knallende kurken
vuurwerk
champagne
kerstboom optuigen
kaarsjes aansteken
natte sneeuw.
kerst cadeaus kopen
gluwijn
fuck yeah
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hoe godvergeten burgerlijk wil je het hebben?
Dat is kut jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
ook een leuke. Op nieuwjaarsdag familie bezoeken.(terwijl je daar absoluut geen zin in hebt door de avond ervoor)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |