Dus geen CoD4 vanavond?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan zat ik zo intens te genieten van Batman krijg ik opeens een rrod voorgeschoteld..
Laat ik het even verhelderen voor deze Haagse Sjonnie. Wat betreft MS's (first party) line-up is het dit jaar bijzonder matig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Na 10x lezen zie ik het sarcasme nog steeds niet erin, sorry cybje
Nee, en vooral niet in vergelijking met bijv. Sony. Eind van het jaar is het gewoon 3rd party titels. PS3 heeft alleen Uncharted toch? 360 heeft dan uit mijn hoofd Left 4 Dead 2 en GTA Stories.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat ik het even verhelderen voor deze Haagse Sjonnie. Wat betreft MS's (first party) line-up is het dit jaar bijzonder matig.
Ratchet & Clank en Gran Turismo 5 nog. En dan heb je nog Killzone 2 en inFamous welke eerder verschenen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, en vooral niet in vergelijking met bijv. Sony. Eind van het jaar is het gewoon 3rd party titels. PS3 heeft alleen Uncharted toch? 360 heeft dan uit mijn hoofd Left 4 Dead 2 en GTA Stories.
Geen idee eigenlijk. Alleen dat Halo gedoe komt uit dacht ik. Ik ga voor 2 third party games voor 360 (AC2 en OF2). Maar met Demon's Souls en Uncharted 2 ligt Sony duidelijk beter qua first party releases. Vraag is alleen of dat altijd beter is,... in dit voorbeeld toevallig wel naar mijn mening.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, en vooral niet in vergelijking met bijv. Sony. Eind van het jaar is het gewoon 3rd party titels. PS3 heeft alleen Uncharted toch? 360 heeft dan uit mijn hoofd Left 4 Dead 2 en GTA Stories.
Ik ben er iig niet! Avondje met de gf op de bankquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond CoD4Uur of 22:30? Ik ga eerst Bert Visscher kijken
Ik vind dankzij Heavy Rain dat Sony daar een goed antwoord op heeft, en ik wist niet dat GT5 dit jaar nog uitkwamquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ratchet & Clank en Gran Turismo 5 nog. En dan heb je nog Killzone 2 en inFamous welke eerder verschenen.
De line-up van Sony dit jaar is kwalitatief beter én diverser. Kijk ik even naar 2010 heeft MS in ieder geval een aanzienlijk betere line-up dan 2009 met Alan Wake, Crackdown 2 & Splinter Cell: Conviction o.a.
Ook niet als de vriendin naar bed is?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben er iig niet! Avondje met de gf op de bank
Ik vind de MP van GoW2 geen zak aanquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:29 schreef Scarface2004 het volgende:
nee, want Gears 2 dubbel XP weekend
Ik wil wel een potje spelen heb nog en uurtjequote:Op zaterdag 5 september 2009 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook niet als de vriendin naar bed is?
Helemaal niemand voor CoD4 nu?
Gedaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
OkNodig me maar uit voor de party
Daarvoor heb je een gadget nodig genaamd: Explosive Gel. Je krijgt 'm al heel vroeg in het spel (nadat je je Batmobile hebt weten te beschermen).quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:17 schreef larry_flynt het volgende:
Heb net Batman voor mijn verjaardag gehad.
Maar hoe breek ik door glazen muren heen? Staat dat ze breken met een explosie, maar hoe krijg je dat voorelkaar?
Toch is de PS3 diverser, meer genres. Ik geloof trouwens nog steeds niet in GT5 dit jaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:48 schreef Wessiej het volgende:
360 heeft dus dit jaar exclusive te gaan: Forza 3, GTA Stories, Halo ODST, Left 4 Dead 2.
Ps3: GT5, Ratchet and Clank, Uncharted 2, Demon Souls.
Ja ben er net achter gekomen. Bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een gadget nodig genaamd: Explosive Gel. Je krijgt 'm al heel vroeg in het spel (nadat je je Batmobile hebt weten te beschermen).
Yep.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:18 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja ben er net achter gekomen. Bedankt voor je reactie!
Maark an je dan ook terug in het spel? Want al aan het begin heb je van die muren die je kan opblazen, maar dan heb je die gel nog niet. En hoe schakel je die eletrische poortjes uit of kan dat niet? Want dan kan je sommige huisjes die bij de batmobile staan nieti n, teriwijl er wel van die vraag tekens staan....
Van wat ik heb gelezen wel ja (iemand die hier toevallig een bevestiging op kan geven?). Al heb ik dat zelf nog niet kunnen nagaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:29 schreef larry_flynt het volgende:
Dus ook als je het spel hebt uitgespeeld kun je terug met al je gadgets?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand Batman AA te koop?
PM me dan ff
Ga weg leugenaarquote:
Je kunt gewoon verder gaan met al je equipment en dan de rest van de riddles zoeken en oplossen om de game tot 100% te brengen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van wat ik heb gelezen wel ja (iemand die hier toevallig een bevestiging op kan geven?). Al heb ik dat zelf nog niet kunnen nagaan.
Je maakt een grapje nu?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga weg leugenaar![]()
En ik wil er 35 voor betalen of Overlord 2 + 10 euro
Kijk eens aan. Danke.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je kunt gewoon verder gaan met al je equipment en dan de rest van de riddles zoeken en oplossen om de game tot 100% te brengen.
Heb hier geen xbox staanquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook niet als de vriendin naar bed is?
Helemaal niemand voor CoD4 nu?
Nee ik doe er ook alles aan om zolang mogelijk van het spel te genieten. Neem sowieso rustig de tijd op m'n eerste playthrough aangezien ik dan ook meteen alle raadsels opgelost wil hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:58 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Graag gedaanhaast je niet want de game is gewoon te mooi om uit te spelen
Dat doe je slim, dan haal je tenminste het maximale uit de game en ben je voorlopig nog wel even bezigquote:Op zondag 6 september 2009 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee ik doe er ook alles aan om zolang mogelijk van het spel te genieten. Neem sowieso rustig de tijd op m'n eerste playthrough aangezien ik dan ook meteen alle raadsels opgelost wil hebben.
Voor het uitspelen op hard en....?quote:Op zondag 6 september 2009 00:37 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat doe je slim, dan haal je tenminste het maximale uit de game en ben je voorlopig nog wel even bezig
Ik ben zelf weer opnieuw begonnen op Hard om die 2 x 50G mee te pakken.
Ohja en die Character Thropies
Hmmm, nou moet ik toch wel bekennen dat de line-up van de 360 toch de overhand begint te krijgen t.o.v. die van de PS3...quote:Op zondag 6 september 2009 02:14 schreef Wessiej het volgende:
Nieuwe AAA++ titel voor de Xbox is uit
Raven Squad, review: http://xbox360.ign.com/articles/102/1021231p1.html
http://www.eurogamer.net/(...)k-band-review?page=1quote:The Beatles were fascinated by the number nine. 09/09/09 is no coincidence. So it's only fitting that the game gets...
9/10
Normalquote:Op zondag 6 september 2009 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor het uitspelen op hard en....?
Random reactie:quote:Op zondag 6 september 2009 02:14 schreef Wessiej het volgende:
Nieuwe AAA++ titel voor de Xbox is uit
Raven Squad, review: http://xbox360.ign.com/articles/102/1021231p1.html
En dan dit..quote:i guess this is the kind of review you get when you dont tip ign. that and the reviewers here are hyped up 18 year olds. they gave the last gta game a perfect 10......the graphics from the screen shots deserve a 5 or so at least come on. just because some things sucks dont let it bias your opinion to every single aspect of the game
Ik neem IGN met een korreltje zoutquote:7.0 Graphics
A myriad of technical flaws mar an otherwise good looking game.
Heb hem gisteren uitgespeeld op normal met 75% van de riddles,... ben nu inderdaad aan het rondlopen en uitpluizen wat ik nog gemist heb. Geweldig spel,... !quote:Op zondag 6 september 2009 00:37 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat doe je slim, dan haal je tenminste het maximale uit de game en ben je voorlopig nog wel even bezig
Ik ben zelf weer opnieuw begonnen op Hard om die 2 x 50G mee te pakken.
Ohja en die Character Thropies
quote:Op zondag 6 september 2009 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb hem gisteren uitgespeeld op normal met 75% van de riddles,... ben nu inderdaad aan het rondlopen en uitpluizen wat ik nog gemist heb. Geweldig spel,... !
Ik dacht het niet, maar ik zag je gisteren wel in mijn friends predator uitslagen schermquote:Op zondag 6 september 2009 09:08 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Sommige riddles zijn best lastig te vindenmaar de rewards zijn geweldig.
Heb ik jou al in m'n vrienden-lijst staan op Xbox Live
Wat zullen we nou krijgen danquote:Op zondag 6 september 2009 09:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, maar ik zag je gisteren wel in mijn friends predator uitslagen scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |