Wie kent hem niet, de
AVGN. Al jaren kijk ik naar zijn reviews omdat het 1) leuk is om de oude NES games te zien en 2) Hij het vaak op een grappige manier brengt 3) Het meestal herkenbare problemen zijn die hij laat zien.
Wie, die Teen Age Mutant Ninja Turtles 1 op de NES speelde, kent het probleem niet van de gap waar het lijkt dat je over heen moet springen, maar uiteindelijk gewoon over heen moet lopen.
Zie hier na 5.05
Maar zoals in een eerder
topic al gemeld, van ieder goeds moet een slechte ripoff worden gemaakt. Zo ook van de AVGN

. In dit geval zelfs twee
The Angry Movie Dork en
The Irate Gamer.
The Angry Movie Dork neem ik niet serieus. Het is gewoon een jongetje die de TMNT movie review (
1 en
2) gezien heeft van de AVGN en denkt het nog eens na te doen met precies dezelfde grappen en kritiek punten.
Zie hier.
The Irate Gamer vind ik een stuk lomper, dat is een volwassen man die de reviews heeft gezien van de AVGN en denkt dat ook te kunnen. Hij maakt reviews van dezelfde games als de AVGN en ook hij gebruikt de zelfde grappen en kritiek punten, alleen hij probeert het te camoufleren door het net iets anders te doen. Maar je ziet duidelijk dat hij het haalt uit de reviews van de AVGN
Zie de
TMNTreview van The Irate Gamer
Klacht: AVGN RipoffsMet dank aan IKB9000 heb ik vandaag de slechtste ripoff ooit gezien, de dgvf
http://dgvf.come2me.nl/Omg dat accent
[ Bericht 0% gewijzigd door Pieter-utd op 04-09-2009 13:28:14 ]