Ja dat was geweldig, ze werden in die studio-finale genadeloos afgemaaktquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik vond het vorige seizoen geweldig - vreselijk dat die mensen niet doorhadden dat alles gefilmd en dus teruggekeken kan worden, en daarna alsnog met een strak gezicht zeggen - neeeee dat hebben we niet gedaan, we zijn altijd eerlijk geweest
gewoon naar de site van rtl gaan en uitzending gemist he, net als elk programma..quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
Op donderdagavond?Is er nog een herhaling?
Ze heeft eenquote:Op maandag 7 september 2009 14:01 schreef Soohr het volgende:
Sabine vond ik ook verschrikkelijk,
zo'n verzuurde werkloze, bah.
Kon goed begrijpen dat ze gelijk eruit werd gezet door de rest.
En dat Bea weg is is wel wat rustiger.
Ik mag toch hopen dat je niet doelt op het lichaam van bea?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:22 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ze heeft eenlichaam maar verder
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee op die PLORK Sabine doelde ik jaquote:Op woensdag 9 september 2009 10:57 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet doelt op het lichaam van bea?
dat was een plank met 2 erwtjes
Volgens mij heeft ze zich wel een keer nieuwe borsten laten aanmeten.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nee op die PLORK Sabine doelde ik ja
haar hoofd schrok mij al zo af dat ik op het lichaam niet heb gelet,quote:Op woensdag 9 september 2009 11:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nee op die PLORK Sabine doelde ik ja
Neptieten van uitkeringsgeld?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mischien de laatste kans om te checken of Sabine indderdaad neppers heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |