SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op zondag 6 september 2009 21:41 schreef PhalanX het volgende:
ps.
Carine is een verzuurde lelijke tang met jetsers die hangen op haar knieen.
Dat was echt geniale televisie. Van mij mogen ze dat seizoen zo weer als herhaling op rtl8 gooien ofzo. Of dat seizoen met die agressieve kok Giovanni, die vond ik ook erg spannend.quote:
En ook die Sabine hoor, allebei echt verschrikkelijk. En dat gekibbel over en weer wordt wel snel anders de mannen erbij komen denk ik.quote:Op maandag 7 september 2009 13:53 schreef Michellee het volgende:
ZO ik heb mij echt geergerd aan Carine.... Pfff
Lief dagboek...quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Deceit het volgende:
Maar goed dat Hiu niet in dit seizoen erin zit..
quote:
Ja maar Carine liep er rond alsof ze immuum was, omdat ze de lijst mocht samenstellenquote:Op maandag 7 september 2009 16:16 schreef June. het volgende:
[..]
En ook die Sabine hoor, allebei echt verschrikkelijk. En dat gekibbel over en weer wordt wel snel anders de mannen erbij komen denk ik.
Ik vond het vorige seizoen geweldig - vreselijk dat die mensen niet doorhadden dat alles gefilmd en dus teruggekeken kan worden, en daarna alsnog met een strak gezicht zeggen - neeeee dat hebben we niet gedaan, we zijn altijd eerlijk geweestquote:Op zondag 6 september 2009 23:56 schreef Vrohdon het volgende:
[..]
Dat was echt geniale televisie. Van mij mogen ze dat seizoen zo weer als herhaling op rtl8 gooien ofzo. Of dat seizoen met die agressieve kok Giovanni, die vond ik ook erg spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |