quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, ben je hier nou helemaal alleen Bloes!.
Heb al een loempia op, op de markt gehaaldquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Bloes het volgende:
Lunchen!
lekkerbekje, vlamloempia en een grote italiaanse bolquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Bloes het volgende:
Lunchen!
Welke maat slipper?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:21 schreef Duderella het volgende:
Ik heb Arty een slippertje cadeau gedaan trouwens, vinden jullie dat niet vooruitstrevend, als newly wed?
http://slippen.net/pageid=10/Slipcursus.htmlquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zoiets, maar ik heb wel een mooie taille
Is erg leuk om te doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
http://slippen.net/pageid=10/Slipcursus.html![]()
En ik ga foto's maken (want ik doe zelf niet mee, doodeng!)
heb hem ook moeten doen van de werkgever. Binnenkort nog eentje alleen dan met de lease-autoquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Is erg leuk om te doen.
Heb ik in 1977 al eens verplicht moeten doen van mijn toenmalige werkgever omdat ik lease-auto kreeg.
Heb het toen gedaan in Zandvoort bij Jantje Lammers van de slipschool van Rob Slotemakers (die toen nog leefde).
Heb er nog steeds een certificaat van.
Heb er overigens 1x echt profijt van gehad toen er een frontale aanrijding dreigde. Gooide hem toen expres in een 180graden slip, waardoor de zij-achterkant van de auto geraakt i.p.v. de voorkant.
Wel één meter achtenvijftig, ja!quote:*wijst naar MINI lotje
Niet overtuigd.quote:
Islamitische supermarkt? Surinaamse Toko?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:58 schreef minilot het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waar je in de Randstad verse jalapeñopepers kan kopen? Al mijn pogingen tot laten groeien op de vensterbank mijn mijn keuken zijn mislukt, en verse zijn veel toffer dan die plakjes uit een potje. Ik kom ze alleen nooit ergens tegen!
Ik heb al heel wat toko's in Rotterdam uitgepluisd, allerlei pepers te over, maar geen jalapeñootjes.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Islamitische supermarkt? Surinaamse Toko?
Ha, leuk, dan kan ik neuzen met je zus, als twee eskimootjes!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, jij bent even lang als mijn zus
Hm, wellicht niet, ze heeft een erg platte neus, dus dan zouden jullie elkaar zoenen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef minilot het volgende:
Ha, leuk, dan kan ik neuzen met je zus, als twee eskimootjes!
Is je zus een beetje een leukerd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, wellicht niet, ze heeft een erg platte neus, dus dan zouden jullie elkaar zoenen.![]()
Nee, een feeks.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Is je zus een beetje een leukerd?
Zoiets vraag je toch niet?quote:
Zoiets lees je toch niet?quote:
Verwen jezelf lekker op een vette afhaalhap ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:59 schreef minilot het volgende:
Buh, wat zal ik eens voor mezelf gaan koken straks?
Ha, om de één of andere reden zie ik dat nooit zo als verwennerij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Verwen jezelf lekker op een vette afhaalhap ofzo?
Hee, da's waar ook, jij bent minder lang.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik. En dat is prima. Want hoe hoger je komt, hoe kouder het wordt
Het kan makkelijker.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:03 schreef minilot het volgende:
Ha, om de één of andere reden zie ik dat nooit zo als verwennerij.![]()
Het worden: quesadilla's met geitenkaas en gekarameliseerde uien! Ook veel sneller klaar dan mijn fiets uit de schuur halen, naar afhaaldinges fietsen, wachten op afhaalzooi, terug naar huis fietsen, fiets in de schuur, naar zes hoog, en bord pakken.
Het scheelt dat ik al een bak zoetige gebakken uien in de koelkast heb staan.
1.64 m. En geen enkel probleem mee. Ik vind t niet erg als ik morgen ochtend ineens wakker wordt en 20 cm langer ben, maar ik vind t ook niet erg als dat niet gebeurdtdtdtdtdtquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, da's waar ook, jij bent minder lang.
Leuk idee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Stap op de fiets. Ga met een vriendin wat drinken in de stad. Besluit 'spontaan' om samen uit eten te gaan. Geniet de hele avond. Was niet af. Kook niet. Fiets al slingerend naar huis, strompel de trap 6 hoog op, plof in bed en wordt wakker met een kater
Een vriend kan ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:10 schreef golfer het volgende:
Leuk idee.
Nu nog een vriendin zoeken waarmee ik dat kan doen.
Ik doe niet aan vriendinnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het kan makkelijker.
Stap op de fiets. Ga met een vriendin wat drinken in de stad. Besluit 'spontaan' om samen uit eten te gaan. Geniet de hele avond. Was niet af. Kook niet. Fiets al slingerend naar huis, strompel de trap 6 hoog op, plof in bed en wordt wakker met een kater
Ik zou heeeeeeeeeeel graag 10 cm kleiner zijn, dan staan ze in de rij om je te beschermen en dan ben je zo kjoet en schattig en en en en.quote:
Ik zie eruit als een kleinkjoet schattig meisje maar ik heb meer haar op mn tanden dan de meeste mannen op hun kopquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:18 schreef Bloes het volgende:
Ik zou heeeeeeeeeeel graag 10 cm kleiner zijn, dan staan ze in de rij om je te beschermen en dan ben je zo kjoet en schattig en en en en.
Nu ben ik alleen maar een klein kjoet schattig meisje van binnen
Ja, hallo.Willen we dit weten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zie eruit als een kleinkjoet schattig meisje maar ik heb meer haar op mn tanden dan de meeste mannen op hun kop
medekleinerd meldt zichquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
1.64 m. En geen enkel probleem mee. Ik vind t niet erg als ik morgen ochtend ineens wakker wordt en 20 cm langer ben, maar ik vind t ook niet erg als dat niet gebeurdtdtdtdtdt
Kwootet for truth.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vriendinnen.![]()
Meisjes zijn om te kussen en blote dingen mee te doen, niet om mee te stadten/drinken/praten/al-te-lang-bij-in-de-buurt-te-zijn.![]()
echt? zo een indruk maakte je op mij helemaal niet eigenlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie eruit als een kleinkjoet schattig meisje maar ik heb meer haar op mn tanden dan de meeste mannen op hun kop
Hehehequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:36 schreef DarkElf het volgende:
echt? zo een indruk maakte je op mij helemaal niet eigenlijk
Yup. Maar dat is alleen bij mensen die door m'n muurtje mogenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:48 schreef DarkElf het volgende:
jaja, grote mond, maar ondertussen...
We gaan pas dinsdag avond hoor. Eerst even een paar dagen bijkomen van het werken.quote:
Waar gaan jullie precies naartoe?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan pas dinsdag avond hoor. Eerst even een paar dagen bijkomen van het werken.
Schotland.quote:
quote:
Ben ik het natuurlijk weer niet mee eensquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:56 schreef DarkElf het volgende:
ik zou best 1.72 willen zijn .. ben nu zo'n ienieminie...
en je 'propt' veel meer als je klein bent, als je 10 cm langer bent verdeeld het allemaal weer wat meer
da's echt onzin DEquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:57 schreef DarkElf het volgende:
weer ff evian gehaald, weet dat mensen t allemaal onzin vinden maar evian is zo lekker
nee dat snap ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben ik het natuurlijk weer niet mee eens![]()
Zo thuis en nu is het écht gewoon ferkansie
24 sept. pas weer werken
Glas proscecco ingeschonken, het kan beginnen
ik dacht net, hoe kan dat nou, ik hád hier toch al gepost![]()
moet nog wennen dat ik een alter ego op mijn werk heb ivm met het gekut met inloggen.
lekker !quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:03 schreef borisz het volgende:
Vanavond ouderwets kip, patat friet en appelmoes![]()
![]()
![]()
Weekje maar. De donderdag erop zijn we weer thuis en dan lekker nog wat relaxen in onze eigen vakantie-omgeving Bloemendaal.quote:
Was dat maar waar.. met 1,74 is het ook goed proppen hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:56 schreef DarkElf het volgende:
ik zou best 1.72 willen zijn .. ben nu zo'n ienieminie...
en je 'propt' veel meer als je klein bent, als je 10 cm langer bent verdeeld het allemaal weer wat meer
I know maar goed, ik zou t toch pas echt geloven als ik t benquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was dat maar waar.. met 1,74 is het ook goed proppen hoor
Trusteh!quote:
Morning!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel één meter achtenvijftig, ja!
Heeft iemand trouwens enig idee waar je in de Randstad verse jalapeñopepers kan kopen? Al mijn pogingen tot laten groeien op de vensterbank mijn mijn keuken zijn mislukt, en verse zijn veel toffer dan die plakjes uit een potje. Ik kom ze alleen nooit ergens tegen!
Excuses voor het kookgerelateerde gebabbel in jullie ferkansieslowchat, maar ik vond het wat overdreven om er een apart topic over te openen..
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:44 schreef Duderella het volgende:
Beterschap sunny! En golfer: het is ook echt een dag om je nog eens lekker om te draaien, zo met die regen (hier althans). Arty kroop ook nog niet zo lang geleden onder het dekbed uit!
Ik ga vanavond iets koken uit de Allerhande denk ik.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
bah.. voorhoofdsholteontsteking zuigt
Dat ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.
Dit lekkere recept maar weer eens.
Nja, ik ben het gewend inmiddels maar prettig is anders. Het is ook precies de reden waarom ik dus niet zwem, want dat zou ik een perfecte sport vinden voor me. Helaas wordt het dan chronisch dus niet echt een goed idee..quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ook vaak last van die plek, maar dan na het zwemmen. Op de een of andere manier komt daar veel water in die er niet direct uitkomt. Een uur of 2-3 na het zwemmen, als ik met mijn gezicht naar beneden kijk, gutst er dan opeens wat water uit. Op de meest onhandige momenten.Maargoed, nog nooit ontstoken geweest, schijnt nog best pijn te doen, of niet?
Ohquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was dat maar waar.. met 1,74 is het ook goed proppen hoor
quote:Op zondag 6 september 2009 08:38 schreef Bluezz het volgende:
Goeoeoeoeoeoedemorning, schrik niet ik ben het echt, op dit tijdstip op de zondagochtend![]()
* Opkrabbelt, maar weer het bewustzijn verliest *quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 17:26 schreef Duderella het volgende:
En moet zo wat gaan doen voor mijn werk.
Ik betwijfel of de wereld beter wordt van FOK!ken (in alle betekenissenquote:Op zondag 6 september 2009 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slapend rijk worden en door middel van fok!ken de wereld beter maken, is dat ook een beroep?
Ja, is inderdaad raar. We hebben het nu in eerste instantie even grof gedaan en alle grote spullen weggehaald. Het echt fijnmazig opruimen en uitzoeken komt nog wel een keer.quote:Op zondag 6 september 2009 20:55 schreef Duderella het volgende:
@ golfer: Toch vreemd is dat, zo'n heel leven opruimen, of niet?
Ja hè?quote:Op zondag 6 september 2009 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad raar. We hebben het nu in eerste instantie even grof gedaan en alle grote spullen weggehaald. Het echt fijnmazig opruimen en uitzoeken komt nog wel een keer.
Wat verzamelen mensen toch veel spullen om zich heen in hun leven.
Ja, de spullen die ik sowieso erg graag wilde hebben zijn nu hier. Verdere verdeling tussen mijn broers en mij volgt nog wel een ander keertje.quote:Op zondag 6 september 2009 21:27 schreef Duderella het volgende:
Wel tevreden over wat jullie vandaag hebben kunnen doen?
Groot gelijk. Lekker uitrusten ouwe!quote:Op zondag 6 september 2009 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, de spullen die ik sowieso erg graag wilde hebben zijn nu hier. Verdere verdeling tussen mijn broers en mij volgt nog wel een ander keertje.
Ik ben wel doodop van het sjouwen en het heen en weer rijden naar Apeldoorn. Straks lekker een whiskietje en dan vroeg naar bed toe.
Haha!quote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Sommigen waren aan het werk terwijl anderen lui foto's stonden te maken(golfersbroer).
Let op die afbeelding op de auto
[ afbeelding ]
Wat fijn dat jullie nog zo'n fijne dag/avond met elkaar hebben gehad, voordat alles los gaat, qua medische hectiek. Het is volgens mij heel belangrijk om ook de rust te vinden samen, aan de vooravond van zoiets.quote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef DarkElf het volgende:
rust lekker uit Golfer, lijkt me in meerdere opzichten zwaar..
en yeah jullie gaan bijna weg!
Hier, lekker weekend gehad, gisteren nog fijn met schoonzusje gegetenvandaag relaxte dag.
As woensdag wordt schoonzusje geopereerd, ben benieuwdkomende weken zullen bol staan van
spanning, zorgen, heen en weer rijden en alles wat niet meer... Dus nu ff genieten was heerlijk!
Tijd voor bed, bye allemaal!
Dat dus DEquote:Op zondag 6 september 2009 22:53 schreef Duderella het volgende:
Wat fijn dat jullie nog zo'n fijne dag/avond met elkaar hebben gehad, voordat alles los gaat, qua medische hectiek. Het is volgens mij heel belangrijk om ook de rust te vinden samen, aan de vooravond van zoiets.
En welterusten DE!
Zodra aan dek de Grolsch-kar voorbijkomt, weet je dat je onderweg bent.quote:Op zondag 6 september 2009 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat dus DE
Morgen nog wat huispoetswasdingen en de stoelen soppen en rond de tafel schikkenen proberen een vakantiegevoel te krijgen, maar dat zal wel pas op de boot gebeuren denk ik
quote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wow dude, als je lacht ben je echt supermooi
Dude is een lekker ding, maar meneer Dude mag er ook zijnquote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wow dude, als je lacht ben je echt supermooi
Via google zie ik dat het uit Ja Bloessie nee Bloessie komtquote:Op zondag 6 september 2009 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dude is een lekker ding, maar meneer Dude mag er ook zijn
Die beugels6 ¤
Oh ja, golfersbroer lijkt op hem
@ Borisz : zwaaien met je onderbroek, zwaaien met je hemd![]()
![]()
(ken je dit? komt uit een serie, maar ben ff kwijt welke)
O ja, vast.quote:Op zondag 6 september 2009 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Meh, kosten flesjes bier bij Wizzair, Ryanair en Easyjet ook niet 5 EUR per fles?
Thanx voor de tip. Gaan we dus ook toepassen op de heenreis, qua eigen drank dan. Schotse lekkernijen komen wel weer op de terugreis.quote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, op das Boot waren wij op de terugreis zo verstandig (afgekeken van de routiniers op de heenweg) om zelf versnaperingen mee te nemen. Lekker al turend over het water gepicknicked met Schotse smullerij en een meegebrachte fles wijn. Eigenlijk ook veel leuker dan in nét-niet-bar hangen en uit pure verveling maar tientallen euro's stuk slaan op een paar schamele drankjes.
Goed plan! En pak een das Boot-tasje in, zodat je niet heel je koffer uit de auto hoeft mee te slepen naar je krappe hut. (Misschien waren jullie dat al láng van plan, maar wij bedachten ons dat pas op het moment dat we uit de auto stapten op de boot ,en al die veteranen met een handig rugzakje de trappen op zagen sprinten richting zeezicht - en Grolsch). Wij hebben toen snel een paar onderbroeken en een tandenborstel uit de koffer gegrist, maar misten toen toch zoiets als ik noem een tandpasta.quote:Op zondag 6 september 2009 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanx voor de tip. Gaan we dus ook toepassen op de heenreis, qua eigen drank dan. Schotse lekkernijen komen wel weer op de terugreis.
Wij gaan maar een weekje dus onze bepakking bestaat sowieso uit slechts 1 klein koffertje en een weekendtas.quote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef Duderella het volgende:
Goed plan! En pak een das Boot-tasje in, zodat je niet heel je koffer uit de auto hoeft mee te slepen naar je krappe hut. (Misschien waren jullie dat al láng van plan, maar wij bedachten ons dat pas op het moment dat we uit de auto stapten op de boot ,en al die veteranen met een handig rugzakje de trappen op zagen sprinten richting zeezicht - en Grolsch). Wij hebben toen snel een paar onderbroeken en een tandenborstel uit de koffer gegrist, maar misten toen toch zoiets als ik noem een tandpasta.
Ik heb écht genoeg aan mijn babydolletje hoor schatquote:Op maandag 7 september 2009 00:00 schreef golfer het volgende:
Wij gaan maar een weekje dus onze bepakking bestaat sowieso uit slechts 1 klein koffertje en een weekendtas.
O dat is waar ja. Dat is goed te doen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan maar een weekje dus onze bepakking bestaat sowieso uit slechts 1 klein koffertje en een weekendtas.
Even gekeken, maar nèh. Ik ben niet eens verzuurd, ik ben gewoon onverschillig geworden! Dat is vast nog erger.quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
Dude, had je dit forum, waar jij volgens mij ook toegang moet hebben, al ontdekt?
Verzuurde ex-crew
Daar kon je niet onder schuilen?quote:Op maandag 7 september 2009 00:04 schreef Duderella het volgende:
- wat overigens wel tot gevolg had dat ik nérgens was met mijn gebonden bloemlezing van Komrij, toen de pleuris losbrak op Ben Nevis.)
Bluezz... darlin'... Ben Nevis... oh honey... Eilean Donan... Come to me baby... Beinn Eighe, Glen Affric darling. Oh yeah Bluezz: Drumnadrochit... oeh... Ben Wyvis! Achnasheen! Strathpeffer! Dingwall! Grantown-on-spey goddammit!quote:Op maandag 7 september 2009 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Ben nevis
De naam alleen al maakt me week
Oh beeb' I'm soooooooooo wet by nowquote:Op maandag 7 september 2009 00:12 schreef Duderella het volgende:
Bluezz... darlin'... Ben Nevis... oh honey... Eilean Donan... Come to me baby... Beinn Eighe, Glen Affric darling. Oh yeah Bluezz: Drumnadrochit... oeh... Ben Wyvis! Achnasheen! Strathpeffer! Dingwall! Grantown-on-spey goddammit!![]()
Arty had het toch beter bekeken, met zijn regenjas en waterdichte wandelschoenen.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh beeb' I'm soooooooooo wet by now![]()
binnenkort mag ik daar ook postenquote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
Dude, had je dit forum, waar jij volgens mij ook toegang moet hebben, al ontdekt?
Verzuurde ex-crew
Alle misdaden zijn opgelost of men is er achter dat het een redelijk kansloos forum-onderdeel is?quote:Op maandag 7 september 2009 00:50 schreef Memento-Mori het volgende:
binnenkort mag ik daar ook posten
en vooral dat het ook niks meer wordt neequote:Op maandag 7 september 2009 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle misdaden zijn opgelost of men is er achter dat het een redelijk kansloos forum-onderdeel is?
Truste jullie!quote:Op maandag 7 september 2009 00:56 schreef golfer het volgende:
Anyhow, we zouden vandaag op tijd naar bed gaan en dat doen we dus maar eens.
Jammer hoor, er is op zich wel interesse naar misdaad, gezien alle TV-series en een heus misdaad-tijdschrift in Nederland. Waarschijnlijk niet aan de FOK!kers besteed.quote:Op maandag 7 september 2009 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en vooral dat het ook niks meer wordt nee
Je zou dan alle topics die elders worden geplaatst, consequent moeten verplaatsen, toch? Gebeurt ook bij topics die in NWS worden geopend maar in BNW thuishoren, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 september 2009 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
nee niet aan de fokkers besteed en het vd sloot topic was al dicht omdat dat alleen maar bagger/elkaar afzeiken was, echte misdaden/zaken worden in NWS al besproken, series etc in FTR bijv. dus ja er is op fok geen goede bodem voor.
Afbinden voor het te laat isquote:Op maandag 7 september 2009 05:54 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, ik ben net lek geprikt.klote mug.
Nou, ook niet alle USB poorten zijn nog geweldigquote:Op maandag 7 september 2009 08:23 schreef DarkElf het volgende:
opblazen ..
gek mens..
Oh vervelend van je laptopKan je geen los toetsenbord eraan hangen?
Huis kuisen is zo onGronings dat ik er raar van blijf kijkenquote:Op maandag 7 september 2009 08:23 schreef DarkElf het volgende:
ik heb zo een lekker weekend gehadFijn zo even genieten...
Nu weer braaf huis kuisen, krijg zo bezoek, das altijd een goeie stimulans
mmm dan, ik als leek, zou dan niets meer weten behalve sparen voor een andere wrsquote:Op maandag 7 september 2009 08:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, ook niet alle USB poorten zijn nog geweldig
En ik heb er al één nodig voor de muis en één voor webcams, foto's ontladen en dat soort dingen. En dan heb ik niet één over...
Ja, idem hier en dat gaat nog even niet gebeurenquote:Op maandag 7 september 2009 08:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mmm dan, ik als leek, zou dan niets meer weten behalve sparen voor een andere wrs
Awww hij wilde langer van zijn papa genieten! Of aan alle knopjes zitten, wilde ik vroeger ook altijd!quote:Op maandag 7 september 2009 08:48 schreef freecell het volgende:
Ja, idem hier en dat gaat nog even niet gebeuren
TARA had zich vanmorgen 3 kwartier verslapen. Toen had hij nog een kwartiertje voor hij weg moestDaar heeft hij zo'n hekel aan! Haasten 's morgens...
Was de schuld van de hummel trouwens, die had de wekkerradio helemaal zacht gedraaid
Of hij wilde ook uitslapenquote:Op maandag 7 september 2009 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Awww hij wilde langer van zijn papa genieten! Of aan alle knopjes zitten, wilde ik vroeger ook altijd!
Jij zitin een ander land denk ikquote:Op maandag 7 september 2009 13:52 schreef DarkElf het volgende:
wat een stralend weer eh? En de rest van de week wordt t ook nog iets warmer ook hoorde ik..
jippie
er zit wel bijna heel nederland tussenquote:Op maandag 7 september 2009 13:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij zitin een ander land denk ik
Nu even zonnig, maar das ook voor het eerst vandaag
26quote:Op maandag 7 september 2009 14:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er zit wel bijna heel nederland tussen
Maar het is hier de hele dag al mooi en echt warm, 26 graden ofzo..
Nazomer is goedquote:Op maandag 7 september 2009 14:27 schreef DarkElf het volgende:
Komt vast nog wel, hoorde vanmorgen op t journaal dat deze week echt mooi wordt nog.
Nog even vit D opdoen voor t donker wordt
USB poorten kun je verlengen met een USB hub. Die koop je voor 15 euro denk ik ongeveer wel en dan heb je ineens 4 poorten op 1 USB poort.quote:Op maandag 7 september 2009 08:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, ook niet alle USB poorten zijn nog geweldig
En ik heb er al één nodig voor de muis en één voor webcams, foto's ontladen en dat soort dingen. En dan heb ik niet één over...
lekker hequote:
Zonde freecell, want het is heerlijk weer! Op de fiets zonder jas en met slippers aan gaat prima.quote:Op maandag 7 september 2009 14:25 schreef freecell het volgende:
[..]
26
Even kijken...
De actuele temperatuur op 80 meter hoogte in de Martinitoren in Groningen is nu 20 °C.
neh, niet echt geniaal
Het nodigt hier niet uit om naar buiten te gaan zeg maar
De taco's sla ik ff overquote:Op maandag 7 september 2009 16:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
lekker hejoin the club
Wil je griep erbij? gewone of mexicaanse?
Beterschappies
Het zou, volgens mij, al een beetje lobbig moeten zijn alvorens het verder gaat opstijven in de koelkast.quote:Op maandag 7 september 2009 16:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, eigenlijk was ik hier met een vraag. Ik doe een poging tot het maken van panna cotta, maar bij het in de koelkast zetten was het nog compleet vloeibaar. Hoort dat?.
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 7 september 2009 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou, volgens mij, al een beetje lobbig moeten zijn alvorens het verder gaat opstijven in de koelkast.
Nou, het is heerlijk!quote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat een weertje, ik zit gewoon in mijn hempie met een wijntje in de zon op het balkon![]()
![]()
Wát een begin van onze vakantie zeg
Doe datquote:Op maandag 7 september 2009 17:03 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga eens wat trainen en dan studeren
Lekker he?quote:Op maandag 7 september 2009 17:37 schreef Duderella het volgende:
Nou, het is heerlijk!![]()
Wat ben ik toch blij met mijn parttime-baan.
Zo'n maf idee dat jullie overmorgen gewoon in Schotland zijn!quote:
Ik had sinds een hele lange tijd weer eens een blauwe plek op mijn onderarm. Kwam ook er pas na een paar dagen achter dat die plek er zatquote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef DarkElf het volgende:
ja lekker hoor.
(ik zat de eerste tijd ónder de blauwe plekken op mijn schenen en onderarmen toen ik het deed... en had echt pijn op plekken en in spieren waarvan ik tot die tijd nooit wist dat ik ze had)
quote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Woei! Volgende week maandag sollicitatiegesprek
In de instelling waar ik stage heb gelopen. De zorgmanager heeft al min of meer gezegd dat het meer een formaliteit isquote:Op maandag 7 september 2009 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Waar Lein?? alvast heel veel succes, weet niet of we uberhaupt online komen aankomende week, maar je bent gewoon goed dus ze motten je nemen
Heuj tof!quote:Op maandag 7 september 2009 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In de instelling waar ik stage heb gelopen. De zorgmanager heeft al min of meer gezegd dat het meer een formaliteit is
Een rolveger? De pre-historische niet-elektische voorloper van de stofzuiger?quote:Op maandag 7 september 2009 19:23 schreef freecell het volgende:
Heuj tof!
Doe je lekker
Ik wil graag een luikje naar mijn bovenburen, ben nieuwsgierig wat ze doen. Het klinkt alsof ze met een klein graswalsje over het laminaat heen en weer gaan, maar das niet logisch
Ik heb er verder niet echt last van ofzo, pure nieuwsgierigheid
cool!quote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Vriendschap is een illusie!quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:54 schreef Stereotomy het volgende:![]()
ff een dagje knallen en vanavond met stipjes uit eten en naar de film![]()
Vriendschap is zo mooi.
neh, zwaarderquote:Op maandag 7 september 2009 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een rolveger? De pre-historische niet-elektische voorloper van de stofzuiger?
nietquote:
nou dat zal ook meegespeeld hebben, in de avond loopt het veel 'soepeler' was onze conclusie..quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef freecell het volgende:
DE: ik vind het al knap dat je 's morgens kan lopenMijn benen voelen dat echt 3x zo zwaar!
Nope.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:12 schreef Stereotomy het volgende:
Oh Lein, hier in de lokale AH werkt er een meisje en die ziet er echt EXACT hetzelfde uit als jij, maar dan met donkerblond haar.Is het je evil twinsister?
Mijn opa was een Javaan, uit voormalig Nederlands Indiëquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van dichtbij is ze helemaal niet zo knap meer, vind ik. Maargoed, ik vind mezelf ook wel te pruimen op die foto. Nu ook niet meerquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ach joh, van knappe mensen wordt veel meer gepikt. Zo werkt het leven.
Ik mag helemaal nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van dichtbij is ze helemaal niet zo knap meer, vind ik. Maargoed, ik vind mezelf ook wel te pruimen op die foto. Nu ook niet meer
Foto is van 2000. 8 jaar geleden. Toen waren we 16. Dan mag het geloof ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik mag helemaal nietop jullie op die foto bedenk ik me net. Allebei nog minderjarig.
![]()
![]()
![]()
Lekkere vertrektijd ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:22 schreef golfer het volgende:
Straks maar eens rustig even wat spullen inpakken en dan om een uur of 4 op ons gemak naar Das Boot rijden.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:08 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx dude
Huisje is schoon voor de oppas, allerlei knipsels met boekjes en een brief erbij liggen klaar, koelkast liggen lekkere dingen, badkamermandje met allerlei geurig jatwerk uit hotels klaargezet, bed verschoond en het bureablad op mijn pc opgeleukt met een niets verhullende foto van SCH himzelf![]()
Ze staan tegenwoordig in de rij om hier te kunnen zittenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:41 schreef Duderella het volgende:
En fijn voor de poet dat er mensen in huis zijn.![]()
Ook fijn voor die mensen natuurlijk, om lekker een weekje in Bloemendaal te vertoeven.
Jaaaaa doen we.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
nog een paar uurtjes en dan varen jullie al!!
![]()
Alvast heel erg veel plezier en goede reis en al dat soort dingen! Doe ze de groeten daar aan de overkant van de plas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, dat ken ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef DarkElf het volgende:
jij ook beterschap dan..
t eten was echt zalig trouwensReepjes kipfilet gemarineerd in sinaasappelsap/zest/mosterd en honing... Dat in de wok roerbakken met bosui erbij en op een bord met waterkers/halve tomaatjes uit de oven/sinaasappelpartjes...
omdat de turk kip had ipv kalkoen..quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha, dat ken ik.. Waarom heb je trouwens kipfilet genomen in plaats van kalkoen?
Oh, haha! Ik dacht misschien is er culinair gezien een goede reden voor, dan probeer ik dat ook eens!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
omdat de turk kip had ipv kalkoen..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
'navond, popjesIk ben weer terug uit het Spaanse.
Oei, dat zul je morgen wel voelen, denk ik! (nog meer dan nu al, bedoel ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Hee, tof dat je 't wat vond! Ik negeer de al te wazige instructies ook altijd een beetje
Ik zou vanavond naar pilates, maar de juf was er niet. Dus kregen we in plaats van pilates bodyshape-les. Mijn arme benen(ik had vantevoren al hardgelopen, met het idee dat je dat wel kunt combineren met pilates - hoofdzakelijk buikspieren daar).
Au
ze zeggen vroeg, er moeten drie artsen opereren namelijk (buiten die verwarmde chemobuikspoeling eventueel erbji nog) dus t zal een flinke tijd duren allemaal...quote:
ja sorry ik voel niet de noodzaak om mijn sociale leven te meten aan mijn lijstje met vrienden op internet...quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb Facebook én ik ben vrienden met CF
Alle mensen die ik op Facebook heb wonen niet bij mij in de buurt of zelfs niet in Nederlandquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja sorry ik voel niet de noodzaak om mijn sociale leven te meten aan mijn lijstje met vrienden op internet...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja sorry ik voel niet de noodzaak om mijn sociale leven te meten aan mijn lijstje met vrienden op internet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |