quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, ben je hier nou helemaal alleen Bloes!.
Heb al een loempia op, op de markt gehaaldquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Bloes het volgende:
Lunchen!
lekkerbekje, vlamloempia en een grote italiaanse bolquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Bloes het volgende:
Lunchen!
Welke maat slipper?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:21 schreef Duderella het volgende:
Ik heb Arty een slippertje cadeau gedaan trouwens, vinden jullie dat niet vooruitstrevend, als newly wed?
http://slippen.net/pageid=10/Slipcursus.htmlquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zoiets, maar ik heb wel een mooie taille
Is erg leuk om te doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
http://slippen.net/pageid=10/Slipcursus.html![]()
En ik ga foto's maken (want ik doe zelf niet mee, doodeng!)
heb hem ook moeten doen van de werkgever. Binnenkort nog eentje alleen dan met de lease-autoquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Is erg leuk om te doen.
Heb ik in 1977 al eens verplicht moeten doen van mijn toenmalige werkgever omdat ik lease-auto kreeg.
Heb het toen gedaan in Zandvoort bij Jantje Lammers van de slipschool van Rob Slotemakers (die toen nog leefde).
Heb er nog steeds een certificaat van.
Heb er overigens 1x echt profijt van gehad toen er een frontale aanrijding dreigde. Gooide hem toen expres in een 180graden slip, waardoor de zij-achterkant van de auto geraakt i.p.v. de voorkant.
Wel één meter achtenvijftig, ja!quote:*wijst naar MINI lotje
Niet overtuigd.quote:
Islamitische supermarkt? Surinaamse Toko?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:58 schreef minilot het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waar je in de Randstad verse jalapeñopepers kan kopen? Al mijn pogingen tot laten groeien op de vensterbank mijn mijn keuken zijn mislukt, en verse zijn veel toffer dan die plakjes uit een potje. Ik kom ze alleen nooit ergens tegen!
Ik heb al heel wat toko's in Rotterdam uitgepluisd, allerlei pepers te over, maar geen jalapeñootjes.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Islamitische supermarkt? Surinaamse Toko?
Ha, leuk, dan kan ik neuzen met je zus, als twee eskimootjes!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, jij bent even lang als mijn zus
Hm, wellicht niet, ze heeft een erg platte neus, dus dan zouden jullie elkaar zoenen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef minilot het volgende:
Ha, leuk, dan kan ik neuzen met je zus, als twee eskimootjes!
Is je zus een beetje een leukerd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, wellicht niet, ze heeft een erg platte neus, dus dan zouden jullie elkaar zoenen.![]()
Nee, een feeks.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Is je zus een beetje een leukerd?
Zoiets vraag je toch niet?quote:
Zoiets lees je toch niet?quote:
Verwen jezelf lekker op een vette afhaalhap ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:59 schreef minilot het volgende:
Buh, wat zal ik eens voor mezelf gaan koken straks?
Ha, om de één of andere reden zie ik dat nooit zo als verwennerij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Verwen jezelf lekker op een vette afhaalhap ofzo?
Hee, da's waar ook, jij bent minder lang.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik. En dat is prima. Want hoe hoger je komt, hoe kouder het wordt
Het kan makkelijker.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:03 schreef minilot het volgende:
Ha, om de één of andere reden zie ik dat nooit zo als verwennerij.![]()
Het worden: quesadilla's met geitenkaas en gekarameliseerde uien! Ook veel sneller klaar dan mijn fiets uit de schuur halen, naar afhaaldinges fietsen, wachten op afhaalzooi, terug naar huis fietsen, fiets in de schuur, naar zes hoog, en bord pakken.
Het scheelt dat ik al een bak zoetige gebakken uien in de koelkast heb staan.
1.64 m. En geen enkel probleem mee. Ik vind t niet erg als ik morgen ochtend ineens wakker wordt en 20 cm langer ben, maar ik vind t ook niet erg als dat niet gebeurdtdtdtdtdtquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, da's waar ook, jij bent minder lang.
Leuk idee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Stap op de fiets. Ga met een vriendin wat drinken in de stad. Besluit 'spontaan' om samen uit eten te gaan. Geniet de hele avond. Was niet af. Kook niet. Fiets al slingerend naar huis, strompel de trap 6 hoog op, plof in bed en wordt wakker met een kater
Een vriend kan ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:10 schreef golfer het volgende:
Leuk idee.
Nu nog een vriendin zoeken waarmee ik dat kan doen.
Ik doe niet aan vriendinnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het kan makkelijker.
Stap op de fiets. Ga met een vriendin wat drinken in de stad. Besluit 'spontaan' om samen uit eten te gaan. Geniet de hele avond. Was niet af. Kook niet. Fiets al slingerend naar huis, strompel de trap 6 hoog op, plof in bed en wordt wakker met een kater
Ik zou heeeeeeeeeeel graag 10 cm kleiner zijn, dan staan ze in de rij om je te beschermen en dan ben je zo kjoet en schattig en en en en.quote:
Ik zie eruit als een kleinkjoet schattig meisje maar ik heb meer haar op mn tanden dan de meeste mannen op hun kopquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:18 schreef Bloes het volgende:
Ik zou heeeeeeeeeeel graag 10 cm kleiner zijn, dan staan ze in de rij om je te beschermen en dan ben je zo kjoet en schattig en en en en.
Nu ben ik alleen maar een klein kjoet schattig meisje van binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |