* qu63 naast Bengeltje gaat zittenquote:Op maandag 7 september 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje stilletjes de bijna lege kerk lounge komt inwandelen.
quote:Op maandag 7 september 2009 12:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 naast Bengeltje gaat zitten [ afbeelding ]
Als het maar niet besmettelijk is!quote:Op maandag 7 september 2009 13:29 schreef es70 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik begin wel erg vroom te worden, heb zaterdag ook al een kaarsje gebrand
.
Hooguit voor Nina (die was mee)quote:
dat is fijnquote:Op maandag 7 september 2009 22:03 schreef Ynske het volgende:
weekendje La Roche de Ardenne was mooi en leuk
is een super stek lekker rusitg en de natuur is echt mooiquote:Op maandag 7 september 2009 22:03 schreef Ynske het volgende:
weekendje La Roche de Ardenne was mooi en leuk
Lekker, 't is best wel weer voor een ijsjequote:
Of 'Aloha'!quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker, 't is best wel weer voor een ijsje.
Of bedoelde je hola. Lerares Spaans als vriendinnetje
.
Kan ik me niet voorstellen, volgens mij kleden die rieten rokjes helemaal niet afquote:
Dat kan toch best?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, volgens mij kleden die rieten rokjes helemaal niet af.
Middagquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:49 schreef Ynske het volgende:
moggeh
mensen die niet objectief naar een workshop maar het persoonlijk op de man gaan spelenhaat ik
situatie vrijdag.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Middag![]()
Waarom zou je tijdens een workshop iets op de man gaan spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
situatie vrijdag.Das wel k*t jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je diegene niet de groep uitknikkeren dan?It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Dan blijft die vraag toch gewoon staan?quote:
dit was een workshop van mij voor een groep van mijn coach, als in ik wilde weten wat ik nog kan verbeteren aan die workshop en heb m daarom voor die groep gegeven, de andere mensen in die groep geven ook dingen aan die ze willen leren/veranderen etcquote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat dit over een workshop bij jou?
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Deel 909 op 9-09. Daar wil ik wel even in gepost hebben.
Sja toch.quote:
Ben inderdaad al bijna weer een jaartje verhuisdquote:Op woensdag 9 september 2009 15:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sja toch.
Hoe is het met jou? Al weer enige tijd verhuisd enzo toch?
Maar tochquote:
Jij zit liever thuis?quote:
wat hebben die een geluk met jou!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zit liever thuis?
Ben alweer terug van even snel een winkel in en uit.Zoonlief " Mam ik heb geen tas meer voor mijn boeken en het is wel heel erg koud zonder jas." Laat dan ook niet alles bij je vader hangen. grmbl.
Snel terug, zijn kaartjes eraf geknipt. Zijn spullen en blaadje met wachtwoord in zijn tas geduwd. Snel naar de bus jij... Krijg ik een sms.. " Kan je op het blaadje kijken voor mijn wachtwoord."Die knuppels zien ook echt niets en denken aan niets.
Nou zijn tas was kapot, dus daarvoor moest wel een nieuwe.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat hebben die een geluk met jou!
ik zou ze verteld hebben om maar via pa te gaan en zn tas en jas op te halen
Nee stuur mij maar naar een housepartyquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zit liever thuis?
Ben alweer terug van even snel een winkel in en uit.Zoonlief " Mam ik heb geen tas meer voor mijn boeken en het is wel heel erg koud zonder jas." Laat dan ook niet alles bij je vader hangen. grmbl.
Snel terug, zijn kaartjes eraf geknipt. Zijn spullen en blaadje met wachtwoord in zijn tas geduwd. Snel naar de bus jij... Krijg ik een sms.. " Kan je op het blaadje kijken voor mijn wachtwoord."Die knuppels zien ook echt niets en denken aan niets.
Jij moet papa spelen, eerste tijd geen drukke feestjes.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee stuur mij maar naar een houseparty
Mams is er ook nog hequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij moet papa spelen, eerste tijd geen drukke feestjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |