quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:34 schreef leonieke het volgende:
Morgen nog werkenDus hier nog maar de voorlaatste dag.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou kunnen, hier doen ze dat ook doordeweeks.
We zijn aan het uitzoeken hoe mijn oudste het beste met openbaar vervoer kan gaan.
Lekker handig als hij op twee plaatsen woont.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat ook weer lastig is voor het abonnement; want waarschijnlijk heeft hij dan ook een duurder abonnement nodig als 1 van de 2 plaatsen verder van school afligt..
Ik hoop eigenlijk nog dat het met één abo kan, aangezien het van hier uit (ik woon het verste weg) hij wel door/langs de wijk komt waar zijn vader woont. Moet maar eens naar het station en informatie gaan vragen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat ook weer lastig is voor het abonnement; want waarschijnlijk heeft hij dan ook een duurder abonnement nodig als 1 van de 2 plaatsen verder van school afligt..
Als je gewoon een bus-abo aanvraagt voor x-zones vanaf het station/zone waarin de school ligt moet het gewoon lukke hoor. Je kan dan x-zones rond je startpunt (school) reizen in alle richtingenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk nog dat het met één abo kan, aangezien het van hier uit (ik woon het verste weg) hij wel door/langs de wijk komt waar zijn vader woont. Moet maar eens naar het station en informatie gaan vragen.
Voor maandag.Meneer gaf gisteren even aan dat hij dat wel graag met de bus wil gaan doen.
Precies. Dus kan je beter niet een van de eindpunten als "centrumzone" nemen, want dan betaal je te veelquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef qu63 het volgende:
Als je gewoon een bus-abo aanvraagt voor x-zones vanaf het station/zone waarin de school ligt moet het gewoon lukke hoor. Je kan dan x-zones rond je startpunt (school) reizen in alle richtingen
Zaterdag dus nog een volledige dag werken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:38 schreef leonieke het volgende:
Morgen is idd de laatste infodag van het academiejaar.
Ik weet alleszins al hoe mijn zondag er zal uitzien: slapen, slapen, spaghettisaus opwarmen en spaghetti koken (of misschien doet phille dat wel), beetje tv kijken en vooral recupereren voor de zware deliberatieweek van volgende week.
Ik wacht echt op het moment dat ik energie begin te krijgen voor twee![]()
Das ook weer zo ja!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Dus kan je beter niet een van de eindpunten als "centrumzone" nemen, want dan betaal je te veel
Wat bedoel je met centrumzone?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Dus kan je beter niet een van de eindpunten als "centrumzone" nemen, want dan betaal je te veel
Huis - halverwege - schoolquote:
Als je een abonnement voor de bus koopt, kies je een centrumzone en een aantal zones er omheen. Dan kijk je dus waar je allemaal vaak heen gaat, en dan kies je handig je centrumzone, zodat je er zo weinig mogelijk zones omheen hoeft te kopen. Als je zeg maar tussen Heerlen en Maastricht reist, KUN je Heerlen (of Maastricht) kiezen als centrumzone, met bijv 10 zones er omheen, die je nodig hebt om bij je bestemming te kopen. Maar dat is niet handig. Wat in dat geval veel handiger is, is bijvoorbeeld Valkenburg als centrumzone kiezen, plus maar 5 zones eromheen. Daarmee kan je ook precies wat je wilt, en je hebt minder zones nodigquote:
Dus eigenlijk kan ik beter mijn ex als centrumzone nemen? Maar dan kan hij niet van mij uit naar school, dat klopt dan toch niet meer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Huis - halverwege - school
'Halverwege' is de centrumzone, vanaf daar kan je dan x-zones in beide richtingen gaan, als je school kiest als centrumzone betaal je meer (want meer kilometers naar je huis), terwijl je niet méér reist..
Jawel. Als hij vanuit pa naar school 3 zones nodig heeft en het is vanuit pa naar jou ook 3, dan mag dat allebeiquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
Dus eigenlijk kan ik beter mijn ex als centrumzone nemen? Maar dan kan hij niet van mij uit naar school, dat klopt dan toch niet meer?
Maar dat zou toch betekenen dat er van mij uit 6 nodig zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel. Als hij vanuit pa naar school 3 zones nodig heeft en het is vanuit pa naar jou ook 3, dan mag dat allebei
Nee, je moet er eentje kiezen. Van daaruit kan je een X-aantal zones IN ALLE RICHTINGEN reizen. Wat betekent dat je in een cirkel met een straal van een x-aantal zones, en als middelpunt de centrumzone, alles mag doen wat je wiltquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar dat zou toch betekenen dat er van mij uit 6 nodig zijn?
Snap er de ballen van. Vanaf ex geven ze vier centrum zones. Bij mij maar één.
Kan je er ook vier opgeven?
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]HIJ DOET HET
![]()
BIERTIETEN
![]()
Tering ik ben echt goed
daarom ga ik altijd met de autoquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:16 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ook weinig, maar weet in ieder geval wél dat het bij mij zo is;
ik heb een trein- en busabonnement van de NS. De buskaart is geldig in 3 zones vanaf Leiden, én in 3 zones vanaf station Den Haag CS of HS (maakt niet uit, beide stations zijn oke).
Dat betekend dat ik een behoorlijk eind met de bus kan reizen voordat ik extra moet gaan afstempelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |