Miss_sly, wat lastig dat je nog niks weet over het familieweekend. Zou ik ook moeite mee hebben. Misschien kan je anders een dagje of half dagje gaan. Zeker als het een beetje in de buurt is. Draagdoek mee, Senna lekker in de doek zodat niet iedereen aan haar kan zitten enzo.
Chan, het scheelt hier vast dat ik een ochtendmens ben en lief op tijd naar zn werk gaat. Ik douchete eigenlijk altijd al voor hij weg ging, dus nu ook gedaan, beide kinders nog aan het slapen. Want anders weet ik ook niet of ik eraan toe zou zijn gekomen...
We zijn zelfs al even langs de bakker geweest en inmiddels liggen beide meiden ook weer op bed. En misschien dat ik zelf ook wel ff ga zo.
Goed dat je er wat van hebt gezegd als mensen Timo wakker probeerden te maken. Ik snap dat nooit zo goed... dat mensen dat proberen...

Miss, wij zitten ook niet altijd op 1 lijn. Ik ben veel minder makkelijk dan lief. Ik vind het op zich prima om Iris even uit handen te geven, zolang mensen maar niet gaan "eisen" dat ze haar vast mogen hebben. Ik wil het het liefst zelf bepalen.
Stiemie, dat is ook wat ik zo wilde. Dat Mirte Iris als een van de eersten kon zien. Nou hadden we natuurlijk ook nog de kraamverzorgster en de verloskundige rondlopen en mn moeder, maar Mirte heeft haar moment wel gehad, helemaal lekker haar moment. En daarna het kadootje wat ze van Iris kreeg uitgepakt

.
Rock, gelukkig viel het mee, maar toch...

heel herkenbaar.