abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72443044
muh, minidipje hier.
Mn ouders waren hier net en mn moeder begon al met dat ze A. vast wilde houden. Waarop mn lief zei dat we dat liever niet doen als ze ligt te slapen (wakker maken om vastgehouden te worden dus.) en het werd me niet met zoveel woorden gezegd maar het werd me niet bepaald in dank afgenomen om het zacht uit te drukken.
Ja maar! Ik heb haar pas 1 keer vastgehouden en mupmupmup enzo. Bleh, ik voel me er rot over want het is niet zo dat ik niet wil dat mn moeder mn meisje vast houdt, helemaal niet zelfs. Ik wil gewoon dat mn meiske goed slaapt. Vanmiddag had ze toch weer last van dr krampjes en dr buikje enzo, als ze dan eindelijk net een drie kwartiertjes tevreden ligt te slapen na een uur of 2 huilen vind ik het zo sneu om haar dan wakker te maken omdat oma zo nodig vast moet houden. Ik weet namelijk ook dat ik dan als ze weg zijn weer drie uur met een huilende oversture baby zit.

Heb dat wel aan mn moeder uitgeprobeerd te leggen en ze accepteerd het wel een soort van maar ik zie wel aan dr dat ze het me kwalijk neemt. Alsof ik me niet zo aan moet stellen ofzo zeg maar. niet leuk en nu voel ik me idd een aansteller
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72443103
NIks aansteller huup! Ik vind het niet meer dan normaal dat je je kindje lekker laat slapen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72443142
Je bent geen aansteller huup!!!
Tess us bijna 3 maanden en mijn schoonmoeder heeft Tess nog maar 1 of 2x vastgehad omdat ze meestal ligt te slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:31:30 #54
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72443176
Ik ook Huup . Ook als ze niet gehuild zou hebben of krampjes of wat dan ook. Ik vind gewoon sowieso dat je een baby niet wakker maakt, behalve voor een voeding of ritme ofzo. Maar dan altijd alleen maar op initiatief van de ouders .
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2009 @ 20:31:40 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_72443184
Huupje ik vind je reaktie heel normaal hoor en anders slinger je de 3R's maar om haar oren, zoals vroeger
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_72443427
huup, ik vind dat je gelijk hebt hoor! maakt niet dat je je er niet rot bij voelt, maar je doet wat het beste is voor je meisje. als jemoeder dat niet begrijpt is dat alleen maar jammer voor haar.

voor jou en je meisje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72443648
Huup trek je er niets van aan hoor! Je doet het hardstikke goed.
Oma's zijn een beetje raar heb ik al gemerkt.

Ik had vanmiddag iets dergelijks had met mijn beste vriendinnetje, die geen kindjes heeft, maar het vrij stom leek te vinden dat ik nog niet naar allerlei toneelstukken ging kijken maar dat ik liever leuke dingen met Ko en manlief doe, en hem nog niet wil achterlaten.

Iig niet voor iets wat ik helemaal de moeite niet waard vond.

Voelde me ineens zo'n huismuts en heulemaal niet de flitsende ik-doe- allerlei-leuke-dingen-en-ben-ook-nog-een-beetje-moeder-carriere-vrouw.
Misschien moeten we er allebei aan wennen dat ik nu even vooral mama ben.
Het lijkt wel of ze het soms gewoon vergeet.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:43:41 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72443663
sluit me volledig bij de andere dames aan
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:52:26 #59
108648 cattie
lieve moeder
pi_72443965
Huup, ik vind het heel goed dat je het zo doet. En oma's hebben volgens mij ook last van hun hormonen. Ze bedoelt het waarschijnlijk helemaal niet naar, maar ze is ook zo blij met haar kleinkind en wil haar graag vasthouden omdat ze zoveel van haar houdt. Denk ik.

Oeke, volgens mij is het voor mensen met kinderen soms moeilijk te begrijpen wat voor impact het heeft. Vooral met nog een jonge baby. Ik heb me gisteren afgemeld voor het sectoruitje op mijn werk, want ik had helemaal geen zin om naast de hele dag ook nog de hele avond weg te zijn bij mijn kleintjes.
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:55:32 #60
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72444109
Wehehehe Huup, jouw moeder vindt jou een aansteller!?? Die van mij mocht de eerste maand mijn kind niet eens vasthouden!! Ik had daar heel erg veel moeite mee, in mijn hoofd was de navelstreng nog niet door

Maar ik vind dat je groot gelijk hebt. Als ze slaapt, dan slaapt ze! Klaar, niks geen gehannes met een slapend kind. Kom op zeg, iemand moet mij eens wakker maken Jammer voor je moeder dat zij zich zo voelt, maar dat gaat echt wel over hoor Huup. Maak je niet druk meid, geniet van je meisje

En Oeke, dat komt allemaal weer wel. Nu is Kobus gewoon het belangrijkst!
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:03:10 #61
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_72444355
Huup, ik sluit aan in de rij, groot gelijk heb je! Ik heb zoiets gehad met het geven van de gekolfde melk, in de eerste week ook. Het is niet leuk, maar wel de beste keus voor je meisje en jullie zelf.

En mag ik even zeggen dat ik zo geniet van mijn peuter! We hebben best wel een drukke periode achter de rug, met veel driftbuien en zo. Dat merk je achteraf eigenlijk pas op, omdat het dan ineens weer zoveel leuker is!
En als hij dan tijdens het eten van zijn pizzaatje zegt: "Dankjewel mama, ik vind het héél lekker!" dan ben ik zo trots! (ook al is het een supermarktpizza )
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:18:05 #62
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_72444888
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:30 schreef Vicky het volgende:
Je bent geen aansteller huup!!!
Tess us bijna 3 maanden en mijn schoonmoeder heeft Tess nog maar 1 of 2x vastgehad omdat ze meestal ligt te slapen.
Ik heb haar lekker ook al vastgehad (niet je schoonmoeder maar Tess)

Groot gelijk hoor Huup!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_72444923
dankjulliewel lief!

er werd me gewoon even het gevoel gegeven alsof ik het haar niet gunde ofzo en dat voelt vervelend want dat is helemaal niet zo wat mij betreft. Nouja goed, het zal wel bijdraaien, en idd wat jij zegt ook Cattie.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72444938
oh en PM haha thumbs up voor de supermarkt pizza!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:27:01 #65
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72445197
Huup, wat goed dat je volhardend was. Jouw kind, jij weet wat het allerbeste is.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72445498
Aaaah Huupje, wat vervelend dat je moeder zo reageerde. Maar das toch echt iets wat ze dan wel moet leren snappen. Ik had bij dochterlief zoiets van, iedereen mag dr ff vasthouden als ze wakker is en zich happy voelt, zo niet, dan niet. En al helemaal niet wakker maken om het ff vast te houden
Als de kleine slaapt dan moet je die laten slapen...simpel.

Sterkte met je mams, gaat vast beter in de toekomst

PM, wat een lieve reactie op de supermarkt pizza
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_72456837
Ik vind het echt goed van je Huup! Jammer dat je moeder het niet zo goed opvatte.. misschien kan je het haar later nog een keer uitleggen, dan snapt ze het toch vast ook wel. Ik vind het zelf altijd lastig om dat soort dingen aan te geven, helemaal bij overenthousiaste familie, en probeer me er juist toe te zetten om daar wat beter in te worden en gewoon aan te geven als ze Graeme gewoon echt even met rust moeten laten.
En mijn moeder reageert soms ook echt beledigd om stomme dingen hoor. We waren bijvoorbeeld een paar keer bij haar in het dorp om te shoppen enzo, en dat was dan net als zij daar niet was. En dan was ze heel beledigd waarom we daar toch elke keer heen gingen als zij er niet was, of we niet gewoon de volgende dag hadden kunnen gaan enzo. Terwijl we daar helemaal niet voor haar kwamen ofzo, maar er gewoon zelf zin in hadden. Denk dat oma´s idd zelf ook last van hun hormonen hebben ofzo. (verder is mijn moeder trouwens echt een enorme schat en een super lieve oma hoor, maar idd last van oma hormonen af en toe )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:57:57 #68
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72457016
Gelukkig hebben mijn ouders en schoonmoeder daar nooit moeilijk over gedaan maar ik vind het wel goed van je huup dat je haar lekker hebt laten slapen. Mijn moeder en schoonmoeder vinden het juist goed dat wij ze laten slapen want de drie R's die hebben hun hoog in het vaandel en nog steeds want als wij weleens weggaan en we zijn later dan 8 uur thuis dan krijgen we te horen die kleintjes hadden allang in bed moeten leggen (dat is weer het andere uiterste maar ook irritant te noemen).
pi_72459830
Huup groot gelijk hoor!

Hier gaat het op zich allemaal prima, behalve dan dat ik me vreselijk zorgen maak over volgende week.. Timo gaat dan de eerste vaccinatie krijgen tegen het rotavirus. Hij krijgt dus dat virus in afgezwakte vorm toegediend en nou ben ik zo bang dat hij er toch ziek van wordt ook al zou dat niet moeten gebeuren.. Ik ben echt bang dat het na volgende week gewoon gedaan is (de jongste dochter van mn zus is aan dit virus overleden, vandaar dat we nu laten vaccineren) Ik zou er met iemand die er verstand van heeft over willen praten nog, maar ik heb geen idee waar die te vinden is. Mijn huisarts weet er in elk geval nog niks van, hij wist niet dat er een vaccin voor is tegenwoordig..
pi_72460873
Pfff, moeilijk hoor Chan. Zou je niet evt. met een kinderarts kunnen bellen in het ziekenhuis. Gewoon om wat meer gerust te zijn voor jezelf. Kan me voorstellen dat je jezelf 'gek' maakt van zorgen.
pi_72460910
Heftig Chan. Kan je huisarts dan niet even voor je uitzoeken wie er wel verstand van heeft zodat je daarmee kan praten? Of kan je niet bellen naar waar hij die vaccinatie krijgt? Daar zullen ze er toch ook wel wat vanaf weten lijkt me... Sterke in elk geval
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:43:05 #72
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_72460946
Wie geeft de vaccinatie dan, als er niemand verstand van heeft?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:45:03 #73
14746 k_i_m
pi_72460995
Huup, herkenbaar verhaal hoor! Ik heb al heel snel tegen mijn moeder gezegd dat als ze ervoor zorgde dat het kind wakker werd, dat haar 10 euro voor d'r spaarpot zou kosten . En ach, over een paar maanden rukt ze gewoon het kind uit je handen en zegt jou pas na een kwartier gedag. Dan heb je er helemaal geen last meer van .
In my life
Why do I smile
pi_72461077
Het is een drankje en we geven het zelf, de huisarts heeft het recept uitgeschreven op mijn verzoek. De artsen in het ziekenhuis waar mn nichtje is overleden hebben aangeraden dat ik mijn kinderen mocht ik die krijgen ook zou laten vaccineren.

Misschien maar even aan mn huisarts vragen of hij iemand weet inderdaad die er verstand van heeft.. Of kinderarts in het ziekenhuis, die zal er sowieso wel wat van weten ja..
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:52:32 #75
14746 k_i_m
pi_72461218
Oh, dat zou ik ook eng vinden als het op zo'n manier gaat. Ik zou gewoon diezelfde artsen die de tip hebben gegeven opbellen en die hele huisarts maar laten zitten.
In my life
Why do I smile
pi_72461361
Hier geven ze het tegenwoordig gewoon op het CB, Chan. Ik weet niet of dat je gerust kan stellen...
pi_72461444
Chan, dat vaccin wordt in belgie al heel veel gebruikt.
De WHO (world health organisation) raad alle landen ook aan om het in hun vaccinatieprogramma op te nemen. Dus dat vaccin zal echt wel veilig zijn.
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:01:46 #78
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72464288
He Piglet hoe gaat het met jou en je co-schappen? Is het allemaal nog te behappen met Pepijn en het werken en dergelijke?

Chan ik zou ook even navraag willen doen voordat ik zou beginnen het geven ervan.
pi_72464491
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:45 schreef k_i_m het volgende:
Huup, herkenbaar verhaal hoor! Ik heb al heel snel tegen mijn moeder gezegd dat als ze ervoor zorgde dat het kind wakker werd, dat haar 10 euro voor d'r spaarpot zou kosten . En ach, over een paar maanden rukt ze gewoon het kind uit je handen en zegt jou pas na een kwartier gedag. Dan heb je er helemaal geen last meer van .

dat laatste doet schoonmoeders nu al bij nichtjes en neefjes. Ik vermoed dat het nog erger wordt met haar eigen kleinkind.
ik voorspel een toename in draagdoekgebruik van mijn kant tegen die tijd

Chan wat eng die situatie van je zusje enzo in t achterhoofd. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Kun je niet met je huisarts je zorgen bespreken en vragen of je hem (gezien de geschiedenis enzo) na het geven van dat vaccin op speeddial mag zetten? Sterkte met de spanning
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72465401
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:01 schreef Books het volgende:
He Piglet hoe gaat het met jou en je co-schappen? Is het allemaal nog te behappen met Pepijn en het werken en dergelijke?
DRUK!!! Maar vandaag heerlijk een dagje vrij, ik doe dus ook al de hele dag helemaal niets.
Nu 7 weken gehad, en nog 5 weken co-schappen daarna heb ik 6 weken vrij (en moet ik 24 uur pw werken).

Eind augustus had ik mezelf een beetje te veel op mijn hals gehaald, naast fulltime co-schappen, extra werken ivm noodgevallen bij collega's, 50 man milieubrigade op lowlands organiseren + een braderie op het werk organiseren. Dat icm Pepijn die nog steeds een zeeeeeeer slechte slaper is, is dodelijk vermoeiend. Maar ik heb het overleefd en het was allemaal erg geslaagd .

Tot nu toe wat inleidende weken gehad en 3 weken interne geneeskunde geneeskunde op de longafdeling. Dat was erg leuk. Leuke afdeling en veel mogen doen en leren. Nu 3 weken heelkunde. 2 weken traumachirurgie en 1 week plastische chirurgie. 1 week trauma gehad nu. En dat is uhm niet helemaal mijn ding. Je moet het vooral heel erg zelf uitzoeken allemaal, weinig begeleiding en feedback. Maar goed nog 1 week trauma en dan hebben we dat ook weer gehad.
Kwestie van stug door blijven lopen, er studeren 2000 artsen per jaar ofzo af. Dus dat kan ik ook.

Afgelopen donderdag is t_igger ook met de (verkorte) MBO-V begonnen, dus als alles goed gaat zijn we tegelijk klaar in de zomer van 2011.

Tot die tijd is het hier vooral heeeeeel hard werken en heeeeeeeeel veel plannen. Dus als iemand nog een paar huishoudkabouters over heeft dan hoor ik het graag

Nu mezelf even schoppen om toch nog wat nuttige dingen te gaan doen vandaag. Het huis is ontploft, d'r staan 2 toeren was nat te wezen die zelfs nog opgehangen moeten worden. En mijn administratie kent een achterstand van een maand of 2
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:33:40 #81
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_72468314
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:37 schreef p_iglet het volgende:

[..]

DRUK!!! Maar vandaag heerlijk een dagje vrij, ik doe dus ook al de hele dag helemaal niets.
Nu 7 weken gehad, en nog 5 weken co-schappen daarna heb ik 6 weken vrij (en moet ik 24 uur pw werken).

Eind augustus had ik mezelf een beetje te veel op mijn hals gehaald, naast fulltime co-schappen, extra werken ivm noodgevallen bij collega's, 50 man milieubrigade op lowlands organiseren + een braderie op het werk organiseren. Dat icm Pepijn die nog steeds een zeeeeeeer slechte slaper is, is dodelijk vermoeiend. Maar ik heb het overleefd en het was allemaal erg geslaagd .

Tot nu toe wat inleidende weken gehad en 3 weken interne geneeskunde geneeskunde op de longafdeling. Dat was erg leuk. Leuke afdeling en veel mogen doen en leren. Nu 3 weken heelkunde. 2 weken traumachirurgie en 1 week plastische chirurgie. 1 week trauma gehad nu. En dat is uhm niet helemaal mijn ding. Je moet het vooral heel erg zelf uitzoeken allemaal, weinig begeleiding en feedback. Maar goed nog 1 week trauma en dan hebben we dat ook weer gehad.
Kwestie van stug door blijven lopen, er studeren 2000 artsen per jaar ofzo af. Dus dat kan ik ook.

Afgelopen donderdag is t_igger ook met de (verkorte) MBO-V begonnen, dus als alles goed gaat zijn we tegelijk klaar in de zomer van 2011.

Tot die tijd is het hier vooral heeeeeel hard werken en heeeeeeeeel veel plannen. Dus als iemand nog een paar huishoudkabouters over heeft dan hoor ik het graag

Nu mezelf even schoppen om toch nog wat nuttige dingen te gaan doen vandaag. Het huis is ontploft, d'r staan 2 toeren was nat te wezen die zelfs nog opgehangen moeten worden. En mijn administratie kent een achterstand van een maand of 2
ik vind het maar knap, petje af !
pi_72468439
p_iglet, hoe doen jullie het zonder gek te worden? idd petje af, ik zou het werkelijk niet kunnen!
pi_72470511
Jemig p_iglet. Drukte alom dus bij jou/jullie! Pfoe...

Hier lijkt het alsof een schaafwondje open is gesprongen weer doet gemeen zeer zeg. Gelukkig niet aan de kant van de hechtingen dat ik het voel dus ik maak me er geen zorgen over maar ik geloof dat k toch de komende dagen maar weer wat rustiger aan doe. Ook omdat het vloeien weer erger was geworden.
Moeilijk om dit in te schatten, toch weer wat gas terug dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72472114
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:38 schreef miss_sly het volgende:
p_iglet, hoe doen jullie het zonder gek te worden? idd petje af, ik zou het werkelijk niet kunnen!
Stug doorlopen

Nee hoor ik wordt soms ook wel eens gek. Vorige week had op het toppunt van alle drukte ook nog het rubber van de vriezer het begeven en kon ik dus de hele vriezer ontdooien, terwijl ik al nauwelijks tijd had om adem te halen. Nou ik heb een goed potje gejankt toen van alle drukte en vermoeidheid. En donderdagavond had ik het ook even helemaal gehad. Traumachirurgie is niet mijn ding. En na woensdag van 7.45-23.00 en donderdag van 7.45-18.00 in het ziekenhuis rondgelopen te hebben zoekende naar mijn plekje/ manier van werken, waren de batterijtjes ook weer ff op. Dan verzucht ik ook wel eens waaraan ik in vredesnaam begonnen ben.

Maar over het algemeen staat alles nu prima op de rit. Ik loop fulltime co-schappen. T_igger werkt als vaste nachtdienst. Meestal om de week van vrijdag t/m dinsdag nacht en gaat op donderdag naar school.
Pepijn gaat de ene week 1 normale dag naar de opvang 8-17 en de andere week, 2 lange dagen opvang 6.30-18.00 en 1 dag 8-17. Gemiddeld maar 2 dagen opvang per week dus. En 1 nachtje per 2 of 3 weken naar opa of oma. De rest van de tijd is hij vooral veel bij t_igger.
Ik werk daarnaast ongeveer 1 weekenddag per 2 weken. En 24-32 uur per week in mijn co-schap vrije weken.
Ik ben heel blij hoe we alles nu hebben kunnen regelen.

Alleen dat huishouden en het huiswerk maken van t_igger moet nu nog wat routine in komen, maar dat komt vast ook wel goed.

Vanavond hebben we heerlijk met zijn 3tjes uitgewaaid op kijkduin
pi_72472250
voor jou en Tigger. Ik vind het echt knap hoe jullie het allemaal geregeld krijgen. En toch de rust en de tijd vinden om gewoon even lekker uit te waaien.
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:49:34 #86
593 sjak
Juffie Bloem
pi_72472292
Ik heb er respect voor hoe jullie dat toch allemaal voor elkaar krijgen Piglet. Welk ziekenhuis zit je ook alweer?
Lekker douchen!
pi_72472410
Nu ErasmusMC t/m half oktober, dan vanaf eind november t/m half april in het reinier de graaf in delft, daarna nog sint fransiscus gasthuis rdam, oogziekenhuis rdam, weer erasmusmc rdam, psychiatrie midden holland gouda en zelfs nog 3 weken in het haga in den haag

Overal en nergens dus, maar dat vind ik ook wel leuk. Wel heel blij dat ik de zwaarste co-schappen straks van november tot april in delft heb. Dat kan ik fietsen. (naja het is 11kilometer enkele reis, maar ruim een uur met het OV, dus mijn voornemen is fietsen).
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:58:04 #88
593 sjak
Juffie Bloem
pi_72472533
Klinkt ook wel leuk. Wat zal je straks trots zijn als je klaar bent.
Lekker douchen!
  Moderator zondag 6 september 2009 @ 10:28:09 #89
5428 crew  miss_sly
pi_72480116
nogmaals knap vooral ook hoe je dus jezelf behoedt voor echt jezelf voorbijlopen en ook nog tijd vindt voor elkaar om bijv uit te waaien!

ik voel me soms nog best onzeker hier. als het lang durt voor ik Senna getroost krijg, of als dat alleen maar lukt met de borst terwijl ze net gedronken heeft, of als ik haar signalen niet goed begrepen heb en er pas laat achter kom wat ze wil. Soms zit ik me af te vragen in wat voor wereld we leven dat mensen zomaar een kind kunnen krijgen en dat zonder toezicht mee naar huis krijgen in d hoop dat het allemaal ook goed gaat...
pi_72482651
Knap zeg, Piglet! Doe maar lekker veel uitwaaien tussen alle drukte door.O+

Huup

Miss Sly, zal ik je iets heel stoms vertellen. Toen Ko 2 weken was ben ik met hem naar de dokter gegaan omdat hij zo moest huilen en ik snapte er niets van. Ik kreeg hem gewoon niet getroost, al 2 dagen niet.
De dokter zag natuurlijk niets, gewoon een gezond jongetje.
De bv was nog niet goed gelukt, dus ik kolfde en dat gaven we aan hem. 's Avonds bedacht ik me dat hij misschien nog honger had en dus meer wilde drinken! Voelde ik me stom zeg!

Ik denk dat ouder zijn echt met vallen en opstaan gaat . En volgens mij ben je een hele lieve mama en dat is het belangrijkste. Als je hart hebt voor je kind kom je er wel achter wat er aan de hand is. En soms zijn ze gewoon verdrietig en kun je niets anders doen dan ze lekker knuffelen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72487008
MissSly, wat vervelend dat je je zo onzeker voelt. Volgens mij hebben alle baby´s wel periodes dat ze gewoon veel huilen en dat het troosten gewoon heel moeilijk gaat. Volgens mij ben jij een hele lieve mama voor Senna en doe je het gewoon hartstikke goed.
  zondag 6 september 2009 @ 18:59:46 #92
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72493610
vloek tier raas gil schop bijt ezo..

uht hoe vaak moet ik dezelfde persoon nog blijven zeggen verdomme Arwen geen appelstroop te geven

pi_72493740
Wat irritant Evenstar! En nu? Heeft ze er veel last van?
pi_72493880
idd wat irritant
no offense verder, helemaal niet, maar ik zou een kindje als Arwen geloof ik helemaal geen eten durven geven zonder uitgebreid overleg met de moeder veel te bang dat ze er last van krijgt

hopelijk heeft ze er niet al teveel last van.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 6 september 2009 @ 19:12:41 #95
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72494036
Ik snap dat dus ook niet, echt ik wordt er zo giftig van, zo erg dat ik genijgd ben om nog drastischere maatregelen te nemen.

Ze ging al niet meer logeren, maar als wijze van uitzondering voor zijn verjaardg mocht ze een weekendje logeren, en hup weer appelstroop, terwijl ik pas 100 keer en dan ook echt 100 keer heb gezegd NIET DOEN. ik al 4 keer een lijstje heb gemaakt wat ze mag hebben en wat absoluut niet.

Het bevestigd voor mij alleen maar weer dat ik toen de juiste beslissing heb genomen, maar man ik ben er echt nijdig van..

En last valt op zich redelijk mee, wat bultjes en der humeur heel slecht en jeukende tong
pi_72495027
Weer Evenstar? snap dat je giftig bent! Weet ook hoe duidelijk je bent geweest, duidelijk kan niet. Alleen onder toezicht is heftige maatregel, maar blijkbaar nodig.

P_iglet en t_ igger jullie zijn een topteam samen! Petje af voor jullie!
  zondag 6 september 2009 @ 21:02:11 #97
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72498806
Grrrrmblll..... Evenstar. Zoiets verzin je toch niet! Jeetje. En zeker als ze Arwen kennen en al 100 keer het gezegd hebben gekregen. Blij dat de reactie meevalt, maar dan nog....

En Miss... het hoort erbij. Op een gegeven moment zie je signalen eerder dan na een uur... En dat verhaal van Oeke en Ko.... jaa hoor. Die gebeurt vaker Hier was het alleen met omschakeling van borst naar fles. En met de gedachte dat ze dan een kleine speen moest hebben (standje 1), had mijn oppas dus echt een week lang een gillend en krijsende Maud. En ik dus tussendoor van mijn werk weg om de borst te geven. Na een week waren we erachter. Ze wilde een speen met meer gaten. Oftewel mama had 'spuittieten' en dan moet je dus geen moeite hoeven doen om je voeding binnen te krijgen.
pi_72499065
Wat stom van ze evenstar. Dat snap je toch niet, het is zoiets simpels.

p_iglet, knap hoor dat je het volhoudt, je moet ook wel natuurlijk, maar ik vind het knap. Helemaal dat t_igger nu ook met een opleiding begonnen is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator zondag 6 september 2009 @ 21:14:33 #99
5428 crew  miss_sly
pi_72499398
Wat fijn dat het er bij hoort en er meer moeders wel eens wat last van hebben!

Ik voel me dan zo'n slechte moeder, helemaal niet de oermoeder zoals andere moeders in mijn ogen (of hun eigen verhalen) altijd zijn. Ik heb het lang niet altijd door, of moet lang zoeken. En natuurlijk gebeuren er uiteindelijk geen vreselijke dingen, want je blijft toch constant bezig met proberen het beste te doen. Ik vind het alleen zo frustrerend dat ik haar kennelijk niet goed genoeg ken, nog. Maar dat leer je vast wel in de loop van de tijd? Is toch niet raar dat je kindje en jij elkaar na 7 weken nog niet door en door kennen, toch?
  Moderator zondag 6 september 2009 @ 21:15:48 #100
5428 crew  miss_sly
pi_72499456
evenstar, wat stom!
Ik ben daar bij voorbaat al beducht op bij Senna en daar is vooralsnog niet eens reden voor. Bij Arwen moet iedereen in haar omgeving toch wel weten hoe nauw het komt met wat haar mond binnengaat, dus dat is werkelijk om vreselijk boos van te worden als dan zoiets gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')