quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:01 schreef Books het volgende:He Piglet hoe gaat het met jou en je co-schappen? Is het allemaal nog te behappen met Pepijn en het werken en dergelijke?
DRUK!!! Maar vandaag heerlijk een dagje vrij, ik doe dus ook al de hele dag helemaal niets.
Nu 7 weken gehad, en nog 5 weken co-schappen daarna heb ik 6 weken vrij (en moet ik 24 uur pw werken).
Eind augustus had ik mezelf een beetje te veel op mijn hals gehaald, naast fulltime co-schappen, extra werken ivm noodgevallen bij collega's, 50 man milieubrigade op lowlands organiseren + een braderie op het werk organiseren. Dat icm Pepijn die nog steeds een zeeeeeeer slechte slaper is, is dodelijk vermoeiend. Maar ik heb het overleefd en het was allemaal erg geslaagd

.
Tot nu toe wat inleidende weken gehad en 3 weken interne geneeskunde geneeskunde op de longafdeling. Dat was erg leuk. Leuke afdeling en veel mogen doen en leren. Nu 3 weken heelkunde. 2 weken traumachirurgie en 1 week plastische chirurgie. 1 week trauma gehad nu. En dat is uhm niet helemaal mijn ding. Je moet het vooral heel erg zelf uitzoeken allemaal, weinig begeleiding en feedback. Maar goed nog 1 week trauma en dan hebben we dat ook weer gehad.
Kwestie van stug door blijven lopen, er studeren 2000 artsen per jaar ofzo af. Dus dat kan ik ook.

Afgelopen donderdag is t_igger ook met de (verkorte) MBO-V begonnen, dus als alles goed gaat zijn we tegelijk klaar in de zomer van 2011.
Tot die tijd is het hier vooral heeeeeel hard werken en heeeeeeeeel veel plannen. Dus als iemand nog een paar huishoudkabouters over heeft dan hoor ik het graag

Nu mezelf even schoppen om toch nog wat nuttige dingen te gaan doen vandaag. Het huis is ontploft, d'r staan 2 toeren was nat te wezen die zelfs nog opgehangen moeten worden. En mijn administratie kent een achterstand van een maand of 2