We hebben hier geen B-wegenquote:
Och gut, je snapt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
We hebben hier geen B-wegenPrutser
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Och gut, je snapt best wat ik bedoel
Ja, want 80 is dan natuurlijk ook een minimumsnelheidquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:43 schreef Cacciatore het volgende:
Mensen die 75 rijden op 80 wegen zijn eveneens rijp voor de slacht
Rijles 1, zorg ten alle tijde voor een goede doorstroming van en in het verkeer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, want 80 is dan natuurlijk ook een minimumsnelheid
Nee hoor, dat is: "rechtdoor op dezelfde weg gaat voor."quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:47 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Rijles 1, zorg ten alle tijde voor een goede doorstroming van en in het verkeer.
Klopt, maar als iemand 75 wil rijden, dan mag dat gewoonquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:47 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Rijles 1, zorg ten alle tijde voor een goede doorstroming van en in het verkeer.
Waarom denk je dat hij het niet meer doet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:45 schreef de_boswachter het volgende:
Haal dan door het midden in, zoals de Ghostrijder deed!
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:50 schreef Djahani het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij het niet meer doet?
Als je dat gebeurt kan je beter met de bus gaan. Je kan aan de auto toch al zien of hij wil gaan inhalen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:52 schreef Its_Muppet het volgende:
eensch met boven en dat gebeurt ALTIJD zonder richtingaanwijzer te gebruiken, waardoor jij halsbrekende toeren uit moet halen om er niet ineens op te klappen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:47 schreef HighVolume het volgende:
Helemaal met je eens TS.
Rijd dagelijks op de snelweg en wat me de laatste tijd ook irriteerd is als men langs een invoegstrook rijd
en een auto wil invoegen dat men INEENS !!!! naar links vliegt om die andere auto in te laten voegen !
Trap dan ffies op de rem of geef wat gas bij en flikker niet je auto spontaan naar de linker rijbaan waar men harder rijd dan jou !!
Ga dan eerder van huis.quote:[b]
Klacht3: kijken ze je kwaad of beduusd aan als je er voorbij knalt omdat JIJ wel ergens op tijd moet aankomen.![]()
Antiklacht: soms helpt rechts inhalen.
Aan het einde van de invoegstrookquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:01 schreef Its_Muppet het volgende:
Ik dacht dat de officiele regel is dat men aan het begin van een invoegstrook net zo lang moet wachten tot er ruimte ontstaat. Vroegah mocht e over de vluchtstrook doorrijden.
Kijk eens in Duitsland hoe het wél moet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:56 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
De invoeger moet maar ruimte zoeken!
Wat heeft Duitsland met de NLse wet te maken? En trouwens kom ik vaak genoeg in Duitsland.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kijk eens in Duitsland hoe het wél moet.
Klopt, daar moet je heen als je pech hebquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:05 schreef Rekkie het volgende:
Die vluchtstrook ligt er niet voor niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |