Om een lang verhaal nog langer te maken zal ik jullie de situatie een beetje uit proberen te leggen (Werkt wel zo makkelijk voor iedereen, hahaha!)
Ik heb dus al jaren kabel door het huis liggen (letterlijk) over de trap heen, het ziet er dus eigenlijk niet echt uit.
Nu kwam ik ooit op het ingenieuze idee om een antennedoos (hirschmann nog wat) te kopen en hoge kwaliteitskabels door het hele huis heen te trekken en zulks om natuurlijk boven betere ontvangst te krijgen.
(lees: De ontvangst is nu zo belabberd, ik hoef niet naar Oostenrijk om sneeuw te zien

)
Maar (en daar had ik niet echt aan gedacht (STOM STOM STOM) : Ik moet nu nog wel even een gat naar boven boren. Maar hoe in de fuck doe ik dat qua kabelgootjes? Qua boren en hoe dik moet de bit zijn waarmee ik ga boren?

Het is immers van groot belang dat het allemaal wel mooi en goed oogt.
Ik hoop dat de handige Harries/Harriettas me een goed en duidelijk advies kunnen geven aan een -vrij- atechnisch persoon.
(lees: Ik ben het type McGuyver-klusser. Al moet ik met een schoenzool een spijker in de muur slaan, dan doe ik dat ook. Zal vast wel komen omdat ik een lichte vorm van autisme heb, maar dat even terzijde

)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!