Van muzieknummer wisselen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:07 schreef MissJ het volgende:
bonusklacht: mensen die met hun Iphone zitten te schudden. Waarom?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:08 schreef RickoKun het volgende:
WAARSCHUWING:
KIJK NIET NAAR TS HAAR FOBO, ER STAAN GEEN FULL FACE / FULL BODY PICCAS IN !!!!!!!!!!!!!!
Je weet wat dat betekent!quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:08 schreef RickoKun het volgende:
WAARSCHUWING:
KIJK NIET NAAR TS HAAR FOBO, ER STAAN GEEN FULL FACE / FULL BODY PICCAS IN !!!!!!!!!!!!!!
Dat ding heeft een sensor die dat kan meten. Zal vast wel een spelletje geweest zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:07 schreef MissJ het volgende:
Waarom keek ik dan tochquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:08 schreef RickoKun het volgende:
WAARSCHUWING:
Te laat. die 4 seconde krijg ik niet meer terugquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:08 schreef RickoKun het volgende:
WAARSCHUWING:
Haar oog ziet er nog ouder uit dan haar voeten klein groot zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:08 schreef RickoKun het volgende:
WAARSCHUWING:
Apple die mensen dat soort bewegingen in het openbaar laat makenquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat ding heeft een sensor die dat kan meten. Zal vast wel een spelletje geweest zijn
Voor jou is er ook een Apple met trilfunctie . . .quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:07 schreef MissJ het volgende:
Zit ik dus zo in de tram (TS gaat met het OV haha) vandaag, komt er een vent schuin tegenover me zitten.
Ik keek uit het raam en vanuit mijn ooghoek zag ik ineens dat hij fapbewegingen zat te maken, dus ik dacht WTF![]()
Ik draai mijn hoofd en kijk naar hem, zit ie met zijn Iphone te schudden ter hoogte van zijn pik.
Sjonge jonge zeg....
klacht: denken dat iemand in het OV zit te fappen.
omgquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
The public transit fap master strikes again! NSFW
Ik kliktequote:Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
Je haalt me de woorden uit mijn mond.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:08 schreef RickoKun het volgende:
Anti-climax.
En nu ga ik naar TS haar fobo kijken.
Maar edit je post volgende keer aub, ik ga er nu trauma's van krijgenquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:08 schreef RickoKun het volgende:
WAARSCHUWING:
duuudequote:Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
Wel een groen oog.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:43 schreef amvrosios het volgende:
ts heeft oog-foto's dus faahl topic....
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hij was de applicatie iCum aan het "laden".
Matigquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu in het nederlands, klaphark.
Ja gast. Pleur op met je documenten over smiliesquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=how+to+read+smileys
WAARSCHUWING:
WAARSCHUWING:
Ik zal je nog eens helpen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja gast. Pleur op met je documenten over smilies
Zoals Tommy het doet is voldoende.
appel !quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ze kijkt eerder van WTFquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT een geniale gast
Die chick zit er ook helemaal verlekkerd naar te kijken op het laatst, de geile sopper!
Zit je lekker de hele tijd naar die pik te kijken ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:05 schreef RickoKun het volgende:
Geniaal hoe die kerel ook zo doorfapt![]()
zit ie weer stil, dan begint ie weer te fappen
Staat nix inquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:08 schreef RickoKun het volgende:
Anti-climax.
En nu ga ik naar TS haar fobo kijken.
Ikke welquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zit je lekker de hele tijd naar die pik te kijken ofzo?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hij was de applicatie iCum aan het "laden".
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:54 schreef MissJ het volgende:
Mannen die zeiken dat er geen foto's mijn mijn fobo staan![]()
Wees zelf dan zo stoer om er full body foto's in te zetten!!![]()
Niet zeiken dus als je zelf ook geen echte fobo hebt
Wat lul jij? Jij begon hoorquote:
TS is teleurgesteld dat haar medereiziger niet zat te fappen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:54 schreef Droomert het volgende:
Wat is de klacht nou, als hij zat te fappen had je hem een vies smerig mannetje genoemd, doet ie het niet dan klaag je dat hij het niet doet?
Wat wil je nou mens![]()
Stiekem wou je het gewoon hé![]()
Aandachts klacht![]()
Dude....quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |