mijn meisje draagt binnen zelfs lang niet altijd sokjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:22 schreef oeke het volgende:
Hier gebruik ik vooral slofjes voor in de draagdoek. Zeker nu het wat kouder begint te worden.
Binnen eigenlijk niet en zou ik een kinderwagen hebben zou ik ze ook daar niet in gebruiken denk ik.
Niet nog iets te bestellen bij Dpam?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef huuphuup het volgende:
trouwens, ik ben op zoek naar iets superleuks voor een jongetje.
Zn mama is nu 35 weken zwanger en ik ga een kraammand maken en ik wil er dus een leuk shirtje of rompertje of iets dergelijks in doen. Iemand de gouden tip? Alles van Hema en H&M heeft ze al geloof ik![]()
(slofjes/mutsjes/enz mogen ook trouwens hoor)
er staat bij dat ze vanaf maat 19 gaan? maar volgens mij heb ik ze echt kleiner gezien hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:39 schreef pinquit het volgende:
misssly; gisteren bij v&d zag ik deze supercute, en nu maar 10,-
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Niet nog iets te bestellen bij Dpam?![]()
http://www.dpam.com/body-p-13498.html?c=686&cPath=21_23_1546
doen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik ook voor mezelf ga beginnen op marktplaats
http://verkopers.marktplaats.nl/12983773
Leuke jurkjes
Boehoee nou wil ik hem oohoook!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef Jore het volgende:
Ik heb dat jasje besteld van The Dutch Design Bakery, te schattigEn een kleurtje! En goedkoop!
Jaah, dat kan ook! Gezellig! Laat maar even weten, anders verstuur ik het morgen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:06 schreef miss_sly het volgende:
Goed plan, oeke, dat scheelt weer
Ik kan ook kijken of wij het volgende week kunnen gaan ophalen. schaap heeft ook vakantie en we hebben nog geen echte plannen ofzo
Zo, dat is supersnel!quote:
ooh dat kan wachtenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:10 schreef pinquit het volgende:
omg ik móet nú een meisje
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ooh dat kan wachtenkan je overnemen van mij
jep incl. maillotquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:54 schreef pinquit het volgende:
[..]heb je die? prop elin er es snel in dan?!
Wij kunnen voor woensdag wel even naar Gouda rijdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:51 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Jaah, dat kan ook! Gezellig! Laat maar even weten, anders verstuur ik het morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |