Ik vind het jongensspul van de H&M ook erg leuk! Helaas zit er hier geen winkel in de buurt. Online bestellen durf ik niet aan omdat ik geen flauw benul heb van de kwaliteit van de kleertjes. Hoe is jullie mening over H&M-babykleertjes?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
H&M heeft nu best leuk spul voor jochies vind ik. Tyler heeft een bruin broekje met ruit, pakje groen met die vos in het klein erop, een gekleurde longsleeve en broek.
Deze heeft Leander ook. Alleen maatje 68 dus duurt nog even voordat ie erin kanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
De Hema heeft trouwens ook weer leuk nieuw spul, waaronder dit tuinbroekje (lekker zacht!):
[ afbeelding ]
Dat maakt het voor een baby op komst erg lastig in te schatten welke maat kleertjes aan te schaffen. Bij de Prénatal had ik het eerste pakje voor de baby gekocht, maar dat pakje (maat 50-56) is zelfs vergeleken met Hema-kleding in maat 56 groot. Ik heb dan ook geen flauw benul welke kleertjes ik in de vluchtkoffer moet stoppen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:16 schreef bodpa09 het volgende:
Ik vind kleertjes van H & M over het algemeen prima van kwaliteit, maar het valt wel groot! Idem voor Hema trouwens.
Ja!! Streepjes zijn leuk! Mijn zoontje heeft een bodysuit, helemaal gestreept! Zo lief!quote:En ik ben dol op streepjes:
Action geen idee, maar momenteel hebben ze babyweken bij de Wibra en daar hebben ze de rompertjes voor 1,50 per stuk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:32 schreef pronkjewail het volgende:
Heeft iemand hier weleens rompertjes gekocht bij de Action? Hebben ze die uberhaupt? Zo ja, enig idee wat ze kosten?
Ik heb een aantal (witte of blauwe) rompertjes nodig voor een waslijntje (dus kwaliteit is niet echt belangrijk). Action heeft geen telefoonnummer en het gaat behoorlijk wat tijd kosten om zelf heen te gaan. Dus als iemand kan helpen,dan graag!
Ja Ja Ja ! Of wachten we op de uitverkoop?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:57 schreef miss_sly het volgende:
Oe, gaan we nog een keer bij DPAM bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |