Daarom.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:03 schreef Japsnars het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/post_topic/49
Felicitatie topic anyone?
quote:
Ga jij mij nummer 6 gevenquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:11 schreef Conflict het volgende:
Je kan wel lollig doen, maar jou houd ik in de gaten Japsnars. Jij hebt al heel wat notes en dat zullen niet de laatste zijn.
Hee, ik hoorde dat het heel druk in MED wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:11 schreef Conflict het volgende:
Je kan wel lollig doen, maar jou houd ik in de gaten Japsnars. Jij hebt al heel wat notes en dat zullen niet de laatste zijn.
MED kan alleen gedaan worden door de allerbeste!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hee, ik hoorde dat het heel druk in MED was
nummer zes gaat het worden vriend. En jouw notes zijn nou niet zomaar lullige dingen he, je zit op het randje, dat weet je best.quote:
Al die relusers daar ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
MED kan alleen gedaan worden door de allerbeste!
Licht FA's ook gelijk vast in dan, dat er zeer waarschijnlijk een ban aan zit te komen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
nummer zes gaat het worden vriend. En jouw notes zijn nou niet zomaar lullige dingen he, je zit op het randje, dat weet je best.
Ik heb ook nog recht op 1 positieve note, maar Bowa werden vroegtijdig onttroondquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
nummer zes gaat het worden vriend. En jouw notes zijn nou niet zomaar lullige dingen he, je zit op het randje, dat weet je best.
Nachtmodjes noten alles wat ademt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook nog recht op 1 positieve note, maar Bowa werden vroegtijdig onttroond
En je mag me lekker toch pas noten als ik in MED ga zieken [ afbeelding ]
Al gedaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Licht FA's ook gelijk vast in dan, dat er zeer waarschijnlijk een ban aan zit te komen.
Ik wil ook nachtmodje wordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nachtmodjes noten alles wat ademt.
Ik rijk, maar dat zie ik ook niet gebeuren.quote:
Ga dan ook eens werken man, luie donder!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik rijk, maar dat zie ik ook niet gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |