Doe dan maar een BJquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:04 schreef Mozy het volgende:
Ik hou van jou enzo.
joepiedepoepie je bent nu 18.
ketsen?
Dankjewel. Ik ben blij dat ik het van jou heb gekregen en niet van Geer en Goorquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt aids.
Groetjes,
Andrij Sjevtsjenko
En ik ben zwangerquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik ben blij dat ik het van jou heb gekregen en niet van Geer en Goor
Bedankt voor deze motiverende woordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:07 schreef trovey het volgende:
Gefeliciteerd...op het geld na ben je nu verantwoordelijk voor je eigen leven. Verziek je het financieel dan zijn je ouders nog de l*l tot je 21ste.
Abortus....quote:
IK LAS ANDRIJVIE SJEVTSJENKO AHAHHAquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt aids.
Groetjes,
Andrij Sjevtsjenko
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bedankt voor deze motiverende woorden
Gelukkig kan ik mijzelf financieel al onderhouden
Ssstquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar als je het verziekt dan kunnen ze nog steeds bij de ouders aankloppen
quote:
Merciquote:
Dankjequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:20 schreef Maisnon het volgende:
Onze favoriete Koekiestufwizardgefeliciteerput
quote:
ik eet zo'n potje per dag. Alleen wil mijn spijsvertering nog wel een sgek gaan doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:30 schreef trovey het volgende:
Goed omdat we nu een advert krijgen met de titel "Stimuleer vetverbranding" kun je nu de hapjes en de drankjes gaan serveren, daarna slikken we ons wel suf aan de gratis Omega-3 om de kilo's er weer af te krijgen.
Yep, deze:quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:29 schreef Maisnon het volgende:
is dat met zo'n java regeltje wat je dan moet intypen :')
Zo ja welke code :P
1 |
1 |
Eentje per dag hier maar meer omdat ik een poging doe om de hart- en vaatziektes voor te zijn die hier in de familie nogal prominent aanwezig zijn (helaas tot op heden zonder succesquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
ik eet zo'n potje per dag. Alleen wil mijn spijsvertering nog wel een sgek gaan doen.
Dat moet je eens doen als je goed stoned bent. Volgens mij ga je dan helemaal los.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:38 schreef Maisnon het volgende:
[ code verwijderd ]
Met relative ipv absolute doet ie het beter in firefox
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |