Wat een gekke bilspleet.quote:
PUB SC is leuker.quote:
Nee, ik wil dan iedereen te vriend houden. Net als Cecile Sinclair deed vorig jaar. En dan kunnen jullie mijn borsten op tv zien want ik moet waarschijnlijk naakt danquote:Op donderdag 3 september 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat worden mooie bitchfights, mocht je in het huis belanden.
Jank niet, of Skylark komt je doodvechten.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:59 schreef reetveter het volgende:
TERINGLIJERS, Meester Argos moet de titel zijnEn waar is de OP
En waar is het Thema
I'm in.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wil dan iedereen te vriend houden. Net als Cecile Sinclair deed vorig jaar. En dan kunnen jullie mijn borsten op tv zien want ik moet waarschijnlijk naakt dan![]()
![]()
![]()
Doodvermoorden. Doorvermoorden. Niet doodvechten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Jank niet, of Skylark komt je doodvechten.
Wie ben jij in je fobo dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Jank niet, of Skylark komt je doodvechten.
Dankje! Je was nog eerder dan mijn vaderquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:00 schreef Dqod het volgende:
Gefeliciteerd Jap!!![]()
![]()
![]()
*ff netjes gewacht tot 00.00*
En dan tegen je vrienden zo van HAHA DIE KEN IK! VAN EEN FORUM!1!1!quote:
Doodvechten is al lang en breed cool gemaakt door Beauregard voordat die ene faler toevallig een grapje maakte in de OP. Dus nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doodvermoorden. Doorvermoorden. Niet doodvechten.
Dat gaat jou echt niet lukken, als je ziet wat voor retards er soms bijzitten, jij gaat ontploffen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wil dan iedereen te vriend houden. Net als Cecile Sinclair deed vorig jaar. En dan kunnen jullie mijn borsten op tv zien want ik moet waarschijnlijk naakt dan![]()
![]()
![]()
OHOHHHHHHHHquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dankje! Je was nog eerder dan mijn vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |