Ik vroeg alleen of 'ie terug was.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Leg je er wel een matje onder, dalijk begint het te lekken.
Volstaat een bakje waar borrelnootjes in zaten?quote:
Nee, het was een woordgrapje mijnerzijds.quote:
Doe maar zo.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, het was een woordgrapje mijnerzijds.
Zit je me nou te dissen!??!!11?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En nu wil je een lollie of zo?
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En nu wil je een lollie of zo?
Is dat zo?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een kutavond op FOK! vandaag zeg...
Bij dezen yvonne, bij dezen.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dan vind ik het bij deze al 100% geslaagd
Natuurlijk niet! "Dezen" klinkt toch niet!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij dezen yvonne, bij dezen.
Achja, dat ben ik dan weer hè.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dan vind ik het bij deze al 100% geslaagd
quote:
Hij is vreemd gegaan met de man van Yvonne.quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat was er zo erg aan zG?
Staat daar ook al een ban op dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is vreemd gegaan met de man van Yvonne.
Indien het terug om afscheid te nemen is wel ja. Gaat heen man, vervelende fag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:59 schreef Teezie het volgende:
Hoi ik ben ook terugIs dit het vermelden waard?
Oh, jij kent 'm wel?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Indien het terug om afscheid te nemen is wel ja. Gaat heen man, vervelende fag.
Er brak net iets diep binnen in mijquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Indien het terug om afscheid te nemen is wel ja. Gaat heen man, vervelende fag.
Eén blik op zijn posthistorie vertelt mij dat het een nietszeggende kutuser is waar niemand op zit te wachten.quote:
Hoogstwaarschijnlijk brak er ook iets bij je vader toen je moeder kwam vertellen dat haar vliezen gebroken waren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:09 schreef Teezie het volgende:
[..]
Er brak net iets diep binnen in mij
Denk je niet dat het al mis ging toen zijn pa op zijn ma kroop?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk brak er ook iets bij je vader toen je moeder kwam vertellen dat haar vliezen gebroken waren.
Zeker weten dat het zijn pa was?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je niet dat het al mis ging toen zijn pa op zijn ma kroop?
Gelijkertijd broer en oom.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |