Kan ook, maar er is ook een VBL-versiequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:45 schreef Foca het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #72
Alsje kopbal.
quote:
Ouwe pik ouwe pijp ! Hier goed, daarquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ouwe, hoe is het ermee?![]()
Spreek je Appie nog wel is?
Meldt.quote:
Gaat wel goed jequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ouwe pik ouwe pijp ! Hier goed, daar?
Nee man, spreek die gek nooit.
Why, jij ook niet meer?
Get used to it.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:00 schreef Jasza het volgende:
Ik ga nog altijd met die pedofiel naar Ajax toe jamaar hij doet tegenwoordig een beetje moeilijk, worden er een beetje gek van
Ga naar school danquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:59 schreef Kopbal het volgende:
Thanks.
Ik ben geen student meerKoos werkloos atm.
Heeft tie nou een Stone-Island patch aan zijn arm getaped?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:05 schreef Superheld het volgende:
[ afbeelding ]
Hou het casual boys, hou het casual.
Dat heb jij goed gezien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heeft tie nou een Stone-Island patch aan zijn arm getaped?
Nice, wat ga je allemaal doen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, in februari weer. Als ik dan een kamer heb kunnen vinden
Sociaal juridische dienstverlening. Had alleen laatst mijn toekomstige school gebeld, en ik krijg geen vrijstellingen met mijn rechten-propedeuse.quote:
uitvak?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:20 schreef Kopbal het volgende:
Ik kom er maar niet waarom deze Poolse voetbalsupporters in die kooi staan.
[ afbeelding ]
Iemand?
Genaaidquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sociaal juridische dienstverlening. Had alleen laatst mijn toekomstige school gebeld, en ik krijg geen vrijstellingen met mijn rechten-propedeuse.
teveel gezopen gisteren?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver de godver, wakker geworden met kramp in mijn kuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |