En vervolgens 10 dagen aan het andere stuk.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:38 schreef Ascendancy het volgende:
Een goed fokker rukt gewoon 10 dagen aan 1 stuk.
kijk lekker in mijn foboquote:Op donderdag 3 september 2009 20:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Doe eens fotos posten.
Dan kijk ik wel of ik je zou geven.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Doe eens fotos posten.
Dan kijk ik wel of ik je zou geven.
Geef al je vakantieweken maar aan mij, mag je voor mij naar school.quote:
Held.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:46 schreef leetzors het volgende:
[..]
Geef al je vakantieweken maar aan mij, mag je voor mij naar school.
Dat wil je niet gast.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:42 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Zaterdagavond al plannen?
Anders kan ik u wellicht interesseren voor een romantisch etentje gevolgd door een wandeling bij het maanlicht
Ze mist wat aan de voorkantquote:Op donderdag 3 september 2009 20:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
What's wrong with that?
Zegt iemand die (als ik je FoBo mag geloven) in 1997 geboren is en zelf geen foto heeft staan, maar vervolgens zelf wel andere mensen op het uiterlijk gaat zitten beoordelen.quote:
Als ik een fatsoenlijke foto had zou die er wel staan hoor, maar heb helaas niks nieuwers dan uit 2007quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hier had je moeten stoppen gezien je eigen foto
Je zet jezelf voor lul. Echt waarquote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Als ik een fatsoenlijke foto had zou die er wel staan hoor, maar heb helaas niks nieuwers dan uit 2007
Dusjah, laat dat meske toch mee rust
Ken jij de post- en forumhistorie van 'dat meske'?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Als ik een fatsoenlijke foto had zou die er wel staan hoor, maar heb helaas niks nieuwers dan uit 2007
Dusjah, laat dat meske toch mee rust
Met een frikandel!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:38 schreef Rosbief het volgende:
Het is friet!
Nee, die ken ik niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ken jij de post- en forumhistorie van 'dat meske'?
Ik gok zo van niet.
yeah, die ken ik al een tijdjequote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
[/s]
Fobo gezien.
Nee dank je.
Mooi stukje piano ga dat maar doen.
Het is toch juist goed dat ze geen snor heeftquote:
Minder hou vastquote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het is toch juist goed dat ze geen snor heeft
Mooi.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef Elixabete het volgende:
[..]
yeah, die ken ik al een tijdje
ik speel nu deze:
Dan is het patat.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gesneden en gebakken aardappelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |