Ohja, die is in principe wel erg tof ja.quote:Op zondag 6 september 2009 10:25 schreef Asta het volgende:
Maar bij deze zie je meteen het probleem goed... focus. Je kan met zo'n automatisch focus ding niet goed scherpkrijgen wat je wilt, zeker niet bij artiesten die over het podium heen en weer bewegen. Qua compositie vind ik dit (Osegua, Death Angel) best een hele aardige, maar 't is gewoon niet scherp:
[ afbeelding ]
ik neem aan dat je een hoog diafragma bedoelt (oftewel lage F-waarde), ipv een lage focus. Of bedoel je dat je focust op de voeten?quote:Op zondag 6 september 2009 10:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Daarom heb je een goede lens nodig (lage focus) en een snelle camera
F staat in de natuurkunde bekend als brandpuntsafstand en in de fotgrafie als focus(aperture). Hoe lager je brandpuntsafstand deste lager kun je de sluitertijd houden. En lage sluitertijd heb je nodig bij actie fotografie.quote:Op zondag 6 september 2009 11:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik neem aan dat je een hoog diafragma bedoelt (oftewel lage F-waarde), ipv een lage focus. Of bedoel je dat je focust op de voeten?
Welke meet? Die fok!meet?quote:Op zondag 6 september 2009 12:38 schreef Darkestrah het volgende:
Toch maar mooi dat ik niet naar die meet geweest ben, ik zit echt zwaar onder de gemiddelde leeftijd.
De fok!meet ja. Niemand zou daar toch weten wie ik ben, op -misschien- Nijnja en jullie na. (Lees: krekeltjes bij binnenkomst)quote:Op zondag 6 september 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke meet? Die fok!meet?
Dat maakt niet uit hoor.
Wat maakt dat nu weer uit. Gewoon gaan volgende keer.quote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
De fok!meet ja. Niemand zou daar toch weten wie ik ben, op -misschien- Nijnja en jullie na. (Lees: krekeltjes bij binnenkomst)
Hmmm, ik zal erover nadenken. MAAR HOUD JIJ DAN WEL MN HANDJE VAST?quote:Op zondag 6 september 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu weer uit. Gewoon gaan volgende keer.
Als jij dat wilt dan doe ik dat.quote:Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hmmm, ik zal erover nadenken. MAAR HOUD JIJ DAN WEL MN HANDJE VAST?
Laat maar zitten, dat kan conservatief Fok! niet aan.quote:Op zondag 6 september 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat wilt dan doe ik dat.
Nee ik heb geen auto.quote:Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Laat maar zitten, dat kan conservatief Fok! niet aan.
Ik heb opeens wel een idee, iets met vervoer. Jij hebt vást wel een auto.
Helaas, daar had ik toch al wel een euro of 20 kunnen besparen. Ach, de trein is ook geen hel.quote:Op zondag 6 september 2009 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb geen auto.
Maar met het OV kom je ook bijna overal
De auto is niet altijd goedkoper hoor. Zeker niet als je alleen bent.quote:Op zondag 6 september 2009 13:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Helaas, daar had ik toch al wel een euro of 20 kunnen besparen. Ach, de trein is ook geen hel.
Zo lang ik niets betaal, is het voor mij goedkoper. Toch lijkt me de trein een beter vervoersmiddel, aangezien je niet nuchter (als bestuurder van de auto) op een fok!meet wil zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De auto is niet altijd goedkoper hoor. Zeker niet als je alleen bent.
Nuchter zijn op een FOK!meet kan best hoorquote:Op zondag 6 september 2009 13:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zo lang ik niets betaal, is het voor mij goedkoper. Toch lijkt me de trein een beter vervoersmiddel, aangezien je niet nuchter (als bestuurder van de auto) op een fok!meet wil zijn.
het komt dan ook niet in je op om mee te betalen aan de benzine en parkeerkosten, als je met iemand meerijdt?quote:Op zondag 6 september 2009 13:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zo lang ik niets betaal, is het voor mij goedkoper. Toch lijkt me de trein een beter vervoersmiddel, aangezien je niet nuchter (als bestuurder van de auto) op een fok!meet wil zijn.
Je bent toch niet voor niets een nederlander.quote:Op zondag 6 september 2009 13:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
het komt dan ook niet in je op om mee te betalen aan de benzine en parkeerkosten, als je met iemand meerijdt?
Inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2009 13:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
het komt dan ook niet in je op om mee te betalen aan de benzine en parkeerkosten, als je met iemand meerijdt?
Hehe, jawel hoor. Als ik met wat mensen naar de mcdonalds ga, komt het ook nog vaak genoeg voor dat we de bestuurder zn eten betalen, om maar even te laten zien hoe enorm gul ik ben.quote:Op zondag 6 september 2009 13:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
Zo dat is gulquote:Op zondag 6 september 2009 13:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hehe, jawel hoor. Als ik met wat mensen naar de mcdonalds ga, komt het ook nog vaak genoeg voor dat we de bestuurder zn eten betalen, om maar even te laten zien hoe enorm gul ik ben.
Oke, wat moet er nog meer betaald worden voordat het niet krenterig is? Een hoer ga ik niet voor 'm regelen.quote:
Niet zo happenquote:Op zondag 6 september 2009 13:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oke, wat moet er nog meer betaald worden voordat het niet krenterig is? Een hoer ga ik niet voor 'm regelen.
Death Angel, wat een geniale band is dat.quote:Op zondag 6 september 2009 10:25 schreef Asta het volgende:
[..]
Nice! Fotografie is ook nog zo'n hobby waar ik graag aan zou beginnen, hoewel ik echt niet het geduld heb voor het originele vak zeg maar (analoog, donkere kamer etc). Heb niet eens een spiegelreflex, alleen zo'n klein pocketding. Hoewel je daar nog best aardige plaatjes mee kan schieten, zelfs vanuit het publiek. Deze is bijvoorbeeld van mijn Fortarock verslag voor Fok:
[ afbeelding ]
(keep of kalessin, Thebon)
Maar bij deze zie je meteen het probleem goed... focus. Je kan met zo'n automatisch focus ding niet goed scherpkrijgen wat je wilt, zeker niet bij artiesten die over het podium heen en weer bewegen. Qua compositie vind ik dit (Osegua, Death Angel) best een hele aardige, maar 't is gewoon niet scherp:
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd naar je foto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |