gheh dan hebben we die vraag over muzieksmaak van partner al eerder gehad denk ik. Ik heb een geheugen als zo'n ding met van die gaten. Aangezien ik vers weer vrijgezel ben kan ik zeggen dat het niet uit is gegaan voor zijn onderwaardering van metal, maar dat ik het natuurlijk wel fijn zou vinden als ik dat wel deel met een volgende partner (hoewel geen dealbreaker). Wat me absoluut onwaarschijnlijk lijkt is dat ik eindig met iemand die van piratenmuziek houdt of een top40 hoer is ofzo. Ik heb zelf een hele brede muzieksmaak en vind het fijn als iemand iig wel eens gehoord heeft van The Velvet Underground enzo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon té snel gaat.
*rillingen over rug*quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:36 schreef Asta het volgende:
[..]Wat me absoluut onwaarschijnlijk lijkt is dat ik eindig met iemand die van piratenmuziek houdt of een top40 hoer is ofzo.
Op Retecool deden we vaan "zanger maandag" met de vreselijkste websites van de vreselijkste piraten duo's etc.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:12 schreef Asta het volgende:
Inderdaad.. en het grappige is dat ik dezelfde walging kreeg toen ik hier in het piratentopic op het muziekforum naar een piratenmetal vid van youtube linkte
And they say we're all they same species... tsssk.
In mijn geval zou ze dan wel een erg beroerde smaak hebben aangezien ik in bijna elk genre wel interessante muziek kan vinden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:36 schreef Asta het volgende:
[..]
gheh dan hebben we die vraag over muzieksmaak van partner al eerder gehad denk ik. Ik heb een geheugen als zo'n ding met van die gaten. Aangezien ik vers weer vrijgezel ben kan ik zeggen dat het niet uit is gegaan voor zijn onderwaardering van metal, maar dat ik het natuurlijk wel fijn zou vinden als ik dat wel deel met een volgende partner (hoewel geen dealbreaker). Wat me absoluut onwaarschijnlijk lijkt is dat ik eindig met iemand die van piratenmuziek houdt of een top40 hoer is ofzo. Ik heb zelf een hele brede muzieksmaak en vind het fijn als iemand iig wel eens gehoord heeft van The Velvet Underground enzo.
International Talk Like A Pirate Day is pas over 2 weken.quote:
Jeejquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
International Talk Like A Pirate Day is pas over 2 weken.
Mee eensquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
In mijn geval zou ze dan wel een erg beroerde smaak hebben aangezien ik in bijna elk genre wel interessante muziek kan vinden.
Smartlappen, r&b/gospel en erg laagdrempelige top 40 muziek even daargelaten.
Jij was toch ook die ene die laatst een ambulanceritje mocht betalen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
Nog een rekening gehad van mij tripje in Duitsland(alcoholvergiftiging enzo) 300 euo.![]()
Dat was een duur lesje
Ja en nu dus dat ziekenhuisbezoekje aan de SEH.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jij was toch ook die ene die laatst een ambulanceritje mocht betalen?
Net als de 'dress like a pirate night' in m'n favo (metal) kroegquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar de kosten van een kaartje voor een paar festivals bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en nu dus dat ziekenhuisbezoekje aan de SEH.
66,6 euro ambulance
302 euro SEH
Totaal 368.6 euro
Towel Day pwnt die Talk Like A Pirate Day.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
erh.. ja.. I know.. dus? Lokale kroeg doet er gewoon aan mee. Net als ya know.. Christmas and such.quote:
Ja maar, ja maar dit is internationaalquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:07 schreef Asta het volgende:
[..]
erh.. ja.. I know.. dus? Lokale kroeg doet er gewoon aan mee. Net als ya know.. Christmas and such.
Oeh! Wat en waar?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
Net terug van een dagje foto's schieten
Nice! Fotografie is ook nog zo'n hobby waar ik graag aan zou beginnen, hoewel ik echt niet het geduld heb voor het originele vak zeg maar (analoog, donkere kamer etc). Heb niet eens een spiegelreflex, alleen zo'n klein pocketding. Hoewel je daar nog best aardige plaatjes mee kan schieten, zelfs vanuit het publiek. Deze is bijvoorbeeld van mijn Fortarock verslag voor Fok:quote:Op zondag 6 september 2009 09:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit was meer een beetje oefenen. Ik ga in oktober Paradise Lost schietenin tivoli de helling

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |