quote:Op donderdag 3 september 2009 20:04 schreef Viktor het volgende:
Ik heb vandaag mijn boeken van VanDijk binnengekregen, nu is er een fout gemaakt aan hun kant, ik heb al mijn boeken maar ipv 1 Binas heb ik 5 gesealde nieuwe binassen gekregen. Op de boekenlijst die in het pakket erbij zat staat er maar 1 aangegeven, dit zal dus ook over een jaar zijn aangegeven als ik ze weer moet inleveren. Zal ik de overige 4 nu verkopen?
Deze kun je makkelijk voor 15-20 euro kwijt op marktplaats, dit geeft mij weer een extra zakcentje van 60-80 euro.
Ik zie hier niets slechts in, zij maken een fout en ze merken het waarschijnlijk niet eens, dom van hen. En ik heb gelezen dat veel mensen hier erge slechte ervaringen hebben met VanDijk boeken. Dus eigenlijk verdienen ze het wel denk ik
Ik wacht op jullie advies =)
Ken je toch weer drie weken bami etenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef nelisb het volgende:
Doen man! Dik 60-80¤ erbij over de rug van een ander!!
Dat vind ik flauw van je! Nu is topicstarter wakker uit zijn droom om een vette 60-80¤ te verdienen!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik bedoel, iedereen die een binas nodig heeft heeft hem al.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:03 schreef LuieDonder het volgende:
-weg-
Ga je nog naar het dorpsfeest vrijdag en zaterdag?
Grappig, nu snap ik ook waarom de overheid van die reclamespotjes heeft over wat mensen op internet zetten
Je wil gewoon horen wat je zelf denkt en de rest negeer jequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:22 schreef Viktor het volgende:
Tenminste iemand die hetzelfde denkt. Ik negeer de stumpers wel die mensen helemaal gaan uitzoeken via hyves enzo. Las ook al ergens anders dat FOK! vol zit met sneue figuren die je helemaal uitpluizen als je ook maar je naam en je woonplaats geeft, moet toch kunnen tegenwoordig?
Oh ja ik zie het al, je bent inderdaad veel te eerlijk. Als die boeken te duur zijn dan koop je ze toch gewoon zelf? Wat verwacht je, dat ze 10 jaar meegaan?quote:Verder ben ik gewoon te eerlijk en zou ik het niet netjes vinden dus als er een nette huurprijs gerekend wordt zal ik het melden bij ze..
waar ik heel benieuwd naar ben is wat je moet betalen voor de binas bij van dijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:15 schreef Viktor het volgende:
Haha, oke jullie hebben me overtuigd
Wel jammer dat niemand hier denkt van boeiend, die lui hebben het toch niet door en als ze het wel doorhebben en ze vragen ernaar dan geef je gewoon het geld terug, dat was ook mijn instelling, verkopen en dan als ze ernaar vragen het bedrag teruggeven.
Welcome to the world of FOK!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:22 schreef Viktor het volgende:
Tenminste iemand die hetzelfde denkt. Ik negeer de stumpers wel die mensen helemaal gaan uitzoeken via hyves enzo. Las ook al ergens anders dat FOK! vol zit met sneue figuren die je helemaal uitpluizen als je ook maar je naam en je woonplaats geeft, moet toch kunnen tegenwoordig?
mag ik vragen wat je betaald hebt voor de binas?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:57 schreef Viktor het volgende:
Neu ik vind het gewoon een domme fout van die lui. Als ik per ongeluk een paar schoolboeken in een park laat liggen ofzo dan verwacht ik ook niet dat ik ze terugkrijg, als mijn naam erin stond iniedergeval. En ik heb het vertrouwen wel een beetje verloren in de eerlijkheid van mensen. Mijn telefoon is een keer gejat, dure zippo etc. Niet zeggen dat ik nu zit te janken, ik zou natuurlijk willen dat de wereld niet zo in elkaar zat maar als ik eerlijk doe en mensen doen dat niet tegen mij dan denk ik ook van nouja fuck it. Zeker bij een groot bedrijf die zelf andere mensen naait qua zeggen dat de ingestuurde boeken niets ward zijn die je aan ze wilde verkopen etc. Als het ging om een scootersleutel ofzo waarvan ik weet bij wie die toebehoord en welke scooter het is, dat zou ik zeker teruggeven. Maar bij eem bedrijf zeg, komop, niet zo zeiken. Jullie maken er wss een groter probleem van dan het bedrijf zelf doet.
isbn kan je gewoon geven hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:02 schreef Viktor het volgende:
Ik heb geen idee, regelen ouders. En isbn geef ik niet, geef hierniets meer weg.
Lees wat je wil lezen en scheld degenen die commentaar geven uit het niets, niet uit als mongolenquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:07 schreef Viktor het volgende:
Ah oke, nou ga het nu niet opzoeken want lig in bed. Maar is toch niet erg belangrijk te weten. Ik vraag wel of dit topic verwijderd kan worden. Mongolen die allemaal dingen over mij hierop zetten.
Victor R. is hetquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:54 schreef Beauregard het volgende:
Viktor R(.........) is een laffe crimineel.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
Victor R. is het
Hij heeft ook familie!
Staat op je plaatjes, slimmerik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:40 schreef Viktor het volgende:
Dan is dat niet mijn mp want ik heb het er nooit op gezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |