abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72409318
Ik heb vandaag mijn boeken van VanDijk binnengekregen, nu is er een fout gemaakt aan hun kant, ik heb al mijn boeken maar ipv 1 Binas heb ik 5 gesealde nieuwe binassen gekregen. Op de boekenlijst die in het pakket erbij zat staat er maar 1 aangegeven, dit zal dus ook over een jaar zijn aangegeven als ik ze weer moet inleveren. Zal ik de overige 4 nu verkopen?
Deze kun je makkelijk voor 15-20 euro kwijt op marktplaats, dit geeft mij weer een extra zakcentje van 60-80 euro.
Ik zie hier niets slechts in, zij maken een fout en ze merken het waarschijnlijk niet eens, dom van hen. En ik heb gelezen dat veel mensen hier erge slechte ervaringen hebben met VanDijk boeken. Dus eigenlijk verdienen ze het wel denk ik

Ik wacht op jullie advies =)

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 04-09-2009 12:48:34 (En deze netjes terug...) ]
'Atheïsm is an effect of knowledge, not a lack of knowledge.'
pi_72409545
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:04 schreef Viktor het volgende:
Ik heb vandaag mijn boeken van VanDijk binnengekregen, nu is er een fout gemaakt aan hun kant, ik heb al mijn boeken maar ipv 1 Binas heb ik 5 gesealde nieuwe binassen gekregen. Op de boekenlijst die in het pakket erbij zat staat er maar 1 aangegeven, dit zal dus ook over een jaar zijn aangegeven als ik ze weer moet inleveren. Zal ik de overige 4 nu verkopen?
Deze kun je makkelijk voor 15-20 euro kwijt op marktplaats, dit geeft mij weer een extra zakcentje van 60-80 euro.
Ik zie hier niets slechts in, zij maken een fout en ze merken het waarschijnlijk niet eens, dom van hen. En ik heb gelezen dat veel mensen hier erge slechte ervaringen hebben met VanDijk boeken. Dus eigenlijk verdienen ze het wel denk ik

Ik wacht op jullie advies =)
pi_72409647
Ik heb ook zoiets met een abusievelijk geleverde telefoon. Als er op de pakbon staat dat ze maar 1 boek hebben geleverd dan wordt het lastig voor hen om aan te tonen dat ze er 5 hebben geleverd.
pi_72409752
Als jij je daar goed bij voelt moet je dat doen
pi_72409834
Je weet dat het eigenlijk niet de bedoeling is, mar je probeert het voor jezelf goed te praten en zoekt nu bevestiging?

Ik denk dat het nu te laat is om ze te verpatsen.
pi_72410449
Hoezo zou het nu te laat zijn? bedoel je dat het jaar nu is al begonnen? of op een andere manier?
pi_72411033
Ik vind TS een beetje een sneu figuur, stuur die boeken terug joh, zwerver.
pi_72411829
Doen man! Dik 60-80¤ erbij over de rug van een ander!!
pi_72412128
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef nelisb het volgende:
Doen man! Dik 60-80¤ erbij over de rug van een ander!!
Ken je toch weer drie weken bami eten
pi_72412645
Ik bedoel, iedereen die een binas nodig heeft heeft hem al.
pi_72412933
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik bedoel, iedereen die een binas nodig heeft heeft hem al.
Dat vind ik flauw van je! Nu is topicstarter wakker uit zijn droom om een vette 60-80¤ te verdienen!
pi_72413523
Wel 'ns van karma gehoord?
pi_72414402
Ouden er veel viktors in Leeuwarden wonen?

Wie mailt?
pi_72418323
Lekker vriendelijk ben jij Conflict , maar niet iedereen heeft blijkbaar zijn binas al, want ik heb er na een paar uurtjes online staan al 2 gereserveerd.
Dusja. En ik zal wel snel mijn woonplaats weghalen, voor het geval er echt klootzakken zijn die dat echt doen nu heb jij het al wel verraden door het in je post te zetten. EDITEN
pi_72419004
Ik zal erover nadenken, Viktor aus Leeuwarden.

Terug met die boeken, je bent aan het stelen.
pi_72419694
Ik zag laatst een huis met een niet zo'n goed slot op de deur. Nu dacht ik, ik loop gewoon naar binnen en haal wat schilderijen van de muur. Ze komen er toch nooit achter wie het gedaan heeft en het was hun fout dat er geen goed slot op de deur zat. Iemand nog een schilderij kopen? Er zijn er al 2 gereserveerd.
pi_72419774

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 04-09-2009 12:45:25 (weg) ]
pi_72419861
-weg-

Ga je nog naar het dorpsfeest vrijdag en zaterdag?

Grappig, nu snap ik ook waarom de overheid van die reclamespotjes heeft over wat mensen op internet zetten

[ Bericht 24% gewijzigd door Sjeen op 04-09-2009 12:44:55 ]
pi_72420129
Wie mailt ff naar vandijkboeken?
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_72420237
Haha, oke jullie hebben me overtuigd
Wel jammer dat niemand hier denkt van boeiend, die lui hebben het toch niet door en als ze het wel doorhebben en ze vragen ernaar dan geef je gewoon het geld terug, dat was ook mijn instelling, verkopen en dan als ze ernaar vragen het bedrag teruggeven.
pi_72420298
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:03 schreef LuieDonder het volgende:
-weg-

Ga je nog naar het dorpsfeest vrijdag en zaterdag?

Grappig, nu snap ik ook waarom de overheid van die reclamespotjes heeft over wat mensen op internet zetten

[ Bericht 4% gewijzigd door Sjeen op 04-09-2009 12:45:42 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:20:06 #22
268084 Weekdier
Formerly known as Nachtdier
pi_72420383
Die boeken huur je voor een veel te hoge prijs, dus ik zou het gewoon doen denk ik. Met dit soort dingen tenminste. Verder ben ik gewoon te eerlijk en zou ik het niet netjes vinden dus als er een nette huurprijs gerekend wordt zal ik het melden bij ze..

Edit: 5 euro voor een binas geboden
Gewijzigde nickname! Is zo'n hack toch nog ergens goed voor geweest :)
Mijn dank gaat uit naar:
pi_72420451
Tenminste iemand die hetzelfde denkt. Ik negeer de stumpers wel die mensen helemaal gaan uitzoeken via hyves enzo. Las ook al ergens anders dat FOK! vol zit met sneue figuren die je helemaal uitpluizen als je ook maar je naam en je woonplaats geeft, moet toch kunnen tegenwoordig?
pi_72420973
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:22 schreef Viktor het volgende:
Tenminste iemand die hetzelfde denkt. Ik negeer de stumpers wel die mensen helemaal gaan uitzoeken via hyves enzo. Las ook al ergens anders dat FOK! vol zit met sneue figuren die je helemaal uitpluizen als je ook maar je naam en je woonplaats geeft, moet toch kunnen tegenwoordig?
Je wil gewoon horen wat je zelf denkt en de rest negeer je

Je moet van Dijk minimaal de gelegenheid geven om de boeken op te halen, anders kan je ze verkopen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72421076
Jongen... ik hoop dat op een moment in je leven iemand anders besluit net zo te redeneren als jij... maar dan als het om spullen gaat die van jou zijn. En dan hoop ik dat het om een fiks bedrag gaat. Misschien dat je dan gaat snappen wat goed en wat fout is. Iedereen maakt fouten.

Of moet ik je moeder even opbellen? Es vragen wat zij ervan vindt.
quote:
Verder ben ik gewoon te eerlijk en zou ik het niet netjes vinden dus als er een nette huurprijs gerekend wordt zal ik het melden bij ze..
Oh ja ik zie het al, je bent inderdaad veel te eerlijk. Als die boeken te duur zijn dan koop je ze toch gewoon zelf? Wat verwacht je, dat ze 10 jaar meegaan?
pi_72421150
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:15 schreef Viktor het volgende:
Haha, oke jullie hebben me overtuigd
Wel jammer dat niemand hier denkt van boeiend, die lui hebben het toch niet door en als ze het wel doorhebben en ze vragen ernaar dan geef je gewoon het geld terug, dat was ook mijn instelling, verkopen en dan als ze ernaar vragen het bedrag teruggeven.
waar ik heel benieuwd naar ben is wat je moet betalen voor de binas bij van dijk.
(en wat is het isbn?)
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_72421159
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:22 schreef Viktor het volgende:
Welcome to the world of FOK!
No Guts, No Glory
pi_72421275
Neu ik vind het gewoon een domme fout van die lui. Als ik per ongeluk een paar schoolboeken in een park laat liggen ofzo dan verwacht ik ook niet dat ik ze terugkrijg, als mijn naam erin stond iniedergeval. En ik heb het vertrouwen wel een beetje verloren in de eerlijkheid van mensen. Mijn telefoon is een keer gejat, dure zippo etc. Niet zeggen dat ik nu zit te janken, ik zou natuurlijk willen dat de wereld niet zo in elkaar zat maar als ik eerlijk doe en mensen doen dat niet tegen mij dan denk ik ook van nouja fuck it. Zeker bij een groot bedrijf die zelf andere mensen naait qua zeggen dat de ingestuurde boeken niets ward zijn die je aan ze wilde verkopen etc. Als het ging om een scootersleutel ofzo waarvan ik weet bij wie die toebehoord en welke scooter het is, dat zou ik zeker teruggeven. Maar bij eem bedrijf zeg, komop, niet zo zeiken. Jullie maken er wss een groter probleem van dan het bedrijf zelf doet.
pi_72421346
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:57 schreef Viktor het volgende:
Neu ik vind het gewoon een domme fout van die lui. Als ik per ongeluk een paar schoolboeken in een park laat liggen ofzo dan verwacht ik ook niet dat ik ze terugkrijg, als mijn naam erin stond iniedergeval. En ik heb het vertrouwen wel een beetje verloren in de eerlijkheid van mensen. Mijn telefoon is een keer gejat, dure zippo etc. Niet zeggen dat ik nu zit te janken, ik zou natuurlijk willen dat de wereld niet zo in elkaar zat maar als ik eerlijk doe en mensen doen dat niet tegen mij dan denk ik ook van nouja fuck it. Zeker bij een groot bedrijf die zelf andere mensen naait qua zeggen dat de ingestuurde boeken niets ward zijn die je aan ze wilde verkopen etc. Als het ging om een scootersleutel ofzo waarvan ik weet bij wie die toebehoord en welke scooter het is, dat zou ik zeker teruggeven. Maar bij eem bedrijf zeg, komop, niet zo zeiken. Jullie maken er wss een groter probleem van dan het bedrijf zelf doet.
mag ik vragen wat je betaald hebt voor de binas?
(en als je het isbn hebt ..give it to me please )
pi_72421375
Ik heb geen idee, regelen ouders. En isbn geef ik niet, geef hierniets meer weg.
pi_72421418
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:02 schreef Viktor het volgende:
Ik heb geen idee, regelen ouders. En isbn geef ik niet, geef hierniets meer weg.
isbn kan je gewoon geven hoor

ik wilde alleen even het verschil weten van prijzen die of van dijk of iddink opnoemen om te vragen aan de particulier

Op schoolboeken zit geen vaste prijs namelijk , en wij (waar ik werk ) krijgen met regelmaat een schoolboekenlijst binnen waar de prijzen hoger zijn dan in de reguliere boekhandel

vandaar mijn vraag
pi_72421468
Ah oke, nou ga het nu niet opzoeken want lig in bed. Maar is toch niet erg belangrijk te weten. Ik vraag wel of dit topic verwijderd kan worden. Mongolen die allemaal dingen over mij hierop zetten.
pi_72421543
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:07 schreef Viktor het volgende:
Ah oke, nou ga het nu niet opzoeken want lig in bed. Maar is toch niet erg belangrijk te weten. Ik vraag wel of dit topic verwijderd kan worden. Mongolen die allemaal dingen over mij hierop zetten.
Lees wat je wil lezen en scheld degenen die commentaar geven uit het niets, niet uit als mongolen
dat maakt jezelf ook minder leuk en interessant

topci verwijderen doen ze toch niet ...ze laten het doodbloeden naar alle waarschijnlijkheid

Maar ik ben echt benieuwd wat van Dijk vraagt voor de binas
pi_72422095
9789001893804 staat op z'n marktplaatsfoto's, waar ie blijkbaar nog wel iets weggeeft.
pi_72423773
Dan is dat niet mijn mp want ik heb het er nooit op gezet
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:34:18 #36
268084 Weekdier
Formerly known as Nachtdier
pi_72425987
@luie donder.

Als ik kijk naar wat ik (lees: mijn ouders) vroeger aan huur kwijt waren voor mn middelbare schoolboeken, dan lagen de prijzen behoorlijk scheef. Dan betaalde je bijv. 350 gulden huur voor boeken die als je ze zelf tweedehands kocht dat misschien niet eens waard waren. Er zaten dus echt gewoon boeken bij van 6-10 jaar oud. Het is achteraf gelul natuurlijk, maar het had beter geweest om die boeken destijds zelf gewoon te kopen en dan na gebruik weer verder te verkopen. Een boek van nieuw misschien 50 gulden, werd dus gewoon 10 jaar lang gebruikt en verhuurd voor omgerekend misschien 20 gulden per jaar ofzo. En dus betaalde je zo al snel 20 gulden huur voor een boek dat al 6 jaar oud en feitelijk afgeschreven was.

*exacte bedragen weet ik niet meer, maar het boekengeld was belachelijk hoog in mijn ogen.
Gewijzigde nickname! Is zo'n hack toch nog ergens goed voor geweest :)
Mijn dank gaat uit naar:
pi_72426111
Bel vandijk en vertel dat ze een fout hebben gemaakt. Als ze dan ontkennen of wat dan ook zul je waarschijnlijk toch met die boeken opgescheept zitten en moet je zelf maar weten wat je er mee doet
pi_72426460
-weg- is een laffe crimineel.

[ Bericht 25% gewijzigd door Sjeen op 04-09-2009 12:47:54 ]
pi_72427160
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:54 schreef Beauregard het volgende:
Viktor R(.........) is een laffe crimineel.
Victor R. is het

Hij heeft ook familie!
pi_72427290
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef SuperFucker het volgende:

[..]

Victor R. is het

Hij heeft ook familie!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_72429656
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:40 schreef Viktor het volgende:
Dan is dat niet mijn mp want ik heb het er nooit op gezet
Staat op je plaatjes, slimmerik.
pi_72481978
Jammer dat je de boeken niet terug geeft.
Mocht je een pakket ontvangen waarbij er een boek ontbreekt dan trek je ook aan de bel toch?
Is gewoon een inpak fout geweest!! Bel van Dijk op en vraag om het antwoordnummer dan kun je ze kosteloos retour zenden, mocht je dit niet doen dan hoop ik dat je er heel gelukkig mee wordt.
het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt en krijgt zijn deel!!
pi_72482725
Waarom open je een topic als je toch al lang had besloten wat je ging doen en bovendien overtuigd bent van je recht om dat te doen
pi_72484927
Heb hier nog een drukje 4 staan voor de geïnteresseerden!
pi_72485427
Maar zijn schoolboeken tegenwoordig niet gratis eigenlijk?
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_72493972

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 06-09-2009 19:28:27 (weg) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')