SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, en die draait pas om 22:30 uur, en omdat het morgen Vrijdag is, is dat veuls te laat voor mij!..![]()
Och germ, mijn pa had zich er nog zo op verheugd, en nou gaat het niet door..![]()
*Zucht...was het maar Zaterdag..![]()
Denk dat ik vanavond maar weer een avondje ga downloaden en een beetje lurken op FOK!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je dan toch al gaat downloaden, gooi je een filmpje in de download, ondertussen haal je wat bier en popcorn en dan kijk je de gedownloade film met je pa
Al gezien..quote:Op donderdag 3 september 2009 18:24 schreef sinadO het volgende:
Als je nu naar de bioscoop gaat en NIET naar Inglourious Basterds gaat ben je óf dom, óf heb je hem al gezien.
Dat ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:24 schreef sinadO het volgende:
Als je nu naar de bioscoop gaat en NIET naar Inglourious Basterds gaat ben je óf dom, óf heb je hem al gezien.
Inglourious Basterds?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:25 schreef Tism het volgende:
Oke!..Welk filmpje zal ik eens in de download gooien?..
het leven kan zo simpel zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 18:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je dan toch al gaat downloaden, gooi je een filmpje in de download, ondertussen haal je wat bier en popcorn en dan kijk je de gedownloade film met je pa
Juist ja!..quote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Inglourious Basterds?
Anders gewoon de film die je in de bios wilde zien
Wat!??..quote:Op donderdag 3 september 2009 18:27 schreef JJH het volgende:
The Taking of Pelham 123 is wel een gave film, en Denzel gaat niet dood.
Vorige week gekeken.
Ik ben zojuist in tranen uitgebarsten door dit vreselijke berichtquote:Op donderdag 3 september 2009 18:21 schreef Tism het volgende:
Och germ, mijn pa had zich er nog zo op verheugd, en nou gaat het niet door..![]()
Mooiste wat er is.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:52 schreef AyrtonSenna het volgende:
TS gaat nog naar films. Die zijn zoooo 1900.
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:24 schreef sinadO het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |