abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72401733
Ik ben van plan om over twee jaar, als ik mijn bachelor heb afgerond, een master te gaan volgen in Amsterdam. Nu wil ik als ik daar begin per direct in de stad gaan wonen op kamers/in een appartement.

Maar er zijn wel meer mensen die die ambitie hebben en om mijn kansen te vergroten wilde ik me graag inschrijven bij een woningcorporatie-achtig gebeuren, opdat ik dan hopelijk over twee jaar genoeg punten bijeen gespaard heb om een mooie woning te kunnen betrekken.

Nu vroeg ik me af waar ik me het beste in kan schrijven voor dit & hoe dit allemaal ongeveer in z'n werk gaat.

Gr
pi_72401851
een betaalbare woning via een wooncorporatie in Amsterdam zal rond de 8 jaar zijn ongeveer.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_72401858
Je kan je inschrijven op www.woningnet.nl, dan kun je op corporatiewoningen reageren. Maar ik denk niet dat je binnen twee jaar genoeg punten hebt om überhaupt een woning te kunnen krijgen, laat staan een mooie.

Studentenkamers gaan via www.studentenwoningweb.nl en dat gaat wat sneller. Voor de mooiste kamers geldt dan nog steeds een wachttijd van >5 jaar, maar met twee jaar inschrijfduur kun je waarschijnlijk wel zo'n container-unit o.i.d. krijgen.

Succes ermee!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2009 16:09:23 ]
  donderdag 3 september 2009 @ 16:08:52 #4
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_72401874
studentenwoningweb.nl, werkt met een wachtlijst en na 2 jaar kan je wel een redelijk pand vinden, wil je echter iets moois hebben dan heb je meer dan 5 jaar inschijftijd nodig...
ff wachten nog
  donderdag 3 september 2009 @ 16:09:47 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72401906
via de officele wegen duurt het een eeuwigheid, dus succes

ja moet het via via doen. Dus via een kennis. Dat is het snelst. Anders kan je beter een kamer zoeken in haarlem
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72402075
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:04 schreef Papillon87 het volgende:
opdat ik dan hopelijk over twee jaar genoeg punten bijeen gespaard heb om een mooie woning te kunnen betrekken.
whahahahahaha

Bedankt voor het leuker maken van mijn dag
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 3 september 2009 @ 16:17:57 #7
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_72402189
Als je in Adam wil wonen dan moet je je bij je geboorte inschrijven.
  donderdag 3 september 2009 @ 16:32:01 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_72402635
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:08 schreef longinus het volgende:
een betaalbare woning via een wooncorporatie in Amsterdam zal rond de 8 jaar zijn ongeveer.
14
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_72402647
Schrijf je maar vast in, het kan nooit kwaad. Baat het niet dan schaadt het niet.
Verder is de enige snelle weg via via. Probeer anders via internet, you never know.
pi_72418678
Hey people!

Voor een zeer leuke mooie vriendin van me zoek ik meer informatie/tips/connecties voor een leuke kamer in Amsterdam!

Jij zijn helden bij hulp!

Mail mag naar Martin@road-trip.nl
Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

whahahahahaha

Bedankt voor het leuker maken van mijn dag
Blij dat ik kon helpen champ.

@de rest
Tnx, dergelijke sites komen van pas.
pi_72421469
Meesten blijven op kamers tot ze lang genoeg ingeschreven staan.. maar Amsterdam is ookmaar duur hoor. je kan beter in de buurt gaan wonen en dan na zoveel jaar verhuizen, als je iets kan krijgen.
pi_72458185
Je moet het idd via-via zoeken
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_72516295
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:08 schreef Igen het volgende:
Je kan je inschrijven op www.woningnet.nl, dan kun je op corporatiewoningen reageren. Maar ik denk niet dat je binnen twee jaar genoeg punten hebt om überhaupt een woning te kunnen krijgen, laat staan een mooie.

Studentenkamers gaan via www.studentenwoningweb.nl en dat gaat wat sneller. Voor de mooiste kamers geldt dan nog steeds een wachttijd van >5 jaar, maar met twee jaar inschrijfduur kun je waarschijnlijk wel zo'n container-unit o.i.d. krijgen.

Succes ermee!
Dit is de gouden tip...

verder kun je je evt ook inschrijven bij anti-kraak organisaties als Ad Hoc of Villex.nl . Het is ook gewoon geluk hebben; een kennis van me heeft via marktplaats een studio geregeld in de Pijp voor 300 incl per maand. Vooral goed zoeken en iedereen laten weten dat je wat zoekt. Succes!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')