SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar wil je toch niet dood in/onder gevonden worden....
2
Het hangjongeren petjes/bontkraag tuig wat er rond hangt op dat station. Ik kon niet eens normaal de trap op komen om koffie te halen omdat al dat tuig de trap stond te blokkeren. Toen ik me erdoorheen roste hadden ze het lef me nog even boos aan te kijken ook. Echter kwamen er een stel Breezahs voorbij waar ze dan "alsof het kanariepietjes zijn" Hoe spel je dat? Chiep Chiep Chiep en ey meisje meisje Wohla meisje psssst Meisje.
3
Er is mij 2 keer een gestolen fiets aangeboden door de zelfde dude. op de heen en de terug reis.
4
Lelijke mensen.. ik heb nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien.
5
Gestoorde mensen, (zie ook 3) die moeilijk lopend en boerend met een hoop herrie zich over dat station begeven. 1 kwam er bij de rookpaal dusdanig dichtbij dat ik kon merken dat hij een tekort heeft aan okselfris. (gadverdamme wat stonk die zeg)
6
Ik heb enkel en alleen breezahs gezien. Geen echt mooie dames te bekennen op heel dat station niet. Enkel van die bellende/smsende schreeuwende makeupknallers of wel aandachtshoeren.
7
Er kwam een bus voorbij volgeladen met mensen die allemaal stuk voor stuk een gezicht trokken van
"als de bus nu ontploft en ik in 1 opslag dood ben heb ik er vrede mee"
zoiets. Iets anders kon ik er niet van maken. Het ongeluk straalde er vanaf .
Klacht: Dordrecht is een baggerstad en ik was blij dat ik er weer weg was
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Net zoiets idd. Scheelt niet veel.quote:
ik ben er 1x in de nacht door heen gereden , maar heb ze niet gezien , was misschien te donkerquote:Op donderdag 3 september 2009 15:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Net zoiets idd. Scheelt niet veel.
Gouda stond bekend voor zijn kaas maar anno 2009 om de Marokkanen
Maar je hebt er nu nog last van?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben er 1x in de nacht door heen gereden , maar heb ze niet gezien , was misschien te donker
Ja het oude centrum schijnt wel mooi te zijn idd. Ook een mooie plas ernaast.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:27 schreef Trommeldaris het volgende:
Dordrecht. Woonde daar vroeger nog (gelukkig niet geboren)
Het oude centrum is wel mooi. De rest moeten ze (incl. inwoners) afbranden.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:30 schreef Warrick21 het volgende:
Als Dordtenaar kan ik zeggen dat dit allemaal klopt. Woon hier al bijna 10 jaar. Tja, kan moeilijk weg als ik geen 18 ben.
quote:
Werken zo te horen ook niet, met dat OV.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef Clupea het volgende:
Ik werk in Dordt, woon in Amsterdam. Het is iedere dag een eindeloze treinreis, maar je wilt daar gewoon NIET wonen...
Ik werk veel thuisquote:Op donderdag 3 september 2009 15:38 schreef leetzors het volgende:
[..]
Werken zo te horen ook niet, met dat OV.
Arnhem en Nijmegen nog wel een hoop mooie vrouwen gezien moet ik zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:43 schreef wise het volgende:
terechte klacht, zelfde geldt voor arnhem, gouda en nijmegen
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef Goofisch het volgende:
Wat een depressief gebeuren daar zeg. Mijn hemel.
TS moest er vandaag heen voor werk en moest helaas met het openbaar vervoer.
1
TS stapt uit de trein waar zijn oog valt op een groot wit rood treinding genaamd "de Spurt" van Arriva. Wat een afschuwelijke trein is dat zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar wil je toch niet dood in/onder gevonden worden....
2
Het hangjongeren petjes/bontkraag tuig wat er rond hangt op dat station. Ik kon niet eens normaal de trap op komen om koffie te halen omdat al dat tuig de trap stond te blokkeren. Toen ik me erdoorheen roste hadden ze het lef me nog even boos aan te kijken ook. Echter kwamen er een stel Breezahs voorbij waar ze dan "alsof het kanariepietjes zijn" Hoe spel je dat? Chiep Chiep Chiep en ey meisje meisje Wohla meisje psssst Meisje.
3
Er is mij 2 keer een gestolen fiets aangeboden door de zelfde dude. op de heen en de terug reis.
4
Lelijke mensen.. ik heb nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien.
5
Gestoorde mensen, (zie ook 3) die moeilijk lopend en boerend met een hoop herrie zich over dat station begeven. 1 kwam er bij de rookpaal dusdanig dichtbij dat ik kon merken dat hij een tekort heeft aan okselfris. (gadverdamme wat stonk die zeg)
6
Ik heb enkel en alleen breezahs gezien. Geen echt mooie dames te bekennen op heel dat station niet. Enkel van die bellende/smsende schreeuwende makeupknallers of wel aandachtshoeren.
7
Er kwam een bus voorbij volgeladen met mensen die allemaal stuk voor stuk een gezicht trokken van
"als de bus nu ontploft en ik in 1 opslag dood ben heb ik er vrede mee"
zoiets. Iets anders kon ik er niet van maken. Het ongeluk straalde er vanaf .
Klacht: Dordrecht is een baggerstad en ik was blij dat ik er weer weg was
Ik was net in Capelle ad IJssel
Heb je die dronken Polen nog op het station zien zwerven?Haters gonna hate.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |