SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar wil je toch niet dood in/onder gevonden worden....
2
Het hangjongeren petjes/bontkraag tuig wat er rond hangt op dat station. Ik kon niet eens normaal de trap op komen om koffie te halen omdat al dat tuig de trap stond te blokkeren. Toen ik me erdoorheen roste hadden ze het lef me nog even boos aan te kijken ook. Echter kwamen er een stel Breezahs voorbij waar ze dan "alsof het kanariepietjes zijn" Hoe spel je dat? Chiep Chiep Chiep en ey meisje meisje Wohla meisje psssst Meisje.
3
Er is mij 2 keer een gestolen fiets aangeboden door de zelfde dude. op de heen en de terug reis.
4
Lelijke mensen.. ik heb nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien.
5
Gestoorde mensen, (zie ook 3) die moeilijk lopend en boerend met een hoop herrie zich over dat station begeven. 1 kwam er bij de rookpaal dusdanig dichtbij dat ik kon merken dat hij een tekort heeft aan okselfris. (gadverdamme wat stonk die zeg)
6
Ik heb enkel en alleen breezahs gezien. Geen echt mooie dames te bekennen op heel dat station niet. Enkel van die bellende/smsende schreeuwende makeupknallers of wel aandachtshoeren.
7
Er kwam een bus voorbij volgeladen met mensen die allemaal stuk voor stuk een gezicht trokken van
"als de bus nu ontploft en ik in 1 opslag dood ben heb ik er vrede mee"
zoiets. Iets anders kon ik er niet van maken. Het ongeluk straalde er vanaf .
Klacht: Dordrecht is een baggerstad en ik was blij dat ik er weer weg was
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Net zoiets idd. Scheelt niet veel.quote:
ik ben er 1x in de nacht door heen gereden , maar heb ze niet gezien , was misschien te donkerquote:Op donderdag 3 september 2009 15:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Net zoiets idd. Scheelt niet veel.
Gouda stond bekend voor zijn kaas maar anno 2009 om de Marokkanen
Maar je hebt er nu nog last van?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben er 1x in de nacht door heen gereden , maar heb ze niet gezien , was misschien te donker
Ja het oude centrum schijnt wel mooi te zijn idd. Ook een mooie plas ernaast.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:27 schreef Trommeldaris het volgende:
Dordrecht. Woonde daar vroeger nog (gelukkig niet geboren)
Het oude centrum is wel mooi. De rest moeten ze (incl. inwoners) afbranden.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:30 schreef Warrick21 het volgende:
Als Dordtenaar kan ik zeggen dat dit allemaal klopt. Woon hier al bijna 10 jaar. Tja, kan moeilijk weg als ik geen 18 ben.
quote:
Werken zo te horen ook niet, met dat OV.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef Clupea het volgende:
Ik werk in Dordt, woon in Amsterdam. Het is iedere dag een eindeloze treinreis, maar je wilt daar gewoon NIET wonen...
Ik werk veel thuisquote:Op donderdag 3 september 2009 15:38 schreef leetzors het volgende:
[..]
Werken zo te horen ook niet, met dat OV.
Arnhem en Nijmegen nog wel een hoop mooie vrouwen gezien moet ik zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:43 schreef wise het volgende:
terechte klacht, zelfde geldt voor arnhem, gouda en nijmegen
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef Goofisch het volgende:
Wat een depressief gebeuren daar zeg. Mijn hemel.
TS moest er vandaag heen voor werk en moest helaas met het openbaar vervoer.
1
TS stapt uit de trein waar zijn oog valt op een groot wit rood treinding genaamd "de Spurt" van Arriva. Wat een afschuwelijke trein is dat zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar wil je toch niet dood in/onder gevonden worden....
2
Het hangjongeren petjes/bontkraag tuig wat er rond hangt op dat station. Ik kon niet eens normaal de trap op komen om koffie te halen omdat al dat tuig de trap stond te blokkeren. Toen ik me erdoorheen roste hadden ze het lef me nog even boos aan te kijken ook. Echter kwamen er een stel Breezahs voorbij waar ze dan "alsof het kanariepietjes zijn" Hoe spel je dat? Chiep Chiep Chiep en ey meisje meisje Wohla meisje psssst Meisje.
3
Er is mij 2 keer een gestolen fiets aangeboden door de zelfde dude. op de heen en de terug reis.
4
5
Gestoorde mensen, (zie ook 3) die moeilijk lopend en boerend met een hoop herrie zich over dat station begeven. 1 kwam er bij de rookpaal dusdanig dichtbij dat ik kon merken dat hij een tekort heeft aan okselfris. (gadverdamme wat stonk die zeg)
6
Ik heb enkel en alleen breezahs gezien. Geen echt mooie dames te bekennen op heel dat station niet. Enkel van die bellende/smsende schreeuwende makeupknallers of wel aandachtshoeren.
7
Er kwam een bus voorbij volgeladen met mensen die allemaal stuk voor stuk een gezicht trokken van
Ik was net in Capelle ad IJssel
Heb je die dronken Polen nog op het station zien zwerven?Haters gonna hate.
Ik heb geen dronken polen gezien, want ik ben niet in Capelle ad IJssel geweestquote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik was net in Capelle ad IJssel
Heb je die dronken Polen nog op het station zien zwerven?
en dat zeker.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:38 schreef 3keernix het volgende:
Terechte klacht, gewoon de auto nemen Goof
LoLquote:Op donderdag 3 september 2009 16:42 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik heb geen dronken polen gezien, want ik ben niet in Capelle ad IJssel geweest![]()
[..]
en dat zeker.
Dat valt ook wel weer meequote:Op donderdag 3 september 2009 16:41 schreef fathank het volgende:
Die hele regio moeten ze afsteken en terugduwen de Noordzee in. Rotterdam en omstreken is het afvoerputje van Nederland.
Rotterdam, Spijkenisse, Ridderkerk, Dordrecht, Gouda, Zoetermeer. Die hele regio wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:
Je kan scheiden van je ouders en bij de rechter volhouden dat wonen in Dort psyche mishandeling is. Krijg je een leuk pleeggezinnetje buiten Dort of je krijgt een knusse kamer in een jeugdgevangenis.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:30 schreef Warrick21 het volgende:
Als Dordtenaar kan ik zeggen dat dit allemaal klopt. Woon hier al bijna 10 jaar. Tja, kan moeilijk weg als ik geen 18 ben.
Het is wel een verloedering maar kijk eens naar de dorpjes erom heen. Ik zou wel in Barendrecht, Ridderkerk willen zitten hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Rotterdam, Spijkenisse, Ridderkerk, Dordrecht, Gouda, Zoetermeer. Die hele regio wil ik nog niet dood gevonden worden.
Leiden is dus echt wel relax, Altijd wat te beleven en gewoon gezellig, weinig rommel. net als Delft.quote:
Ridderkerk is leuk idd.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:46 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Het is wel een verloedering maar kijk eens naar de dorpjes erom heen. Ik zou wel in Barendrecht, Ridderkerk willen zitten hoor.
Oh dat weet ik niet. ik heb vanaf het station een taxi gepakt.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:50 schreef Lastpost het volgende:
Treffende omschrijving van Dordt.
En het beruchte verkrachtersparkje net achter het station niet te vergeten natuurlijk, iedere avond raak.
Oh leuk, ga ik es kijken. Gratis sex show met een neger die zijn dikke piemol in een blonde deerne steekt.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:50 schreef Lastpost het volgende:
Treffende omschrijving van Dordt.
En het beruchte verkrachtersparkje net achter het station niet te vergeten natuurlijk, iedere avond raak.
Blond geverfd met 2 liter makeup bedoel je.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:56 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Oh leuk, ga ik es kijken. Gratis sex show met een neger die zijn dikke piemol in een blonde deerne steekt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef Goofisch het volgende:
Wat een depressief gebeuren daar zeg. Mijn hemel.
TS moest er vandaag heen voor werk en moest helaas met het openbaar vervoer.
1
TS stapt uit de trein waar zijn oog valt op een groot wit rood treinding genaamd "de Spurt" van Arriva. Wat een afschuwelijke trein is dat zeg
Met de meeste punten ben ik het eens (ik kom er elke dag op weg naar school) maar nog nooit last gehad van punt 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar wil je toch niet dood in/onder gevonden worden....
2
3
4
5
6
7
Overigens ben je een erg belangrijk punt vergeten, die ongelofelijke TERINGZOOI die het nu voor het station is, nu alles is opengebroken
Daar woon ik dus, helemaal mee eens...quote:
Alleen is het daar vooral in de stad, niet zozeer op het station
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Barendrecht?!?! Ridderkerk?!?!?!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:46 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Het is wel een verloedering maar kijk eens naar de dorpjes erom heen. Ik zou wel in Barendrecht, Ridderkerk willen zitten hoor.
Weinig mis mee hoor, al moet ik niet zeiken met mijn Albrandswaard.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:14 schreef error_404 het volgende:
[..]
Barendrecht?!?! Ridderkerk?!?!?!
mén....
Barendrechtquote:Op donderdag 3 september 2009 17:14 schreef error_404 het volgende:
[..]
Barendrecht?!?! Ridderkerk?!?!?!
mén....
Boeren kankergehuchten....quote:
???quote:
quote:
Ik niet, ga liever wat drinken in Tilburg dan in Dordt.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:43 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]_! Dan word ik nog liever in Dordrecht dood gevonden.
Heb je nou zelf wel door wat een onzin je uitkraamt? :|quote:Op donderdag 3 september 2009 21:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ken iemand die daar woon en die is kankerdom, ik haat dat gehucht.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Heb je nou zelf wel door wat een onzin je uitkraamt? :|
Eenmaal erin heb je het altijd naar je zin lolquote:Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef ScudRaket het volgende:
Cliché:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
Neequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:04 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Eenmaal erin heb je het altijd naar je zin lol
Met wat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:04 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Eenmaal erin heb je het altijd naar je zin lol
Die hele leuke wegversperringen rond het stationquote:
Vroeger was het groothoofd wel nice, maar dat hebben ze ook een doodssteek gegeven.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef CyclingGirl het volgende:
In het centrum op de terrasjes bij de Haven. Er is altijd een soort van actiefilm te zien als je naar de andere wijken ga.
Wil jij sowieso dood gevonden worden dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee Zwijndrecht dat is een lekker dorp, daar wil je ook niet dood gevonden worden hoor.
ja klopt er zijn mooiere dorpjes en steden dan dordrecht ja...quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja wat moet ik ervan maken dan? Ik ga niet zitten liegen hier. Er zijn mooiere dorpjes. De meeste steden zijn verloederd.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja klopt er zijn mooiere dorpjes en steden dan dordrecht ja...
mindere dorpjes zijn er niet want dordrecht is het laagste van het laagste
Grappig, weet gelijk wat je bedoelt. Je hebt die diersoort niet alleen in dordrecht, en die bondkragen zag ik ook hartje zomer.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Maar gekken en irritante mensen heb je overal. Dus ook de Psst psst bondkraagjes.
Alleen in dordt hebben ze het uitgevonden geloof ik.
Ja en dat verplaatst zich ook naar omliggende plaatsenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:15 schreef star_gazer het volgende:
Om toch en lans te breken voor het Casablanca aan de Merwede; Dordt heeft oude en zeer historische de staten-generaal waren er ooit gevestigd) binnenstad met veel grachten enzo. De grote kerk is ook best mooi.
Maar daar blijft het inderdaad bijDe stad heeft last van een onuitroeibare Marokkanen-plaag.
Valt ook wel mee, tijdens mijn middelbare school reed ik er elke dag op de fiets doorheen en nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef Lastpost het volgende:
En de Dordtse volksbuurten moet je dan ook maar bezoeken, eigenlijk is geheel Krispijn een grote kankerzooi vol uitkeringstrekkerts en slechtbedeelden.
Met wat geluk heb je nog kleren aan als je uit die buurt vertrekt, laat staan dat je opzichtig een mobieltje toont of op een fiets komt.
Vooral laat in de avond is het daar geweldig.
Vast niet in de late uurtjes?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:24 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, tijdens mijn middelbare school reed ik er elke dag op de fiets doorheen en nooit problemen gehad.
Verder is het wel een kansloze stad en mis ik het niet echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |