Dit. Met stroop is ook lekker, maar zonder is het nog veel lekkerder!quote:
Onzin. Waarom dan..?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:27 schreef jordeeeh het volgende:
Kruimels!
Dat haal je alleen als je in de brugklas zit
Omdat?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat je het daarna niet meer doet?
kleine kinderen nog geen hele koek op kunnen en daarom wat kruimeltjes krijgenquote:
En daarom mogen volwassenen dat niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef Meddo het volgende:
[..]
kleine kinderen nog geen hele koek op kunnen en daarom wat kruimeltjes krijgen
Omdat je het alleen haalt als je in de brugklas zit, dat zeg ik net tochquote:
Lekkere drogredenering.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat je het alleen haalt als je in de brugklas zit, dat zeg ik net toch
Wat moet die man wel niet denkenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En daarom mogen volwassenen dat niet?
En dat dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
Wat moet die man wel niet denken![]()
Is hij stroopwafels aan het verkopen zijn er VOLWASSENEN die om kruimels vragen
Moet jij niet reageren met, "het is maandag vandaag!".quote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef stbabylon het volgende:
En dat is nog typischer dan de stroopwafels zelf, de restjes ook verkopen
Doe je dan met of zonder stroop?
Is me dat even smikkelen en smullenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:42 schreef Meddo het volgende:
[..]
En wel goed schudden hè..
Dan kun je kruimels eten
Een gezinszak, wtf?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:46 schreef Lastpost het volgende:
Die zakken zijn echt geweldig.
Heerlijk spul, wel herkenbare klachten trouwens.
Iedere keer dat ik die kraam tref halen we een gezinszak.
Nee tuurlijk niet, alleen op m'n zolderkamertje tijdens het Fokken naar binnen werken.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Een gezinszak, wtf?
Neem je die mee naar huis en dan ga je gezellig om de keukentafel zitten en verdeel je t over de bordjes?![]()
Zoals het hoortquote:Op donderdag 3 september 2009 15:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, alleen op m'n zolderkamertje tijdens het Fokken naar binnen werken.
Ze vragen ook nog geld voor die kruimelsquote:Op donderdag 3 september 2009 15:46 schreef Lastpost het volgende:
Die zakken zijn echt geweldig.
Heerlijk spul, wel herkenbare klachten trouwens.
Iedere keer dat ik die kraam tref halen we een gezinszak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |