naja ach, er stonden wel leuke liedjes op maar dat was tquote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel aardig. Niet zo goed als de klassiekers, maar het kan er mee door.
Wat vonden jullie van Rudebox trouwens. De 'echte' RObbie fans vonden het niks terwijl ik het wel een leuk album vond.
Was gisteren ook alquote:Op donderdag 3 september 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Tuintje niet meer op 1? zelfs niet meer in de top 5?! Maar ja, Anouk op 1 is ook niet echt geweldig te noemen
Wilde net typen waar Veenstra bleef, maar daar ben je alquote:Op donderdag 3 september 2009 19:23 schreef MichielV het volgende:
Hallo!
Kommop dat tuintje hebben we nu wel gehoord. Die engelstalige versie van 1 van de huisdeejee's (even de naam vergeten) is trouwens echt 10X beter en leuker om te beluisterenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Tuintje niet meer op 1? zelfs niet meer in de top 5?! Maar ja, Anouk op 1 is ook niet echt geweldig te noemen
Tuintje was ik ook wel een beetje erg flauw. Wat een crap plaat is datquote:Op donderdag 3 september 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Kommop dat tuintje hebben we nu wel gehoord. Die engelstalige versie van 1 van de huisdeejee's (even de naam vergeten) is trouwens echt 10X beter en leuker om te beluisteren![]()
![]()
En idd, Anouk is n beetje een zeurlied...drammerig ofzo..ik vind het ook niks
Niet eens zapster ?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
vinden jullie van mn nieuwe aanwinst?
Hij heette eerst Johnnywe hebben m Tjibbe genoemd
![]()
[ afbeelding ]
neeh we hebben al een "the Hoff"quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Jalaaaaaaaaaaa jalalalalala jalalalaaaaalala lalalala!
Michiel!
Hè gatverquote:Op donderdag 3 september 2009 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
zag het gisteren al , maar vandaag vind ik tjibbe nog lelijker, wanneer krijgt tjibbe een bontjequote:Op donderdag 3 september 2009 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |