Jaquote:Op donderdag 3 september 2009 15:46 schreef JDude het volgende:
De azijnzeikerspagina is dat toch? Altijd wel vermakelijk leesvoer.
Wel jammer ja. Lees het net op TeleTekst.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:46 schreef JDude het volgende:
Ik had Human Resource - Dominator aangevraagdquote:
Prima vervanging twitter, zeiken in beperkt aantal woordenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:46 schreef JDude het volgende:
Haha! Vraag me af of ie dat kent..quote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef Againzender het volgende:
Nounounou mensen, wat een enthousiasme tijdens een uitzending van Paul
[..]
Ik had Human Resource - Dominator aangevraagd
moet 'ie wel kennen vind ik!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha! Vraag me af of ie dat kent..
Ik vind al die invalradio deze week ook helemaal niet erg!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef 3FMaster het volgende:Rámon
Sinds deze week is Rámon m'n held
Je weet dat uitlokking strafbaar is, toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind al die invalradio deze week ook helemaal niet erg!
En morgen met Claudia
* Againzender bukt vast om wat rondvliegende voorwerpen te ontwijken
Morgenavond zelfs op tv te bewonderenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind al die invalradio deze week ook helemaal niet erg!
En morgen met Claudia
* Againzender bukt vast om wat rondvliegende voorwerpen te ontwijken
Ah, beginnen met Mr. Brightside. Apart! Vraag me af of 'ie dat voortaan elke week gaat doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Playlist der Rudy is er al
The Killers - Mr Brightside
[..]
Ken je klassiekers!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
...
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperbezirk
...
Dat is inderdaad een klassiekerquote:
Gruwelijke playlist! dat belooft vrijdag een feest te wordenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
W00t ! die ken ikquote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef Againzender het volgende:
Nounounou mensen, wat een enthousiasme tijdens een uitzending van Paul
[..]
Ik had Human Resource - Dominator aangevraagd
Dit omdat een systeembeheerder gisteren een mailtje stuurde met als onderwerp 'I'm the one and only replicator!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |