abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2009 @ 14:39:07 #1
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_72399230
quote:
Nessie op Google Earth

Typ op Google Earth eens de coördinaten 57°12'52.13"N en 4°34'14.16"W in. Wat zie je? Een onscherpe vlek, een boot, een walvis? Nee, volgens onderzoekers van het Loch Ness Project is dit het nieuwste bewijs dat het monster van Loch Ness bestaat.

Jason Cooke, een 25-jarige beveiligingsbeambte, ontdekte de satellietfoto met daarop een negentien meter lang figuur met een ovaal lijf, een staart en vier poten. Nessieologen bevestigen dat het figuur lijkt op een plesiosaurus, een waterreptiel dat zo’n 150 miljoen jaar geleden leefde en waarvan men vermoedt dat Nessie familie is.

De ontdekking van Cooke op Google Earth wordt de belangrijkste vondst sinds 1974 genoemd, toen kampeerders in de buurt van Loch Ness om vier uur ’s ochtends een groen beest met lange nek en gebogen hoofd voor hun tent zagen staan.

Adrian Shine, van het Loch Ness Project zegt het een zeer interessante zaak te vinden die zeker verder onderzocht zal gaan worden.
Zie de link voor de afbeelding.

Benieuwd wat het nu weer blijkt te zien. De afbeelding is in elk geval wel curieus.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_72399256
Dat beest word al 200 jaar gezien ofzo. Zou die niet inmiddels een keer dood zijn, als hij uberhaupt al bestond?
pi_72399333
Dejavu of gewoon oud nieuws?
Ik gok het tweede natuurlijk
pi_72399370
Oud nieuws. En een duidelijkere boot heb ik nog niet gezien op een satelietfoto.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_72399371
het zou toevallig geen boot kunnen zijn
pi_72399376
En nu de juiste link
  donderdag 3 september 2009 @ 14:44:53 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_72399382
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Dat beest word al 200 jaar gezien ofzo. Zou die niet inmiddels een keer dood zijn, als hij uberhaupt al bestond?
ALs het al bestaat denk ik ook niet dat het er maar eentje is maar, een aantal dat zich weet te handhaven in dat Loch.
pi_72399397
Het is gewoon een boot. De 'tentakels' die je ziet zijn simpelweg boeg- en hekgolven van de boot, de 'staart' is het zog.
pi_72399403
Maar als het er meerdere zijn hadden ze helemaal op moeten vallen toen ze dat meer hadden uitgekamd met sonar apparatuur. Of ze hebben een cloaking device.
  donderdag 3 september 2009 @ 14:46:05 #10
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_72399405
Dat is gewoon een boot duhh
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_72399445
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oud nieuws. En een duidelijkere boot heb ik nog niet gezien op een satelietfoto.
Moet je toch wat beter zoeken
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.463452,4.582323&spn=0.00218,0.004479&t=h&z=18
pi_72399521
Grote kolder. Als er echt een pleistosaurus daar zou bestaan zou er een hele populatie moeten zitten. Ik neem niet aan dat er 1 exemplaar rondzwemt met het eeuwige leven. Om een voortplantende populatie te hebben heb je denk ik al snel een stuk of 20 nodig. Die zouden allemaal om de zoveel tijd boven moeten komen om te ademen, dus als je een dag aan de loch ging zitten zou je er echt wel 1 moeten spotten. Elke dag weer.

En laten we het dan nog maar niet hebben over de hoeveelheid vreten die zo'n populatie nodig heeft. Die hebben binnen de kortste keren die hele loch leeg gegeten
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 3 september 2009 @ 14:53:05 #13
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_72399565
Ik snap niet waarom mensen altijd zoveel moeite doen om in dingen te geloven die er niet zijn.
Er zijn zat dingen op deze aardkloot die al spannend genoeg zijn.
pi_72399596
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:53 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik snap niet waarom mensen altijd zoveel moeite doen om in dingen te geloven die er niet zijn.
Er zijn zat dingen op deze aardkloot die al spannend genoeg zijn.
Hoef jij ook niet te snappen. Als die mensen dat toch leuk vinden. Laat ze toch hun ding doen.
History became legend, legend became myth.
pi_72399705
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

En laten we het dan nog maar niet hebben over de hoeveelheid vreten die zo'n populatie nodig heeft. Die hebben binnen de kortste keren die hele loch leeg gegeten
Mwoah, dat laatste argument klopt niet helemaal. Weet je hoe groot dat Loch is? Echt bizar groot. En diep ook.
"Leef met Vlag en Wimpel, maar hou het simpel"
pi_72399855
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:57 schreef Gijsch het volgende:

[..]

Mwoah, dat laatste argument klopt niet helemaal. Weet je hoe groot dat Loch is? Echt bizar groot. En diep ook.
Diep zegt helemaal niets. In een documentaire over Loch Ness heeft iemand aangetoond hoeveel vis er ongeveer in de Loch zou zitten, aan de hand van de hoeveel heid plankton. En dat was echt niet zoveel als je zou denken. Het schijnt dat zonlicht helemaal niet diep doordringt in Loch Ness. Maximaal een metertje of drie.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 3 september 2009 @ 15:12:26 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_72400115
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Diep zegt helemaal niets. In een documentaire over Loch Ness heeft iemand aangetoond hoeveel vis er ongeveer in de Loch zou zitten, aan de hand van de hoeveel heid plankton. En dat was echt niet zoveel als je zou denken. Het schijnt dat zonlicht helemaal niet diep doordringt in Loch Ness. Maximaal een metertje of drie.
Er komt op de oceaanbodem op 10 kilometer diep nog leven voor, volledig onafhankelijk van fotosynthese, dus waarom zou het zich in Loch Ness tot de bovenste drie meter beperken?
pi_72400141
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat Nessie daar zit, maar bedoel dat, al zou het meer relatief arm aan vis zijn, er toch hele dorpen van kunnen eten. Dus 20 Nessies zouden dat ook wel kunnen
"Leef met Vlag en Wimpel, maar hou het simpel"
  donderdag 3 september 2009 @ 15:15:30 #19
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_72400205
quote:
Denk dat dit een luchtfoto is
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_72400457
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Er komt op de oceaanbodem op 10 kilometer diep nog leven voor, volledig onafhankelijk van fotosynthese, dus waarom zou het zich in Loch Ness tot de bovenste drie meter beperken?
Tuurlijk komt er leven voor op grote diepte zonder fotosynthese. Ik vraag me alleen af of dat voldoende is voor een populatie >10 ton wegende beesten. Heb je enig idee hoeveel voedsel die per dag nodig hebben om te bestaan.
pi_72400485
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:13 schreef Gijsch het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat Nessie daar zit, maar bedoel dat, al zou het meer relatief arm aan vis zijn, er toch hele dorpen van kunnen eten. Dus 20 Nessies zouden dat ook wel kunnen
Tuurlijk kunnen ze dat een paar dagen volhouden, maar dan is het meer echt leeg.
pi_72400586
tvp voor de geweldige discussie
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 3 september 2009 @ 18:19:49 #23
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72405636
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
  donderdag 3 september 2009 @ 18:25:58 #24
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72405819
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
Grote kolder. Als er echt een pleistosaurus daar zou bestaan zou er een hele populatie moeten zitten. Ik neem niet aan dat er 1 exemplaar rondzwemt met het eeuwige leven. Om een voortplantende populatie te hebben heb je denk ik al snel een stuk of 20 nodig. Die zouden allemaal om de zoveel tijd boven moeten komen om te ademen, dus als je een dag aan de loch ging zitten zou je er echt wel 1 moeten spotten. Elke dag weer.

Dit dus
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  donderdag 3 september 2009 @ 18:27:23 #25
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72405869
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')