het tagje "Gay" zou wel bij je passen.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb geen geld voor een nieuw zadel voor op m'n fiets.
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
het tagje "Gay" zou wel bij je passen.
Met je stang in de anus
Van paul & appelsjapquote:
ja die zijn tof, hoe krijg je diequote:
quote:
Ik denk een baggeruser zijn...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
ja die zijn tof, hoe krijg je die
Stap 1: Krijg het syndoom van downquote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ja die zijn tof, hoe krijg je die
Dat werkt bij mij dus nietquote:Op donderdag 3 september 2009 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stap 1: Krijg het syndoom van down
Stap 2: Open een account op FOK
Stap 3: Doe gewoon jezelf zijn en je valt vanzelf op
Stap 4: Voila ! Je bent opgemerkt door de crew.
Opgelost slotje!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hmm en hoelang duurt het voordat ze me opmerken?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bans dragen inderdaad wel bij in je bekendheid bij de crew. Notes doen het ook goed.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:31 schreef standaard_broodrooster het volgende:
hmm en hoelang duurt het voordat ze me opmerken?
Nou, ik denk dat hij hem zelfs niet krijg uit medelijden!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bans dragen inderdaad wel bij in je bekendheid bij de crew. Notes doen het ook goed.
Dus vooral veel met "kanker" schelden, tubgirls posten, flink wat FA's en mods uitkafferen en je komt er wel.
Ik denk wel dat je daar minimaal (incl. bans) twee jaar voor nodig hebt wil je "gerespecteerd" worden door de crew als volslagen randmongool.
Dat tagje krijg je vanzelf wel uit medelijden.
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:38 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat hij hem zelfs niet krijg uit medelijden!
Juist...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:41 schreef Rensjebree het volgende:
Iedereen die vraagt op een tag, krijg een euthanasiepil !
Goeie.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met je stang in de anus
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met je stang in de anus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |