Beschaafd?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, is het op een verkeerde manier te lezen?
Ik bedoelde dus, als een beschaafd persoon als Bartjebart het zelfs weet...
Men cola, wat doe jequote:Op donderdag 3 september 2009 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, als er bananenbomen staan...
En anders spelen die twee toppers maar riddertje met hun zwaardjes.
Top, bottom, potátoe, potàtoequote:Op donderdag 3 september 2009 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja 2 tops op een onbewoond eiland is ook nie handig
Que?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan er niet mee omgaan als Waxxer zich zo mengt in die dirty dingen. Dat hoort niet. Het is zo'n aardige goedzakkerige naïeveling die verkeerde (maar onschuldige) beelden van iemand heeft. Die een herinnering oprakelt en die dan met vrije associatie aan elkaar rijgt.
Dat was dan wel zo subtiel dat ik het niet begreepquote:Op donderdag 3 september 2009 23:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Stiekum zegt ie nu dattie zelf ook wel face-down gaat
Dat hij een verkeerd beeld van je heeft natuurlijkquote:Op donderdag 3 september 2009 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou...![]()
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen!
Nonsens. Want dat past ook niet bij je.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou...![]()
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen!
Nou, ja, ach, het is af en toe gewoon even leuk om naief en wereldvreemd te doen!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat hij een verkeerd beeld van je heeft natuurlijk
Hahahaha!!quote:
is allemaal mike zn schuldquote:Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef Waxxer het volgende:
Face-down. Dat klinkt zo raperig.
Raperig in het semi-Engels uitgesproken. En ik wil dta soort dingen eigenlijk helemaal niet van anderen weten..
Ang3l is... gewoon die aardige, vriendelijke, met een sjaal van 36 meter meneer. Niet iemand van wie ik moet weten of hij met liefde met zijn kont omhoog ligt om zich door een Mexiaan, een Fransman, een Duitser en/of een Tibo te laten neuken.Ik bedoel.... Hélp!
Ik ken dat verhaal niet,quote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahaha!!waar haal je dát nu weer vandaan???
![]()
Geitje-bokje-geitje-bokje!Waarom zijn jullie daar opeens mee begonnen? Petre86??!
Ga je eigenlijk nog wel eens naar W. om te genieten van de ruimte én om de geitjes en de bokjes te aaien en te voeren?quote:
Morgen weerquote:Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk nog wel eens naar W. om te genieten van de ruimte én om de geitjes en de bokjes te aaien en te voeren?
inderdaad waar haalt iedereen opeens die geiten fetish vandaanquote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Geitje-bokje-geitje-bokje!Waarom zijn jullie daar opeens mee begonnen? Petre86??!
Ik moest er ineens aan denken bij het zien van jouw naamquote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, als het van Mike komt dan zal het wel iets met doorgepaalde nichten zonder glijmiddel in de sauna zijn, maar ik vind ze gewoon lief en alles. In, inderdaad, mijn grote naieve onschuld.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal niet,. Ik wilde subtiel het onderwerp veranderen en ik weet dat er íets is met geiten enzo, maar hoe en wat...
beats me.
Waar denk je aan bij het zien van mijn naamquote:Op donderdag 3 september 2009 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik moest er ineens aan denken bij het zien van jouw naam
Het is heel leuk als Ang31 geitje-bokje-geitje-bokje zegt.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad waar haalt iedereen opeens die geiten fetish vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |