Ja. En dat Yuri dat kennelijk ook weet.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een mededeling..
Dat weet ik zelfs nogquote:Op donderdag 3 september 2009 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. En dat Yuri dat kennelijk ook weet..
is hier al wel eens langs gekomen hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zenzij jij hem gata uitwonen
EN toen aan den lijve ondervondenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is hier al wel eens langs gekomen hoor
staat er niet zoals ik bedoeldequote:Op donderdag 3 september 2009 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EN toen aan den lijve ondervonden?
Oh, ok.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat heeft Ang3l (al dan niet in die bewoording) hier zelf ooit gezegd.
En jij nu. En ik nu. En Tha_Erik nu.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moest er even aan wennen, maar vind hem ook zeer oké.quote:
er is vast ook ooit wel eens een top/bottom poll geweest hierquote:Op donderdag 3 september 2009 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En jij nu. En ik nu. En Tha_Erik nu.
Maar zelfs Bartjebart wist het al. Nou ja, dan is het nu in ieder geval álgemeen bekend..
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er is vast ook ooit wel eens een top/bottom poll geweest hier
Al kan dat natuurlijk samenhangen...quote:Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het leuker om te weten met wie men wel/niet op een onbewoond eiland wil zitten dan of iemand top/bottom is.
Nou ja zeg! alsof... hej das gemeen!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En jij nu. En ik nu. En Tha_Erik nu.
Maar zelfs Bartjebart wist het al. Nou ja, dan is het nu in ieder geval álgemeen bekend..
Nja 2 tops op een onbewoond eiland is ook nie handigquote:Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het leuker om te weten met wie men wel/niet op een onbewoond eiland wil zitten dan of iemand top/bottom is.
Hahaha, is het op een verkeerde manier te lezen?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja zeg! alsof... hej das gemeen!
Nou ja, als er bananenbomen staan...quote:Op donderdag 3 september 2009 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja 2 tops op een onbewoond eiland is ook nie handig
Ja was heul wennen! Maar heerlijkquote:Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Moest er even aan wennen, maar vind hem ook zeer oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |