Hou jij eens op ja, anders ga ik je gangstafoto nog plaatsen ookquote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daverende gesprekken.
Zeg, niet SAJ bedreigen ja!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hou jij eens op ja, anders ga ik je gangstafoto nog plaatsen ook![]()
ik zeg doenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hou jij eens op ja, anders ga ik je gangstafoto nog plaatsen ook![]()
Ik plaag hem alleen maar joh, dat vindt hij leukquote:
I bet he does!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik plaag hem alleen maar joh, dat vindt hij leuk
Je zoekt een slaapplaats in A'dam bij SAJ zie ik?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik plaag hem alleen maar joh, dat vindt hij leuk
Ik blijf voorlopig toch liever bij mijn zus logeren in dr krot. Ook al moet ik dan dagelijks in de keuken liggenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Je zoekt een slaapplaats in A'dam bij SAJ zie ik?
timing is everything. Maar vertel ons eens het naadje van de kousquote:Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef Ang3l het volgende:
Kom je thuis van het hypocriete afscheidsetentje van de hoer.... vind je in je mailbox een 8 kantjes grote brief van haar ex met zijn kant van het verhaal. Leuke kost op zo'n avond
Wil je de 8 kantjes brief lezen?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
timing is everything. Maar vertel ons eens het naadje van de kous
Ooooh, je gaat zo uitgewoond worden daar.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Het ontvangstcomité is geregeld in parijs:
KVAL zegt (22:36):
good, shall i go meet you with balloons, and party and even mariachis?
angel was toch niet van de face down ass up?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooooh, je gaat zo uitgewoond worden daar..
Maar geen zorgen bij de Monoprix hebben ze tig soorten condooms, en minimaal 12 verschillende soorten glijmiddel..
Nope. Dus dat uitwonen zal wel meevallenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
angel was toch niet van de face down ass up?
Chris Garneau heeft een nieuwe cd uitquote:
Dat vind ik nogal een mededeling.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
angel was toch niet van de face down ass up?
zenzij jij hem gata uitwonenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Dus dat uitwonen zal wel meevallen
En Mex heeft vandaag een franse gsm geregeld dus dat probleem is ook weer opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |