neequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je de omerta opgelegd gekregen ?
Mex wil niet, dus het is geen competitiequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh een beetje competitie kan nooit kwaad.
Jij hebt gewoon vanaf het begin al je charmes in de strijd gegooid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mex wil niet, dus het is geen competitie
Hij valt gewoon niet op zijn beste vriend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon vanaf het begin al je charmes in de strijd gegooid.
Werken op zondag?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:13 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik toch godsamme aan het werk
Hadouken!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Je hebt vakantiequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:13 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik toch godsamme aan het werk
Hadouken!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
nee NUquote:
Ja Amerika, laks, tijdverschil, te laat, stom, moet af. Zoietsquote:
Nee dan zit ik naar Hit me TV en Miss Montreal te kijken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je moest werken als Hadouken! komt.
Ik lekker naar Emiliana Torrini en Hadouken!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan zit ik naar Hit me TV en Miss Montreal te kijken.
Die eerste ken ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik lekker naar Emiliana Torrini en Hadouken!
Jaweeeel, die Ijslands-Italiaanse zangeres met dat liedje Jungle Drumquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die eerste ken ik niet
Die 2e waren vorig jaar op Lowlands
Springen in de buitenlucht! Get smashed gate craaaaaaaaaaaaash!
quote:
ben net terugquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weer geen school vandaag ? nog plannen voor het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |