Nee, nog niet. Maar wat niet is, kan nog komenquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog wilde zaken op de planning staan?
De Verjaardag en Mets moetne het morgen in elk geval zonder Xiance en mij stellenquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar wat niet is, kan nog komen
Ik ga vandaag wel naar Nijmegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De Verjaardag en Mets moetne het morgen in elk geval zonder Xiance en mij stellen![]()
Nijmegen Gay nightlive is zo indrukwekkend dat ik het nog steeds aan het verwerken ben
Elviraquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik ga gauw naar huis, waar ben je?
Danscentrumquote:
Marc Marie modequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Ang3l, je bent een vals kreng.
Zo dat most even gezegd worden.
Mexies beste vriend heeft gelezen dat ik naar parijs ga (facebook) en haat me nuquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Marc Marie mode
Is dè nou nodig ?
Nee maar het is wel gezegd
/Marc Marie mode
die heeft nu een voodoo poppetje van ang3l voor zich ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mexies beste vriend heeft gelezen dat ik naar parijs ga (facebook) en haat me nu
Nou we hebben het er nu over en hij wl weten wat ik dan met hem ga doen (hoorde van Mex dat ie nl verliefd op 'm is).quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heeft nu een voodoo poppetje van ang3l voor zich ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou we hebben het er nu over en hij wl weten wat ik dan met hem ga doen (hoorde van Mex dat ie nl verliefd op 'm is).
Zal ik alle details in geuren en kleuren aan hem vertellen na afloop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Ang3l, je bent een vals kreng.
Zo dat most even gezegd worden.
Het komt goed. Zo niet, dan toch
Oeh een beetje competitie kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mexies beste vriend heeft gelezen dat ik naar parijs ga (facebook) en haat me nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |