quote:Op donderdag 3 september 2009 12:50 schreef Quir het volgende:
Maar, wie geeft mij even een korte beschrijving van deze reeks?
Indriedaad, wat is dit voor reeks, net zoiets als de SC?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:50 schreef Quir het volgende:
Alleen voor mensen die Gijs hetenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:50 schreef Quir het volgende:
Ik weet ook niet wat het isquote:Op donderdag 3 september 2009 14:52 schreef Chocobo het volgende:
Altijd als Noot topics opent rollen er stenen naar binnen
Staat gewoon level up na een tijdje, maar gaat niet heel snel. Dark Brotherhood is zo gaafquote:Op donderdag 3 september 2009 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het is
Eerste Oblivion gate is overigens dicht nuEn Martin zit veilig op een berg. Dark Brotherhood heeft me ook al aangesproken. Enige dat ik nog niet helemaal snap is level up, hoe werkt dat? Enige dat ik zie is 'blabla skills increased' maar ik ga niet een level omhoog?
Concentreer je op je 3 primary skills. Als elk van de drie 1 level up is gegaan ga je als persoon ook daadwerkelijk ook echt level up. Dat merk je ook want dan kan je punten verdelen. Je kan je ook focussen op je andere skills, maar dat brengt je niet level up. Het gaat om de drie die je gekozen hebt in het begin toen je de character vorm gaf.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het is
Eerste Oblivion gate is overigens dicht nuEn Martin zit veilig op een berg. Dark Brotherhood heeft me ook al aangesproken. Enige dat ik nog niet helemaal snap is level up, hoe werkt dat? Enige dat ik zie is 'blabla skills increased' maar ik ga niet een level omhoog?
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Chocobo het volgende:
Serieus!!!![]()
http://www.giantbomb.com/(...)s-got-moves/17-1291/
Noot,... ken je dit nummer ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Incrowd dusquote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die Gijs heten
Besteld. Droogte van 2009 is definitief over.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:33 schreef Wessiej het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeen nog een game besteld
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=16217
God of War collection, nee deze bewaar ik voor kerst
Zelfde dag als Modern Warfare, nee ik vraag het wel lief voor kerstquote:Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Besteld. Droogte van 2009 is definitief over.
Ook besteld,... kan ik niet laten liggen!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Besteld. Droogte van 2009 is definitief over.
Serieus Gijs...koop dan een echt huisdier voor die jongen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:37 schreef Chocobo het volgende:
OMFG![]()
![]()
Die ga ik voor Daan kopen!! Dat wassen
http://www.videogamer.com(...)y_presentation.html#
Die hebben we toch alquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs...koop dan een echt huisdier voor die jongen.![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die hebben we toch al? Ik vond dit echt cool voor ze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
Batman trouwens![]()
Wilde net vragen hoe het gaat. Super spel echt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n geweldige sfeer!!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:
Moest zo lachen,... trok die Belgische advocate echt niet. Die lelijke griet met borsten die zo op google maps kunnen! Eva is trouwensquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een geweldige show, nu al. Die haat en nijd tussen die vrouwenDAMN! En die ene gast met dat tillen, wat een gay
"Boohoo, het is echt te zwaar, ik trek het niet meer"
Nee,... de vrouwen denken dat het women only is!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:37 schreef kepler het volgende:
Women only![]()
Dat moet echt een geniale show worden!
BAN BAN BAN.quote:Hrm. I spy with my little eye some *illegitimate* ODST players. No early play for you. Commencing permabans.
about 20 hours ago from TweetDeck
hot damnquote:
Ben ik gelukkig niet de enigequote:
Sonyquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:08 schreef Wessiej het volgende:
Sony weer lekker bezig, bij heel veel mensen werken Uncharted en Heavenly Sword niet meer na de 3.0 firmware update
Shit, gemist!quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:33 schreef Strolie75 het volgende:
Stuurloos...doelloos...paniek...![]()
![]()
Uncharted 2
Uncharted 2
Uncharted 2
Uncharted 2
Uncharted 2
adem in
adem uit
Wat is er? Die game duurt nog wel eventjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:33 schreef Strolie75 het volgende:
Stuurloos...doelloos...paniek...![]()
![]()
Uncharted 2
Uncharted 2
Uncharted 2
Uncharted 2
Uncharted 2
adem in
adem uit
Oud nieuwsquote:
RTL gemist.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Shit, gemist!
Is die aflevering online nog ergens te zien?
Verkoop Mass Effect ook meteen maar want die speel je ook niet meer denk ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er? Die game duurt nog wel eventjes
[..]
Oud nieuws
[..]
RTL gemist.
Zo, en nu ik. Ik heb wat Dark Brotherhood quests gedaan en die zijn maar saai hoor. Ga daarheen en kill die persoon...De Oblivion gates zijn ook saai, ik weet vaak niet eens waar ik nou heen moet
![]()
Bovendien word ik elke keer opgepakt omdat ik blijkbaar crimineel ben
Ik vermaak me er wel mee tot Batman hoor, maar ik ga 'm echt niet uitspelen.
Mass Effect had ik geleend, die is allaaaaang terug bij de eigenaarquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verkoop Mass Effect ook meteen maar want die speel je ook niet meer denk ikMaar ieder zijn ding Gijs. De release van R&C staat om de hoek!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mass Effect had ik geleend, die is allaaaaang terug bij de eigenaar![]()
R&C komt pas in oktober trouwens
Beatles Rockband lijkt me nog serieus best okay. Maar ik heb me voorgenomen geen muziekgames meer te kopen nu, zelfs Singstar Queen niet. Ik heb genoeg muziekgames nu.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Review van Rock Band The Beatles in The New York Times trouwens, noemen het het belangrijkste spelletje ooit gemaakt, veel belangrijker als Wii Sports
Hoezo belangrijk? Omdat babyboomers hun jeugd kunnen doen herleven door overgewaarde muziek met behulp van te dure plastic instrumenten te spelen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Review van Rock Band The Beatles in The New York Times trouwens, noemen het het belangrijkste spelletje ooit gemaakt, veel belangrijker als Wii Sports
Ze winnen iig de prijs voor een van de gaafste trailers ooitquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beatles Rockband lijkt me nog serieus best okay. Maar ik heb me voorgenomen geen muziekgames meer te kopen nu, zelfs Singstar Queen niet. Ik heb genoeg muziekgames nu.
Fijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoezo belangrijk? Omdat babyboomers hun jeugd kunnen doen herleven door overgewaarde muziek met behulp van te dure plastic instrumenten te spelen.
Ik had toen ik 8 was al Rock Band thuis.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Omdat babyboomers hun jeugd kunnen doen herleven door overgewaarde muziek met behulp van te dure plastic instrumenten te spelen.
Ze hebben een punt, maar nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooooo...harde en gewaagde reclame zeg!
Natuurrampen kan je niet voorkomen, 9/11 wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hebben een punt, maar nee.Niet te vergelijken.
Nee,.... dat kan je niet!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Natuurrampen kan je niet voorkomen, 9/11 wel.
Ik begrijp de schreeuw om aandacht wel. De Tsunami doodde zo verschrikkelijk veel mensen in een dag,... dat is niet normaal. 9/11 was ook verschrikkelijk,... verschillende zaken, maar WWF zet dit wel in een vreemd perspectief zo!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:20 schreef Wessiej het volgende:
Het vergelijken is gewoon dom, je kan het natuurlijk wel voorkomen, doordat het mensen zijn. Maar een tsunami kan je nooit stoppen, dus gewoon bullshit.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef Wessiej het volgende:
Tuurlijk is het een mooie reclame, maar eigenlijk moest ik als eerste denken aan de film Team America
''It will be 9/11 x 1000''
Nooit gezien?quote:
Kan niet zo snel een youtube filmpje vinden.quote:Spottswoode: From what I.N.T.E.L.L.I.G.N.C.E has gathered, it would be 9/11 times 100.
Gary Johnston: 9/11 times a hundred? Jesus, that's...
Spottswoode: Yes, 91,100.
Chris: Basically, all the worst parts of the bible.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nooit gezien?
Komt een terroristische aanval dan, zeggen ze dit:
[..]
Kan niet zo snel een youtube filmpje vinden.
Het heeft je aandacht toch? We praten er nu over? Het zet je namelijk wel aan het denken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begrijp de schreeuw om aandacht wel. De Tsunami doodde zo verschrikkelijk veel mensen in een dag,... dat is niet normaal. 9/11 was ook verschrikkelijk,... verschillende zaken, maar WWF zet dit wel in een vreemd perspectief zo!
Alles kanquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:20 schreef Wessiej het volgende:
Het vergelijken is gewoon dom, je kan het natuurlijk wel voorkomen, doordat het mensen zijn. Maar een tsunami kan je nooit stoppen, dus gewoon bullshit.
En Rock Band Beatles is verzonden, lekker. Nu hopelijk morgen mijn Batsuit aan kunnen doen, game nu al een aantal dagen geen SP game meer.
Ja, maar je kan aan de WWF intenties twijfelen. Dit zal niet overal positief terecht komen. Weet niet of dat je doel moet zijn. Ze gaan voor geld natuurlijk,... niet voor je geweten!quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Het heeft je aandacht toch? We praten er nu over? Het zet je namelijk wel aan het denken.
Reclame geslaagd
Het is een beetje een vreemde reclame, dat zeker. Ach, mijn geld krijgen ze sowieso niet, want ik heb het nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 08:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja, maar je kan aan de WWF intenties twijfelen. Dit zal niet overal positief terecht komen. Weet niet of dat je doel moet zijn. Ze gaan voor geld natuurlijk,... niet voor je geweten!
Huh? Er zijn dus wel mannen? Die zitten dus op een eigen eiland ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... de vrouwen denken dat het women only is!![]()
Oh,.. en Jill is ook![]()
Die ex junk trouwensDie Belgische met die tanden
De mannen moeten een of andere grote kist door de jungle verhuizen. Daar zitten de zware rugtussen van de vrouwen in geloof ik, maar dat weten ze nog niet. Het zijn niet veel mannen,... stuk of 6 a 7 dacht ik? De vrouwen zijn trouwens echt erg,.... direct bitchfightsquote:Op zaterdag 5 september 2009 08:18 schreef kepler het volgende:
[..]
Huh? Er zijn dus wel mannen? Die zitten dus op een eigen eiland ofzo?
Haha klinkt coolquote:Op zaterdag 5 september 2009 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De mannen moeten een of andere grote kist door de jungle verhuizen. Daar zitten de zware rugtussen van de vrouwen in geloof ik, maar dat weten ze nog niet. Het zijn niet veel mannen,... stuk of 6 a 7 dacht ik? De vrouwen zijn trouwens echt erg,.... direct bitchfightsBen benieuwd naar het vervolg.
Via Internet naar uitzending gemist ofzo?quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha klinkt cool
Jammer dat ik het mis
Klinkt goed Gijs,.... ! En nu weer veilig thuis tussen tussen de rotzooi,.. gillende bendes, dure rekeningen, files en agressie op straatquote:Op zaterdag 5 september 2009 08:45 schreef Bastard het volgende:
Hele week geen internet gemist, thuis komen en binnen een half uur op forza website kijken he
Was schitterend!! Geweldig schoon, prachtige omgevingen, droomplaatjes maar dan in het echt, ontzettende chicks (swiss word mn nieuwe chickland) hele dure auto's om op te kwijlen.. super gewoon. Bern is ookin de bergen lopen is
en alles zo ontzettend schoon en netjes, strak.
Ik heb het idee dat de zwitsers voor op ons liggen.. voorbeeld.. ik loop in Bern door de Mac, zitten er een stel prachtige mensen (chicks, en mannelijke chicks) aan tafels in mooie nette kleding. De jeugd allemaal in dure merkkleding, zit je te eten aan tafel, kun je een koptelefoon opzetten om naar muziek te luisteren, of je kan aan een tafel gaan internetten terwijl je je bigmac eet. Er hangen gigantische flatscreens waar je tv op kan kijken, je kan er gamen. En dan komt het, alles is vlekkeloos schoon! Dat treft je gewoon, geen frietje, geen papiertje, nietss op de grond. Geen gegil, alles op zijn beurt en netjes naar elkaar.. geen negers. Maar ik had sterk het idee dat er gewoon een ander mensenras was daar.![]()
En alles zo mooi en strak ingericht he, veel natuurlijke kleuren, maar met strak design, iedereen in avondkleding leek wel.
Maar goed, wilde ff een tvp en ga nu foto's checken
Ik zit hier met een download limiet en ga er niet speciaal voor naar een internetcafequote:Op zaterdag 5 september 2009 08:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Via Internet naar uitzending gemist ofzo?
2x zoveel salaris als ons, 6% belasting.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:00 schreef kepler het volgende:
Haha, klinkt echt als een superweekje
De Zwitsers zijn ook een slag rijker dan wij
Mijn oom woont in Zwitserland met vrouw + kids. Verse groenten zijn daar ook belachelijk duur. Drank is er ook redelijk prijzig. Straten zijn inderdaad fantastisch schoonquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
2x zoveel salaris als ons, 6% belasting.
Leven is er iets goedkoper als bij ons voor de meeste dingen, behalve vlees is 3x zo duur.
Maar het was inderdaad superhad ik niet van te voren gedacht dat ik zo geraakt zou worden door de schoonheid van het land
Wat doe je hier dan nog?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leven is er iets goedkoper als bij ons voor de meeste dingen, behalve vlees is 3x zo duur.
Maar het was inderdaad superhad ik niet van te voren gedacht dat ik zo geraakt zou worden door de schoonheid van het land
De fietsers zelf zijn er niet al te blij mee volgens mijquote:
Bier vond ik goedkoper (lokaal bier) sterke drank was duurder, maar hadden paar flessen whiskey meequote:Op zaterdag 5 september 2009 09:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mijn oom woont in Zwitserland met vrouw + kids. Verse groenten zijn daar ook belachelijk duur. Drank is er ook redelijk prijzig. Straten zijn inderdaad fantastisch schoon
quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
@Kep, ik heb er serieus aan gedacht, maar dat heuvels lopen iedere dag trek ik niet .
Zwitserland houdt zijn grenzen dicht...zo had het hier ook kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze verkopen daar alleen Mass Effect Gijs,... ik zou er niet gaan wonen!quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zwitserland lijkt mij ook wel een mooi land om te wonen. Hoe zit het met gaming daar?
Arme Zwitsers...quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze verkopen daar alleen Mass Effect Gijs,... ik zou er niet gaan wonen!
Let op de flitspalen onderweg naar huis,... en pinnen bij de supermarkt blijft altijd een verrassing,... gaat het lukken of niet,.... en pak ik genant mijn andere pas met de melding 'ach wat dom,... ik gebruik de verkeerde pas'quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:02 schreef Bastard het volgende:
En dan kom je terug boodschappen doen, allemaal gillende luidsprekend donkere kinderen die tegen je aan lopen. Later staan ze een straatmuzikant lastig te vallen en onderwijl worden de bekeuringen uitgeschreven voor fout parkeren..Nederland
Ik heb net ook boodschappen gedaan. NOOIT meer op een zaterdag. Die druktequote:Op zaterdag 5 september 2009 12:02 schreef Bastard het volgende:
En dan kom je terug boodschappen doen, allemaal gillende luidsprekend donkere kinderen die tegen je aan lopen. Later staan ze een straatmuzikant lastig te vallen en onderwijl worden de bekeuringen uitgeschreven voor fout parkeren..Nederland
Kom hier wonen, altijd rustig in de supermarktquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb net ook boodschappen gedaan. NOOIT meer op een zaterdag. Die drukteDie mensen die op de cent nauwkeurig met tig muntjes gaan betalen
Die Corky vakkenvullers die in de weg lopen
Zelfs het lieve kassameisje trok het niet meer en zat met een sjaggo gezicht de klanten te helpen...
Zeker een mooi land was een leuke week op dat telefoontje na donderdag ochtend.quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:45 schreef Bastard het volgende:
Hele week geen internet gemist, thuis komen en binnen een half uur op forza website kijken he
Was schitterend!! Geweldig schoon, prachtige omgevingen, droomplaatjes maar dan in het echt, ontzettende chicks (swiss word mn nieuwe chickland) hele dure auto's om op te kwijlen.. super gewoon. Bern is ookin de bergen lopen is
en alles zo ontzettend schoon en netjes, strak.
Ik heb het idee dat de zwitsers voor op ons liggen.. voorbeeld.. ik loop in Bern door de Mac, zitten er een stel prachtige mensen (chicks, en mannelijke chicks) aan tafels in mooie nette kleding. De jeugd allemaal in dure merkkleding, zit je te eten aan tafel, kun je een koptelefoon opzetten om naar muziek te luisteren, of je kan aan een tafel gaan internetten terwijl je je bigmac eet. Er hangen gigantische flatscreens waar je tv op kan kijken, je kan er gamen. En dan komt het, alles is vlekkeloos schoon! Dat treft je gewoon, geen frietje, geen papiertje, nietss op de grond. Geen gegil, alles op zijn beurt en netjes naar elkaar.. geen negers. Maar ik had sterk het idee dat er gewoon een ander mensenras was daar.![]()
En alles zo mooi en strak ingericht he, veel natuurlijke kleuren, maar met strak design, iedereen in avondkleding leek wel.
Maar goed, wilde ff een tvp en ga nu foto's checken
Welkom in Nederlandquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zeker een mooi land was een leuke week op dat telefoontje na donderdag ochtend.
Ze hebben hier ingebroken.![]()
Alleen de tv meegenomen.
Xbox, games en dvd's laten staan.......... Beter om maar ja.
Tv kabels eruit getrokken zelfs drie tulf aansluitingen zijn afgebroken van de tv, zal wel wat opleveren.
Verzekeringskwestie, maar baal er wel ff mooi van.
tvp trouwens.
Ja stom he, begrijp het ook niet.quote:
Misschien heeft iemand ze betrapt?? Of misschien zijn ze ergens van geschrokken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja stom he, begrijp het ook niet.
Netsnoer hebben ze ook niet meegenomen of de boxen die er staan.
Zo ff een lcd tvtje halen bij een maat van me kan ik weer gamen.
Buren hebben het niet gehoord of gezien.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand ze betrapt?? Of misschien zijn ze ergens van geschrokken?
Ik zou even navragen bij de buren, misschien hebben die iets gezien?
Diefstal kan je online aangifte doenquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Buren hebben het niet gehoord of gezien.
Buurman kwam die ochtend er achter meteen politie gebeld.
Makelaar kwam er later aan voor een bezichtiging.
Die mensen zullen wel gedacht hebben lekker buurtje.
Aangifte kan ik pas dinsdag doen gaat op afspraak ofzo.
Iemand word verkracht moet je dan ook een afspraak maken voor aangifte?
Nederland.Toch blij om weer thuis te zijn.
Misschien zijn ze wel geflitst toen ze er hard vandoor gingen met je LCD.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Buren hebben het niet gehoord of gezien.
Buurman kwam die ochtend er achter meteen politie gebeld.
Makelaar kwam er later aan voor een bezichtiging.
Die mensen zullen wel gedacht hebben lekker buurtje.
Aangifte kan ik pas dinsdag doen gaat op afspraak ofzo.
Iemand word verkracht moet je dan ook een afspraak maken voor aangifte?
Nederland.Toch blij om weer thuis te zijn.
Beuner, heb je Betmen al binnen? Of zitten we gezellig te wachtenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik probeer net voor het eerst in dagen weer warm te eten, maar na een kwart had ik er genoeg van en stond het zweet op mn voorhoofdMorgen weer gewoon droog brood dus
Ziek zijn zuigt
Gamehubsquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:25 schreef Wessiej het volgende:
Nenenenenen, BETMEN, niet dus
Nog niet binnen
Ach 33 euro, en ik ben een geduldig manquote:
Precies! Genoeg te gamen ook! Oh wachtquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach 33 euro, en ik ben een geduldig man
Als je dat hebt weet je gewoon echt niet even wat je wilt. Gewoon wachten en straks lekker gamen. Je haalt een hoop titels dit jaar overigens,.... ik heb er nog maar 4 op mijn lijstje staanquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:11 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb ook al een paar dagen niets te gamen behalve Guitar Hero, dacht hey ik had nog Fallout 3 staan met 2 ongespeelde DLC (Point Lookout + Broken Steel). Maar ik had geen ruimte meer op mijn HDD dus ik heb die andere 2 verwijderd. Start ik de game op, zijn alle items uit die verwijderde DLC ook weg.
Toen ging de xbox weer uit.
Amazon kwam op een paar Euro duurder uit,... dacht 35 of 36 voor Strol,... maar ja,... die gamed al wel!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus laatste keer dat ik daar bestelAlweer.
Amazon is nu heel duur, elke game is 52 euro minimaalquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Amazon kwam op een paar Euro duurder uit,... dacht 35 of 36 voor Strol,... maar ja,... die gamed al wel!
Tja nu,... maar toen niet!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Amazon is nu heel duur, elke game is 52 euro minimaal
Neeeee, Amazon is echt reteduur tegenwoordig. Zal snel een euro of 50 zijn! Daar bestel ik niets meer qua games!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Amazon kwam op een paar Euro duurder uit,... dacht 35 of 36 voor Strol,... maar ja,... die gamed al wel!
Alsof ie door elke kogel geraakt wordtquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.break.com/index/machine-gun-scare-prank.html
Ja dat schuddenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alsof ie door elke kogel geraakt wordt
Ik bestel er ook niet meer. Heb de deluxe edition van Demon's Souls (PS3) echt voor een spotprijs van VGP kunnen krijgenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neeeee, Amazon is echt reteduur tegenwoordig. Zal snel een euro of 50 zijn! Daar bestel ik niets meer qua games!
GOW HD voor 38 incl verzendenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik bestel er ook niet meer. Heb de deluxe edition van Demon's Souls (PS3) echt voor een spotprijs van VGP kunnen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Die ook jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GOW HD voor 38 incl verzenden
quote:AMSTERDAM - Een wedstrijd tussen elf skûtsjes is zaterdag abrupt gestaakt na een reeks ongelukken. Een bejaarde zeiler viel overboord en moest met onderkoelingsverschijnselen naar het ziekenhuis.
© ANP
Door de harde wind kwam de hele bemanning van een ander skûtsje in het water terecht. Ook was er een aanvaring tussen twee skûtsjes, meldt de gemeente Leeuwarden.
De wedstrijd vond plaats met schepen uit Leeuwarden en Boarnsterhim om de samenwerking tussen de twee gemeenten te vieren. Dertig leden van de gemeenteraden en de colleges van burgmeester en wethouders waren aan boord van de skûtsjes.
Nog voor de wedstrijd goed en wel begonnen was ging het mis. Een bemanningslid viel bij een gijpmanoeuvre overboord. Hij werd door een ander bemanningslid gered.
Burgemeester overboord
Na de start wakkerde de wind aan tot windkracht 6. Door een windvlaag sloeg het skûtsje 'Hoop op Zegen' om, waarbij alle opvarenden in het water terecht kwamen. Hierbij raakte niemand gewond.
Ondertussen botste in het wedstrijdveld twee skûtsjes op elkaar, waarbij een persoon aan zijn ribbenkast gewond raakte. Burgemeester van Leeuwarden Ferd Crone kwam door de botsing in het water terecht.
De burgervader kon zich nog aan de reling vasthouden en kon met behulp van de bemanning weer aan boord klimmen.
Gijsssss. Hoest met de kleine nu? Slaapt ie een beetje door 's nachts? En hoe is het metquote:
Ja gaat redelijk,... hij zit nu naast me in een wiegstoel! Scheel te kijken,.... hij is bezig met focussen zeg maar! Zo grappig om te zien,.... Quinny heeft me pikstrelend wakker gemaakt,..... Dat was minder,... ze slaapt nu uit en ik heb last van voorvocht!quote:Op zondag 6 september 2009 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijsssss. Hoest met de kleine nu? Slaapt ie een beetje door 's nachts? En hoe is het metQuinny
Ik gebruik gewoon mijn boxer daarvoor! Crème streepjes gaan er uit met de was!quote:Op zondag 6 september 2009 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is vervelend inderdaad! Hier!
[ afbeelding ]
Wat voor boxers draag je eigenlijk? Strakke, gekleurde, wijde, merk, met knoopje?quote:Op zondag 6 september 2009 09:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn boxer daarvoor! Crème streepjes gaan er uit met de was!
Het liefst een met een niet geribbelde bovenrand. Meer van elastiek aan de bovenkant,.... echter,... ik trek het niet als het te strak om mijn lichaam zit. Heb maar twee boxershorts,... liever lossen dan strak,.. Bjorn Borg dacht ik,.. voor de rest draag ik geen ondergoed,.... naakt de spijkerbroek in zeg maar.quote:Op zondag 6 september 2009 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor boxers draag je eigenlijk? Strakke, gekleurde, wijde, merk, met knoopje?
Ik dacht dat ze voor liepen in Australie, maar ze lopen 3 maanden achter!quote:Op zondag 6 september 2009 09:54 schreef kepler het volgende:
wat een gesprekken voor de zondag
En nog wel vaderdag ook!
quote:Op zondag 6 september 2009 09:54 schreef kepler het volgende:
wat een gesprekken voor de zondag
En nog wel vaderdag ook!
Ja, en daarna croissantjes en vers geperst sap op bed!quote:Op zondag 6 september 2009 10:01 schreef Chocobo het volgende:
Strol is laat overigens,.... misschien ochtendsex wa?
http://en.wikipedia.org/wiki/Father's_Dayquote:
Krantje erbij,...... pantoffels aan,... de yup!quote:Op zondag 6 september 2009 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en daarna croissantjes en vers geperst sap op bed!
Wanneer zou hij papa worden? 2010?quote:Op zondag 6 september 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Krantje erbij,...... pantoffels aan,... de yup!
Geen idee bij Strol,.... het zou zijn huidige leven overigens wel ziekelijk veranderenquote:Op zondag 6 september 2009 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer zou hij papa worden? 2010?
Voor iedereen wel denk ik. Zoveel waar je ineens rekening mee moet houden. Maar het lijkt me ook belonend, de eerste keer dat ze papa zeggen bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 september 2009 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee bij Strol,.... het zou zijn huidige leven overigens wel ziekelijk veranderen!
quote:Op zondag 6 september 2009 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naakt in de spijkerbroek vind ik maar niets, veel te gevaarlijk! Naakt in de trainingsbroek of korte broek is wel weer fijn, zeker op de zondag.
kuiken heeft er vanmorgen al weer 25 km opzitten bijna. Laatst heeft ze al een keer 40 gedaan en ze wil zelfs volgend jaar minimaal 2 4-daagsen lopenquote:Op zondag 6 september 2009 11:23 schreef Bastard het volgende:
2 uur gewandeld.. werd maar niet moeAlles vlak hier, loop je nog lachend een brug over.
Als salaris er weer is ga ik hier op de sportschool
quote:Op zondag 6 september 2009 11:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
kuiken heeft er vanmorgen al weer 25 km opzitten bijna. Laatst heeft ze al een keer 40 gedaan en ze wil zelfs volgend jaar minimaal 2 4-daagsen lopen
quote:SINGAPORE - Ondanks protesten van burgers gaat het eiland Samoa in de Grote Oceaan maandag over op links rijden.
Andere weghelft Samoaslideshow De regering wil daarmee de invoer van auto's uit Australië en Nieuw-Zeeland vergemakkelijken, waar vele inwoners van de eilandstaat familieleden hebben en waar het verkeer links rijdt.
De regering heeft de maatregel doorgezet, hoewel er uit de bevolking veel protesten zijn gekomen. Ook busmaatschappijen hebben geklaagd. De deuren van de voertuigen gaan tot nu toe aan de rechterkant open.
De ondernemingen moeten nu nieuwe bussen aanschaffen om te voorkomen dat de passagiers aan de straatkant moeten uitstappen.
In de kerken is zondag gebeden voor een soepele overgang naar het nieuwe verkeerssysteem. De regering heeft twee vrije dagen afgekondigd. Ook mogen de inwoners van Samoa drie dagen lang geen alcohol gebruiken.
Whehehe. Waarom dat ineens veranderen?quote:Op maandag 7 september 2009 08:47 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)andere-weghelft.html
[..]![]()
![]()
Mist zij nou een borst?quote:
Nou, ik ga er vanuit dat de linker gewoon hangt, maar ik ga wel twijfel nu door jouquote:
Moest lachenquote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik ga er vanuit dat de linker gewoon hangt, maar ik ga wel twijfel nu door jou![]()
Anyway, herinneren jullie die DVD reviewactie nog van FOK!? Waar jullie niet op me wilden stemmen? Had ik maar geluisterd
De Torchwood userreviews
Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest lachen!
oversekste alien gaswolk
Maar Gijs,.... vroeg je ons dat niet maanden geledenHeb je nou pas die box??
Giebel! Toevallig deze week nog uit m'n Hyves gegooidquote:Op dinsdag 8 september 2009 07:50 schreef Bastard het volgende:
Ben ik gisteren op een bruiloft van een goede maat van me. Wie is daar de getuige van hem.. je raad het niet .. onze Gieling![]()
Groetjes van Giel dus
Nog niet binnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:53 schreef Bastard het volgende:
Hoe is Betman eigenlijkDie is toch uit en gekocht door Gijsjes?
Ja.. word er niet warm van.. maar dat heb ik altijd als er maar 1 spel door mn hoofd gaat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:59 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxonly.nl/ni(...)_Edition_in_Benelux/
Sla flashpoint ook eerst ff over.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. word er niet warm van.. maar dat heb ik altijd als er maar 1 spel door mn hoofd gaat.
Super,... echt zo van genoten,... heb hem inmiddels uit,... ben echter nog niet klaar!quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:53 schreef Bastard het volgende:
Hoe is Betman eigenlijkDie is toch uit en gekocht door Gijsjes?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Sla flashpoint ook eerst ff over.
Eerst ODST, Forza en MW2.
Forza!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. word er niet warm van.. maar dat heb ik altijd als er maar 1 spel door mn hoofd gaat.
Ik ga 'm nog niet lezen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Super,... echt zo van genoten,... heb hem inmiddels uit,... ben echter nog niet klaar!
Al uitgespeeld ook! Lekker maar kort dus?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Super,... echt zo van genoten,... heb hem inmiddels uit,... ben echter nog niet klaar!
Oh kan ik dat ook?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:29 schreef kepler het volgende:
Even spammen:
http://devliegeropreis.nl/?page_id=33
Foto's van Melbourne icm GPS coordinaten
Ik heb een GPS-tracker, dus dat gaat automatisch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh kan ik dat ook?Cool om Zwitserland zo te doen.
Heerlijk,... 8 dagen gegamed,... zo'n 2 uurtjes per avond! Nu ben ik nog wat aan het rondlopen. Heel cool verhaal en geweldige gameplay. GOTY kandidaat!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al uitgespeeld ook! Lekker maar kort dus?
Wil m ook nog eens op gaan pakken ergens, lijkt me lachen, cape om en gamen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk,... 8 dagen gegamed,... zo'n 2 uurtjes per avond! Nu ben ik nog wat aan het rondlopen. Heel cool verhaal en geweldige gameplay. GOTY kandidaat!!
Ik weet het niet,... de reviews zijn ziekelijk hoog. Een totale slaaphit,... met nu al een entry in het guinness book of world records. Ik zou Batman het gunnen,... het is vreselijk goed!quote:
Dat gaat toch nergens overquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het niet,... de reviews zijn ziekelijk hoog. Een totale slaaphit,... met nu al een entry in het guinness book of world records. Ik zou Batman het gunnen,... het is vreselijk goed!
http://www.gamer.nl/doc/5(...)uinness-World-Record
Te hard is te hard.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:23 schreef Bastard het volgende:
Gatverdamme.. op de heenweg bij Arnhem door trajectcontrole gereden (niet gevlogen) om 03:15 snachts (mogelijk kinderen op de snelweg) met een duizelingwekkende snelheid van bijgesteld 106.. 6 Km te hard (moordenaar!!!!)
Hatseflats, 30 euro.. ja mensen waarvan 6 euro (extra) administratiekosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Nou daar hoor ik mijn vrouw anders nooit over.quote:
quote:Cheshirec_the_cat (The Pirate)
Hi! I’ve got a problem when it’s time to use Batman’s glide in the game. When I hold <Space> , like it’s said to jump from one platform to another, Batman tries to open his wings again and again instead of gliding. So he fels down in a poisoning gas. If somebody could tel me, what should I do there.
Keir (Eidos)
The problem you have encountered is a hook in the copy protection, to catch out people who try and download cracked versions of the game for free. It’s not a bug in the game’s code, it’s a bug in your moral code.
106quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou daar hoor ik mijn vrouw anders nooit over.
Maar serieus... waar gaat het over dan.. snachts.. lege snelweg.. vind nog dat ik het netjes deed dan.
PC'squote:Op dinsdag 8 september 2009 12:43 schreef Wessiej het volgende:
Betmen voor de PC is gesaboteerd voor downloaders
Hier stukje van Eidos forum
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Te hard is te hard.Hele irritante post inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Zo terecht.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:43 schreef Wessiej het volgende:
Betmen voor de PC is gesaboteerd voor downloaders
Hier stukje van Eidos forum
[..]
Wel de waarheid!quote:
Ken je dat .. kindjes ligggen achterin te slapen, vrouw dut nog wat na.. smile op je gezicht, want roadtrip! Meters allemaal in de gaten, zacht muziekje aan.. neus krult bij de gedacht "straks in Duitsland mag ik wat harder rijden" .quote:
Heb leukere filmpjes gezien vandaagquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_hebben_talent.html
Leukste filmpje van vandaagHoe het publiek reageert is ge-wel-dig
![]()
Doe es posten dan.. die van Roy was inderdaad triest... is internet zo leeg vandaag?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb leukere filmpjes gezien vandaag
Gijs,.... alles is bijna beter dan het filmpje van Noot, maar OK,.. hier een compilatie!quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe es posten dan.. die van Roy was inderdaad triest... is internet zo leeg vandaag?
Nou Nou, het is wel een mooi stukje natuurgebied. Niet zo zeurenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef Wessiej het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)oerdje_tegen_A4.html
Mag zij dood?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef Wessiej het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)oerdje_tegen_A4.html
Mag zij dood?
Kinderen hebben geen idee! Die snelweg had allang gelegd moeten zijn, het hele stuk hoeft bij wijze van spreke alleen nog maar geasfalteerd te worden! Check het maar op Google Maps: http://maps.google.nl/maps?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL307&=&q=schiedam&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wlquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk! Beetje vreemde opmerking van je,.... goed initiatief van haar,... los van je mening hierover moeten we meer van dit soort kinderen hebben!
Gijs,.... rij jij dat stuk elke dagquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kinderen hebben geen idee! Die snelweg had allang gelegd moeten zijn, het hele stuk hoeft bij wijze van spreke alleen nog maar geasfalteerd te worden! Check het maar op Google Maps: http://maps.google.nl/maps?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL307&=&q=schiedam&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Er blijft bovendien nog genoeg over waar ze kan fietsen met paps en mams.
Mensen die klagen om een snelweg 'maar de natuuhuuhuuurrr!' hebben geen idee wat die files op de A13 betekenen voor diezelfde natuur
Ze hoeft niet dood, maar ze mag wel weer terug naar de Barbiehoek.
Nee, maar als direct omwonende heb ik er wel een mening over! Ik hoop dat het haar niet lukt, dat ze zich maar bezig houdt met dingen die voor haar belangrijk zijn. De weg wordt notabene half onder de grond gelegd om natuurfreaks tegemoet te komen! De A4 is goed voor de economie ook trouwens, betere doorstroming, minder files, meer werkgelegenheid, etc.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,.... rij jij dat stuk elke dag![]()
Het gaat me niet over die A4,... boeit me totaal niet wat ze daar mee doen, maar ik waardeer haar doorzettingsvermogen en initiatief. Ik hoop dat het lukt!
/carequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar als direct omwonende heb ik er wel een mening over! Ik hoop dat het haar niet lukt, dat ze zich maar bezig houdt met dingen die voor haar belangrijk zijn. De weg wordt notabene half onder de grond gelegd om natuurfreaks tegemoet te komen! De A4 is goed voor de economie ook trouwens, betere doorstroming, minder files, meer werkgelegenheid, etc.
Zijn de regels Gijs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou daar hoor ik mijn vrouw anders nooit over.
Maar serieus... waar gaat het over dan.. snachts.. lege snelweg.. vind nog dat ik het netjes deed dan.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zijn de regels Gijs.
Toch flauw voor die 6 km, maar ja traject controle word ook aangegeven, misschien een beetje je eigen schuld.
Ik weet niet hoor, maar om 0300 snachts lees ik niet veel borden, donker enzo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zijn de regels Gijs.
Toch flauw voor die 6 km, maar ja traject controle word ook aangegeven, misschien een beetje je eigen schuld.
Gijs 6 KM te hard? Serieus,... dat zie ik ook niet,... mijn km teller is al bijna 3 mm dik! Vind dit soort zaken kansloos en overbodig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar om 0300 snachts lees ik niet veel borden, donker enzo.
Bij mij is het altijd 3-5 correctiequote:
Kreeg jij bijdehandjes van je moeder voorgeschoteld vanavond?quote:
Met die snelheid zal mn tomtom 110 hebben aangegeven. Keurige snelheid als je ergens 100 mag vind ik.. vooral midden in de nacht. Maar daar geldt zon trajectcontrole niet voor.. nee ook snachts kunnen kinderen de snelweg oversteken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd 3-5 correctie
Ja, eergister. Tegelijk met die DVDbox dus. Begin er dit weekend aan!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:23 schreef Bastard het volgende:
Roy is je boek al binnen? Vorige week verstuurd vlgs mij..
Verplicht lezen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, eergister. Tegelijk met die DVDbox dus. Begin er dit weekend aan!
nee ze fl;itsen /trajectcontroleren pas vanaf 105 km/h ( 120 is het pas 7 ) en daar gaat 3 km/h vanaf dus 109 echte kilometers gereden. Afhankelijk van de afwijking van de km teller kan daar nog bijkomen maar dat is niet meer zo bij alle tellers.quote:
Dus eigenlijk ging ik 1 km te hardquote:Op woensdag 9 september 2009 07:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee ze fl;itsen /trajectcontroleren pas vanaf 105 km/h ( 120 is het pas 7 ) en daar gaat 3 km/h vanaf dus 109 echte kilometers gereden. Afhankelijk van de afwijking van de km teller kan daar nog bijkomen maar dat is niet meer zo bij alle tellers.
1kmquote:Op woensdag 9 september 2009 07:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee ze fl;itsen /trajectcontroleren pas vanaf 105 km/h ( 120 is het pas 7 ) en daar gaat 3 km/h vanaf dus 109 echte kilometers gereden. Afhankelijk van de afwijking van de km teller kan daar nog bijkomen maar dat is niet meer zo bij alle tellers.
Film schijnt echt SUPER goed te zijn. Wil deze film ook gaan kopen! Inglourious Bastards schijnt ook echt GE-weldig te zijn!quote:Op woensdag 9 september 2009 08:48 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/624341/7d1190a6/district_9.html
Hebben!!
(Alleen legaal kijken)
Dat zijn meteen blinde kopers Gijs, toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Film schijnt echt SUPER goed te zijn. Wil deze film ook gaan kopen! Inglourious Bastards schijnt ook echt GE-weldig te zijn!
Inglorious Basterds schijnt even goed te zijn als Pulp Fictionquote:Op woensdag 9 september 2009 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Film schijnt echt SUPER goed te zijn. Wil deze film ook gaan kopen! Inglourious Bastards schijnt ook echt GE-weldig te zijn!
WUT???quote:Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef kepler het volgende:
[..]
Inglorious Basterds schijnt even goed te zijn als Pulp Fiction
Volgens een recensie hier in de krant was het van hetzelfde niveau! Nou, dat zegt wel wat lijkt mequote:
Het is waar,... las dat ook. Kreeg vanmorgen ook een mail van mijn broer die precies hetzelfde zei. Hij is gisteravond geweest en echt helemaal gek geworden. Beste film die hij in jaren gezien heeft stond er in zijn mail!quote:
Ik ga vanavond naar Inglorious Basterds en morgen District 9 bekijken, ben benieuwdquote:Op woensdag 9 september 2009 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren gekeken, echt een onwijs toffe filmquote:Op woensdag 9 september 2009 08:48 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/624341/7d1190a6/district_9.html
Hebben!!
(Alleen legaal kijken)
warezhoerquote:Op woensdag 9 september 2009 10:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Inglorious Basterds en morgen District 9 bekijken, ben benieuwd
ze flitsen vanaf 105, je kreeg een bon voor 6 te hard +3 = 9 km/h te hardquote:Op woensdag 9 september 2009 07:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ging ik 1 km te hard
Goed zo Gijs! JP is trots!quote:
Ik keek en keek verder en toen ging ik over mijn nekquote:Op donderdag 10 september 2009 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://photos.joejet.com/tibetan_funeral![]()
Mooi!quote:Op donderdag 10 september 2009 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://photos.joejet.com/tibetan_funeral![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
De postbode is langs geweest met Batman![]()
Ik was alleen niet thuis![]()
Morgen vanaf 10u op te halen
Bij mij ook binnen terwijl ik er niet was, maar hij lag wel in de brievenbus. Stond op geschreven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wes, ik heb voor je getekend / Karel
Wat een held die postbode
.....Kennedy
Ik heb nog niet zo'n goede band met de huidige postbode... Hij is sjaggo dat hij steeds om moet lopen nadat hij aangebeld heeftquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bij mij ook binnen terwijl ik er niet was, maar hij lag wel in de brievenbus. Stond op geschreven:
Wes, ik heb voor je getekend / Karel
Wat een held die postbode
Beat him to death.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo'n goede band met de huidige postbode... Hij is sjaggo dat hij steeds om moet lopen nadat hij aangebeld heeft
De postbode in mn ouwe wijk was toffer.
Hier deze staat morgen weer op xboxonly: http://forzamotorsport.ne(...)id=1549#/video/1549/quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:30 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxonly.nl/vi(...)atti_Veyron_Trailer/
Snel je 360 ombouwen en de game downloaden! Dan speel je 'm morgen al!quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 06:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier deze staat morgen weer op xboxonly: http://forzamotorsport.ne(...)id=1549#/video/1549/
Ik heb je gemist!quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooo...en weer thuis.
Hele week op cursus geweest, ik ben gesloopt!
quote:
Volgens mij is Strol naar bed gegaanquote:
Net in 1 zitting Beatles uitgespeeld, nu weer verder aan Bats, moet er alleen wel inkomen moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij is Strol naar bed gegaan
Anyway,... zie dat je geniet van Batman! Ik heb het spel net pas echt afgerond! Dik 2 weken non-stop mee bezig geweest! Zo super goed!! GOTY voor mij tot nu toe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een game
.....Kennedy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |