Tegenwoordig hebben al die profvoetballers zo'n getraind bovenlichaam, wat waren het toen maar smalle ventjes.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:18 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Ajax-kenners: Wanneer en waar?
1972, Kaapverdische eilanden.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:18 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Ajax-kenners: Wanneer en waar?
ja, zoiets zei ik ook al, sowieso kun je de fitheid van spelers toen niet vergelijken met nu. Kan ook niet anders, als je wedstrijden uit die tijd terug kijkt valt het vooral op hoe langzaam het allemaal gaat (en hoeveel ruimte er ligt). Zelfs een relatief recent EK als 1988 oogt megatraag....quote:Op donderdag 3 september 2009 20:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben al die profvoetballers zo'n getraind bovenlichaam, wat waren het toen maar smalle ventjes.
Die kun je in het home gewoon even passen hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef Klaphark het volgende:
Iemand die weet of die shirtjes van AFCA groot of klein vallen?
Dat zelf ontworpen uitshirtje van die gasten is best geil
Toch een beetje vreemd...quote:Ajax trok aan de bel, maar een terugkeer van The Hunter bleek niet mogelijk te zijn. “De meeste opties waren onbetaalbaar”, vertelde Jol aan Het Parool. “Pantelic is dan misschien niet de centrumspits naar wie we zochten, maar als voetballer hoort hij wel thuis in een voor Ajax te duur segment van de markt. Op de komst van een spits van zijn kaliber had ik een paar weken geleden niet durven hopen.''
Nee? Hij geeft alleen aan dat hij in eerste instantie een betere spits wilde hebben, maar dat dat voor Ajax financieel niet haalbaar was.quote:
Ja nu wel denk, maar volgens mij hebben ze pas sinds een paar dagen andere maten dan XXXXXXXL beschikbaar.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef Foca het volgende:
[..]
Die kun je in het home gewoon even passen hoor.
Goh, Feyenoord had ook liever Robben gehad ipv Cisséquote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nee? Hij geeft alleen aan dat hij in eerste instantie een betere spits wilde hebben, maar dat dat voor Ajax financieel niet haalbaar was.
Natuurlijk is het een noodgreep, wanneer je geen geld hebt en het van transfervrije speler moet halen, zit er sowieso een smetje aan zo'n speler.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Goh, Feyenoord had ook liever Robben gehad ipv Cissé
Zoals ik het lijkt het me toch een beetje een noodgreep.
Waarom? Ajax had een spits nodig.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gevalletje geil op gedoogbeleid?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef thewishmaster het volgende:
Wat ik vreemd vind aan het verhaal Pantelic is dat hij ervoor gekozen heeft om in de Nederlandse competitie te gaan spelen en fors minder salaris te krijgen, ik vraag me af wat daar achter zit.
Net of Cissé naar een europese subtopper konquote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja maar zoals het daar staat lijkt het net of dat hij gewoon 5de keus is. En dat het niet de type spits is die ze zochten.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Waarom? Ajax had een spits nodig.
'quote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef thewishmaster het volgende:
Wat ik vreemd vind aan het verhaal Pantelic is dat hij ervoor gekozen heeft om in de Nederlandse competitie te gaan spelen en fors minder salaris te krijgen, ik vraag me af wat daar achter zit.
Nou je moet het zo zien dat ze hem ook onhaalbaar achtten gezien zijn mogelijkheden om ergens anders te tekenen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja maar zoals het daar staat lijkt het net of dat hij gewoon 5de keus is. En dat het niet de type spits is die ze zochten.
De eerste vier waren Zlatan, Eto'o, Drogba en Huntelaar. Niet zo erg om dan je vijfde keus te halenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja maar zoals het daar staat lijkt het net of dat hij gewoon 5de keus is. En dat het niet de type spits is die ze zochten.
Hij vroeg eerst een belachelijk salaris en niemand wilde dat betalen. DUs zochten ze naar andere oplossingen . Op het eind moest hij eiren voor zijn geld kiezen en een jaar bij Ajax tekenen. Zoiets???quote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef thewishmaster het volgende:
Waarom zou hij eieren voor zijn geld moeten kiezen? Hij was transfervrij. Dus hij had nog wel even kunnen wachten op een andere club.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij vroeg eerst een belachelijk salaris en niemand wilde dat betalen. DUs zochten ze naar andere oplossingen . Op het eind moest hij eiren voor zijn geld kiezen en een jaar bij Ajax tekenen. Zoiets???
Die ziet er wel goed uit ja, alleen waarom die 4 sterren? Ik wil ook nog wel 11 keer kampioen worden, maar om nu al 4 sterren op je shirt te doen is een beetje te ambitieus.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef kevin6188 het volgende:
Rood met zwarte baan, zoals het thuisshirt. En nog wat Amsterdamse details.
4 keer europacup 1/CL?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Die ziet er wel goed uit ja, alleen waarom die 4 sterren? Ik wil ook nog wel 11 keer kampioen worden, maar om nu al 4 sterren op je shirt te doen is een beetje te ambitieus.
Wielaert wordt ritueel geslacht.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, excuus, ik ga zo eten, ivm de ramadan. Weet iemand trouwens of Kerlon ook achter de spitsen terecht kan? Wie gaan er geslachtofferd worden dankzij de nieuwe aankopen?²
En als er geen club komt omdat ze allemaal al rond zijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zou hij eieren voor zijn geld moeten kiezen? Hij was transfervrij. Dus hij had nog wel even kunnen wachten op een andere club.
Als een speler daadwerkelijk kwaliteiten had dan komt er altijd een club voor hem.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
En als er geen club komt omdat ze allemaal al rond zijn?
Jah die hem op d ebank zet omdat ze al iemand anders hebben of hem een nog lager slaris geven.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als een speler daadwerkelijk kwaliteiten had dan komt er altijd een club voor hem.
Lekker boeiend of het 19.00 of 21.00 is, uiteindelijk moet je bij alletwee een dag vrij nemen gok ikquote:Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef Klaphark het volgende:
Passe partout binnenHopelijk zit het de eerste wedstrij ook aardig vol, de andere wedstrijden maak ik me niet zoveel zorgen.
Wel hoerentijd beginnen, 19:00 uur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zagreb 21:00, meer tijd om bier te drinken
Dan zal ik je tegen Zagreb wel tegenkomen gok ikquote:Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lekker boeiend of het 19.00 of 21.00 is, uiteindelijk moet je bij alletwee een dag vrij nemen gok ik![]()
19.00 vind ik wel beter eigenlijk, dan is me staat nog een beetje helder
Tegen Zagreb wil ik het niet eens weten, ben jarig die dag dus zal wel weer met geld gaan smijten![]()
Haha, trakteer wel op een biertje danquote:Op donderdag 3 september 2009 23:53 schreef Foca het volgende:
[..]
Dan zal ik je tegen Zagreb wel tegenkomen gok ik
19.00quote:Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef Klaphark het volgende:
Passe partout binnenHopelijk zit het de eerste wedstrij ook aardig vol, de andere wedstrijden maak ik me niet zoveel zorgen.
Wel hoerentijd beginnen, 19:00 uur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zagreb 21:00, meer tijd om bier te drinken
Helemaal euforisch over Snoquote:Bristol-trainer over Sno: "Een kwaliteitsspeler"
Op de laatste dag van de transfermarkt vertrok Evander Sno dan toch bij Ajax. Bestemming: Bristol City, waar ze ongelofelijk blij met hem zijn.
Bristol-trainer Gary Johnsen is zeer te spreken over het huren van de Ajax-middenvelder. Sno lijkt zich dan ook geen zorgen hoeven te maken of hij dit jaar speelminuten gaat maken.
"We hebben een kwaliteitsspeler weten vast te leggen", zegt Johnson in de Bristol Evening Post. Sno kwam op de Bristol-radar nadat Ajax tijdens de voorbereiding oefende tegen de Championship-club. "Zo zie je maar hoe raar het kan lopen. Nadat we van Ajax verloren was niemand daar uiteraard blij mee, maar uiteindelijk is het in ons voordeel geweest."
"Evander speelde hier en kreeg bij het verlaten van het veld een staande ovatie van ons publiek. Toen wij bij hem kwamen of hij hier naartoe wilde komen heeft dat zeker meegespeeld bij het nemen van zijn snelle beslissing. We hebben een kwaliteitsspeler weten vast te leggen, terwijl dat normaal gesproken geen optie was geweest."
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Helemaal euforisch over SnoJammer dat ze hem niet gekocht hebben.
PL ..wat hebben we gemist en ziet deze trainer wel ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit snap je toch niet inderdaadAls ze nu zeggen dat ze denken dat ze potentie in hem zien kun je er met enige fantasie nog wat van maken, maar zo PL-waardig heb ik SNo niet zien spelen vorig jaar
"Een kwaliteitsspeler"quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Helemaal euforisch over SnoJammer dat ze hem niet gekocht hebben.
Scouten levert in het begin al kostenbesparing op vanwege het salaris. Slechter kunnen gescoute spelers toch niet spelen en ze hebben een veel goedkoper salaris.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:30 schreef Nashje het volgende:
Bristol. Dat zal snel omgeslagen zijn helaas. Hopen dat Sneu het redelijk doet daar, zijn we die ook weer kwijt.
Gaat nu wel weer tijd worden om wat minder zooi binnen te halen. Spelers als Sno, Kennedy, Rommedahl, Wielaert zijn gewoon niet nodig. Kapitaalvernietiging. Meer scouten levert al veel meer op.
BETER scouten!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:30 schreef Nashje het volgende:
Bristol. Dat zal snel omgeslagen zijn helaas. Hopen dat Sneu het redelijk doet daar, zijn we die ook weer kwijt.
Gaat nu wel weer tijd worden om wat minder zooi binnen te halen. Spelers als Sno, Kennedy, Rommedahl, Wielaert zijn gewoon niet nodig. Kapitaalvernietiging. Meer scouten levert al veel meer op.
Voor Bristol is een jongen die in het Nederlands Olympisch elftal heeft gespeeld, Champions League heeft gespeeld, en onder contract heeft gestaan bij Celtic en Ajax natuurlijk wel een kwaliteitsspeler. Zou me ook niet verbazen als hij in een fysieke competitie als de championship bijzonder goed speelt.quote:
Bij NAC heeft ie wel een aantal hele goede potten gespeeld en ook een periode bij Celtic heeft hij het behoorlijk gedaan, waar hij regelmatig een basisplek had. Toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:43 schreef venomsnake het volgende:
Het is dan ook een wonder dat die jongen bij Celtic en Ajax gespeeld heeft.
Hoe groot is dat uitvak dan? En is er al wat bekend over verkoopschema?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha, trakteer wel op een biertje dan![]()
Btw voor de mensen die Anderlecht uit willen gaan:
Europese uitkaarten:
1239 zonder NL
1645 met NL
161 met NL+
Totaal: 3045
Europese voorrangsuitkaarten:
74 zonder NL
256 met NL
142 met NL+
Totaal: 472
Dus als je een normale EU kaart hebt moet je wel hopen dat er niks vastloopt![]()
5% van 26000 is 1300 kaarten hebben we recht op. Maar ik hoorde dat we zo'n 1800 kaarten zouden krijgen. Waarschijnlijk wordt er volgende week meer duidelijk over het verkoopschema.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe groot is dat uitvak dan? En is er al wat bekend over verkoopschema?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |