Kreymborg? Nu gaat er bij mij maar heel vaag een belletje rinkelen... Was dat niet het pand waar daarna Vogele in zat? Die hadden toch eerst 2 locaties in Venlo?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:09 schreef Klonk het volgende:
Megapool, tering dat is lang geleden dat die daar zaten idd, Esprit is mijn hofleverancier maar eigenlijk nooit bij stil gestaan dat dat het megapool pand is. Kreymborg zat toch ook ergens op dat rijtje of was dat nou meer richting V&D ?
Geloof dat maar, en nog krijgen ze het niet voor elkaar om die kuttent een beetje uitstraling te geven. Toen ze net verbouwd waren was het een schitterend filiaal. We zijn nu een paar maanden verder en Kruidvat Venlo is weer net zo'n puinhoop als voorheen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:28 schreef Klonk het volgende:
die hoek dus, maar voor mijn gevoel was Kreymborg toch wel wat groter dan Kruidvat nu is, maar goed die gasten zullen wel meer magazijnruimte hebben met al die troep van ze, en Vogele zat in het pand waar nu de Xenos inzit
Kruidvat kan uit gaan kijken als de Etos dadelijk 2 keer zo groot gaat worden. Die nemen het pand van AH to go erbij.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef Klonk het volgende:
klein, alles hoog opgestapeld en altijd fucking druk, en kruidvat zal het een rotzorg zijn zolang die winkel vol is
Ik vind de Action wel lachen en goedkoopquote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kruidvat kan uit gaan kijken als de Etos dadelijk 2 keer zo groot gaat worden. Die nemen het pand van AH to go erbij.
Mij zien ze niet meer in zo'n winkels als Kruidvat. Net als bijvoorbeeld de Xenos of de Action, ik word gillend gek als winkels zo'n puinhoop zijn, inclusief personeel wat nergens verstand van heeft.
Inderdaad, die typische lucht zo gauw je die klapdeurtjes door bent!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik vind de Action wel lachen en goedkoop
De Xenos vind ik een beetje een stinkwinkel (met die zeepjes en dat eten vooraan) en het personeel is ook niet dJe van het
Ik heb de hele dag in Nijmegen gezeten, lekker veel sneeuw daar en het zag er allemaal heel sfeervol uit. Kom je weer terug in Blerick is er geen sneeuw te zienquote:Op donderdag 17 december 2009 22:04 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
En wat vonden jullie van de hevige sneeuwval?
vooral het ontbreken ervan spreekt me wel aanquote:Op donderdag 17 december 2009 22:04 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
En wat vonden jullie van de hevige sneeuwval?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
vooral het ontbreken ervan spreekt me wel aan
Jamaar, jamaar, jamaar, nu heb je geen toffe foto's kunnen insturen voor op de FPquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
vooral het ontbreken ervan spreekt me wel aan
Wie herinnert zich 5 januari van dit jaar nog? De kerstvakantie was afgelopen en in de nacht van zondag op maandag viel een slordige 20 cm. Vervolgens heeft de gemeente de busroutes geveegd en de overige wegen werd NIKS aan gedaan.quote:
Je hebt het richting Venlo centrum geblazen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:11 schreef Klonk het volgende:
Ja, dat weet ik nog, faalhazen toen. Zag net tot mijn schrik een paar kleine vlokjes naar beneden komen, ben gelijk naar buiten gerend om ze weer omhoog te blazen en het hielp, zie nu niets meer
Ja, precies! Ik vond het eigenlijk best leuk, al die kinderen die naar school moesten en op het gezicht gingenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wie herinnert zich 5 januari van dit jaar nog? De kerstvakantie was afgelopen en in de nacht van zondag op maandag viel een slordige 20 cm. Vervolgens heeft de gemeente de busroutes geveegd en de overige wegen werd NIKS aan gedaan.
Ik mot geen console, ik mot gewoon C&C Generals: Zero Hourquote:Op zondag 20 december 2009 15:07 schreef Klonk het volgende:
Verkoop ze een console, heerlijk, heb al jaren plezier van het feit dat ik een computer heb voor simpele dingen en een console om te gamen.
Juist. Zulke types!quote:Op zondag 20 december 2009 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mot geen console, ik mot gewoon C&C Generals: Zero Hour.
Zo'n type mensen vind ik zo dom he, brrquote:Op zondag 20 december 2009 14:26 schreef fratsman het volgende:
Ik sta nu te werken. allemaal chagrijnige mensen die er perse door willen, en dan kwaad worden als een pc-spel van 8 jaar oud niet meer te bestellen is.
Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jij staat alzeleven op alle foto's chickies te playen!
Snap ik. Notice thequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:34 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wie, wat, waar?
Ik doelde op playen met Gameconsoles
Hou op, schei uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:51 schreef Klonk het volgende:
alleen kom er weinig chickies in de winkel van frats, denk ik zo
O, jij bent er zo eentjequote:Op woensdag 23 december 2009 16:40 schreef Klonk het volgende:
Wat een prutsers hier in Venlo, niet strooien om milieuredenen, flikker op de straat is spiegelglad hier, de vuilniswagen kwam de drempel voor mijn huis net niet over. En het kan zoveel makkelijker, ik moest vanmorgen even naar Koningslust en dan ga ik van Belfeld uit op de fiets met het pontje van Steyl naar Baarlo en dan vanaf Baarlo binnendoor naar Koningslust en zelfs de meest afgelegen achterafweggetjes waren daar schoon en fietsbaar...
Maargoed als ik zon berichten lees word ik toch een beetje triest. Venlove jeweettochquote:Afgelopen dagen heeft de gemeente Venlo gratis zakjes strooizout uitgegeven aan inwoners van de gemeente. Daarmee is de gemeente nu gestopt in verband met bedreigingen.
De gemeente geeft aan dat de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het uitgeven van de zakjes zijn bedreigd.
Inwoners zijn ontevreden met de zak van vijf kilo die ze krijgen. Daarom uiten ze hun ontevredenheid naar de medewerkers. Het zou volgens de gemeente gaan om meerdere gevallen. De medewerkers zouden zelfs met een sneeuwschop zijn bedreigd.
De gemeente heeft aangegeven zich genoodzaakt te voelen om te stoppen met de gratis service. MM
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
O, jij bent er zo eentje
[..]
Maargoed als ik zon berichten lees word ik toch een beetje triest. Venlove jeweettoch![]()
wat doe jij in Koningslust??? Ik wist niet dat mensen uit Venlo (en omstreken) Koningslust uberhaupt wisten te liggen!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:40 schreef Klonk het volgende:
Wat een prutsers hier in Venlo, niet strooien om milieuredenen, flikker op de straat is spiegelglad hier, de vuilniswagen kwam de drempel voor mijn huis net niet over. En het kan zoveel makkelijker, ik moest vanmorgen even naar Koningslust en dan ga ik van Belfeld uit op de fiets met het pontje van Steyl naar Baarlo en dan vanaf Baarlo binnendoor naar Koningslust en zelfs de meest afgelegen achterafweggetjes waren daar schoon en fietsbaar...
Ik zou die aanbieding van MM nemen, die je op Kloeken postte. Wij hebben scherpe prijzen, maar zo scherp, nee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:55 schreef JLSB het volgende:
Heej Fratsman! Heb je nog een leuke game-console in de aanbieding? Ik hoef er in principe alleen Fifa mee te spelen. Budget is max. 200 euro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |