Vanavond eerst BBQ'en en dan zullen we vast nog wel de stad induikenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:59 schreef fratsman het volgende:
Luxor isBen er al te lang niet geweest.
Wie gaat er zaterdag allemaal naar de Nach van ut Limburgs leed?
Was het wat? Ik zag allemaal foto's van negers die aan het stagediven waren.quote:
Ik vond het wel erg vet. Ik heb het wel afgewisseld met club 6 en heel ff Motownquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Was het wat? Ik zag allemaal foto's van negers die aan het stagediven waren.
Zal vanavond wel weer druk zijn. Goed weer, en alle 40plussers hebben weer een reden om weer eens naar de stad te gaan.
Aanstellers!quote:Op zondag 20 september 2009 00:48 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik vond het wel erg vet. Ik heb het wel afgewisseld met club 6 en heel ff Motownmaar van 2.00 tot 3.30 vond ik het vetste nog, écht goede muziek
en weer eens gezellig in de Loco (dat was ook alweer een tijdje terug) en daarna nog een broodje op het Nolensplein, een oude traditie
Net heel ff de stad gelopen met een vriend, maar die vond het net als mij niks, te druk en geen zin in vasteloavend muziekDus maar ff Döner gehaald en op naar huis
Ik was vrijdag al tot 4.30 in de stadquote:Op zondag 20 september 2009 11:39 schreef fratsman het volgende:
[..]
Aanstellers!
Ik was om 22.00 in de stad, Drekskaters gezien, daarna Sjraar Peetjens in de Gaper, en vervolgens tot 04.00 in de Tapperie! Super geamuseerd, en zeker met Vastelaovendmuziek.
Dadelijk de berg op voor VVV-Ajax!
Schwalbekoning Suarez.quote:Op zondag 20 september 2009 21:40 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik was vrijdag al tot 4.30 in de stad
4x Suarez
Veel rare figuren vandaag op het station, er schijnt iets sprookjesachtigs in Arcen te zijn
Ach ondanks dat hij van Ajakkes is, vind ik hem wel erg goed. Jammer voor VVV dat hij zo nodig 4x moest scorenquote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Schwalbekoning Suarez.De Ronaldo van de Eredivisie.
![]()
In Arcen was toch zo'n Elfen/Lord of the rings/World of Warcraft bijeenkomst?![]()
Balen zeg, heb ik me dat toch gemistquote:Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef Ruder het volgende:
Ja echt veel vreemde typetjes op het station, en de meeste echt hun eigen wereldje volgens mij, want er zat me toch volk tussen
Jazeker, de "kunstzinnige" ambulances staan nog steeds bij het museumquote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Zien dea zeekewaege's nog ien de stad?
De vraag is dus; Doen de kunstenaars dit, of gewoon baldadige jeugd?quote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker, de "kunstzinnige" ambulances staan nog steeds bij het museum. In steeds verdergaande staat van vernieling
.
't'is auk um dön va ien de boks te schiete.'quote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker, de "kunstzinnige" ambulances staan nog steeds bij het museum. In steeds verdergaande staat van vernieling
.
en ik maar denken dat die kroeg best goed liep, ik bedoel die vaste klanten daar hebben 7 dagen per week overdag en s'avonds tijd om te zuipenquote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef fratsman het volgende:
Overigens is er weer een cafe op de Parade gesloten. Toen ik vanmiddag naar het werk fietste stond er een grote zee-container voor de voormalige Caroussel-bar, Mensen van de FIOD en politie erbij, en maar leegladen. Ik hoorde gisteren dat die vent het voor elkaar had gekregen om in minder dan een jaar een schuld van meer dan 70.000 euro op te bouwen.
Ben tevens ook benieuwd of de verbouwing van de Yellow nog loopt. Morgen even checken.
Waarom is de Tijger eigenlijk zo vaak dicht?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:54 schreef Ruder het volgende:
[..]
en ik maar denken dat die kroeg best goed liep, ik bedoel die vaste klanten daar hebben 7 dagen per week overdag en s'avonds tijd om te zuipen
Gaat de Yellow weer open?, hopelijk wordt het iets normaals, want het was me toch een verschrikkelijk iets voordat ie dicht ging.
De bdW is trouwens ook niet echt een kroeg naar mijn smaak
Geef mij maar Club 6, Motown, af en toe Friends, héél af en toe de Loco en als ie open is en toevallig ook druk en fatsoenlijk volk, de Goude Tijger
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom is de Tijger eigenlijk zo vaak dicht?
Hoe laat is die demonstratie eigenlijk, wil wei veilig op het station kunnen geraken (sorry ik heb een Belgische radiozender opstaanquote:Op donderdag 24 september 2009 21:56 schreef fratsman het volgende:
Meer mensen vanavond geintimideerd door AFA-flyertuig? Mijn vriendin kreeg zo'n folder tegen zich aan gedrukt, weigerde en wilde doorlopen, en die klojo's kwamen gewoon achter haar aan. "Mens, je hoeft alleen die folder te lezen!"Ik kan wel raden uit welke hoek de rotzooi zal komen zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |