Wel lekker zachtquote:Op donderdag 3 september 2009 10:43 schreef Atreidez het volgende:
Gewoon door midden knippen man.. wat een moeite.
DAN NEEM JE GROTERE LAPPEN !quote:Op donderdag 3 september 2009 10:44 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Wel lekker zacht![]()
Maar nee, teveel werk.
... en dan met je hand in de stront zitten.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
DAN NEEM JE GROTERE LAPPEN !
kan je ook in een keer zo shoosh erdoorheen halen en heb je aan 1 velletje genoeg, zo niet draai je em om !
ach even de handen wassen en opgelostquote:Op donderdag 3 september 2009 10:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... en dan met je hand in de stront zitten.![]()
Ja, doe er eens wat aan.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:52 schreef Trannellius het volgende:
Jezus, wederom een kuttopic deze ochtend.
Ik ben blijkbaar echt nodig.
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:42 schreef _Michiel_ het volgende:
Ik heb keukenrol gekocht ipv toiletpapier![]()
Moet ik nog een keer naar de supermarkt
TS is erin getraptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:30 schreef Bart het volgende:
Gisteren in de Albert Heijn in Alkmaar:
[ afbeelding ]
Nee, geen taalfout, je hoeft niet te zoeken. Maar ik vraag me wel af hoeveel mensen zich thuis pas realiseren dat ze keukenrollen hebben gekocht
snij/zaag je de keukenrol door midden?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:57 schreef _Michiel_ het volgende:
A en B kunnen beide. Maar keukenrol past dus niet.
Hm, wel zelfde pak, (reguliere prijs C1000 voor 6,-) gekocht bij de C1000.quote:
Kan allebei...quote:Op donderdag 3 september 2009 11:03 schreef Reneuh het volgende:
Is het WC papier en keukenrol of mag WC rol en keuken papier ook?
Alle vier.quote:
Dude, nu moet je echt kappenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:52 schreef Trannellius het volgende:
M'n keukenrol heeft wel vochtvangers...quote:Op donderdag 3 september 2009 11:34 schreef Biogarde het volgende:
Beter is het geen Page, want straks absorbeert die keukenrol je anus![]()
![]()
d;
Daarom zijn wij er en wij schatten dat beter in.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:52 schreef Trannellius het volgende:
Eh, wc papier heeft de eigenschap deels op te lossen, keukenrol niet. Keukenrol kan dan ook je toilet verstoppen als je het als wc papier gaat gebruiken.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:43 schreef Atreidez het volgende:
Gewoon door midden knippen man.. wat een moeite.
Ik hang dat ding gewoon op. Hou me er echt niet mee bezig hoe hij hangt. Soms hangt hij dus A en soms B. Waaron zou je je daar druk over maken.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zelfs vaker met een landkaart mijn reet afgeveegd.
Daar is keukpapier fluweel bij.
Zeik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |