Dank u,quote:Op donderdag 3 september 2009 09:51 schreef Frollo het volgende:
Herkenbare klacht en fraaie paint.
Eigenlijk alles wat een KLB topic hoor te hebben.
Het is een soort abstractie, om te zorgen dat je niet denkt dat het ventje aan het lachen is, maar daadwerkelijk last heeft van ze 'neus'.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:04 schreef L.no het volgende:
Wtf is mis met je neus?
QFTquote:Op donderdag 3 september 2009 09:51 schreef Frollo het volgende:
Dat deed ik dus ook, maar eenmaal aangekomen bij het raam kon ik staren wat ik wilde maar geen zonnestraaltje te zienquote:Op donderdag 3 september 2009 10:11 schreef Catbert het volgende:
FF richting de zon kijken helpt bij mij wel, maarja, met dit kutweer is die hele zon niet te vinden...
Persoonlijk vind ik de paint getuigen van de motoriek van een peuter, gecombineerd met het fantaseervermogen van een 5-jarige. Maar goed, da's mijn mening.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:51 schreef Frollo het volgende:
Inderdaad, als ik hier op de 'werkvloer' moet niezen doe ik dat zo hard mogelijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:49 schreef Gwywen het volgende:
Terechte klacht.
Bovendien is niezen (bijv. op het werk) een geoorloofde manier om even heel hard te schreeuwen.
Dat genoegen wordt je nu óók nog eens ontnomen.
Ik leef met je mee, TS.
je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 3 september 2009 10:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de paint getuigen van de motoriek van een peuter, gecombineerd met het fantaseervermogen van een 5-jarige. Maar goed, da's mijn mening.
Ja ik geef toe, plaatje 4 is een template, maar de rest is toch echt niet uit de lucht gevallen.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:24 schreef Agiath het volgende:
Mensen die denken dat TS deze 'paint' zelf gemaakt heeft_!
Als je het van dit soort dingen moet hebben, is je leven wel een tikje tragisch hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:05 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik hier op de 'werkvloer' moet niezen doe ik dat zo hard mogelijk.
Er is geen mooiere belonging voor je nies, dan een stel collega's "moet dat nou..grmbl" murmelend.
Dat zal ik ook niet ontkennen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef Lkw het volgende:
Als je het van dit soort dingen moet hebben, is je leven wel een tikje tragisch hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |