dat krijg je sowieso wel van de macquote:Op donderdag 3 september 2009 09:45 schreef classpc het volgende:
Mijn maag protesteert altijd hevig als ik weer eens een milkshake van de Mac gehad heb.
Ik kan me niet voorstellen dat dat goed voor een kind is. Zou me niks verbazen dat ze er nog diarree van krijgen ook.
Inderdaad, want elke peuter die je daar ziet, zit er minimaal 2x per week.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:45 schreef Vinboy het volgende:
Hoelang is dat al niet?
Kinderen die die M zien herkennen het sneller als jij en ik.
Ernstig probleem ja, maar we doen er met zijn allen aan mee.
Ja als je kind dat een keer krijgt belemmert het hem vast in zijn groei.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Meerkat het volgende:
Ze waren geen 5 hoor, ik schatte ze zo'n jaar of 2/3. Ze zaten in een kinderstoeltje...
mijn ouders kochten genoeg snoep, maar pas toen ik oud genoeg was.
Leuk dat hier iemand zijn kind nuggets geeft, lekker gezond voor zo'n klein kind in de groei. Mijn kind krijgt het pas als hij 6 of 7 is.
Het boeit mij omdat ik straks geen les wil geven aan een klas waar 90% obees is.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:47 schreef Florian_ het volgende:
Ga eens terug naar OUD, met dat gezever. Wat boeit het als zo´n kind af en toe wat ongezonds krijgt? Niks.
Tenzij dat ding elke dag frituursel eet, maar dat lijkt mij niet aan de orde. Bemoei je lekker met je eigen kroost.
Zullen we het ook nog even hebben over de stamppotten spruitjes, andijvie en boerenkool waar ze dol op is? Of de 4 boterhammen die er per dag doorheen gaan?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Meerkat het volgende:
Leuk dat hier iemand zijn kind nuggets geeft, lekker gezond voor zo'n klein kind in de groei. Mijn kind krijgt het pas als hij 6 of 7 is.
Zeer zeker niet, mar het is niet gezond, zulke vette dingen voor een peuter.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je kind dat een keer krijgt belemmert het hem vast in zijn groei.
2/3e jaar? Toen at ik nog bambixquote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Meerkat het volgende:
Ze waren geen 5 hoor, ik schatte ze zo'n jaar of 2/3. Ze zaten in een kinderstoeltje...
mijn ouders kochten genoeg snoep, maar pas toen ik oud genoeg was.
Blijfhaar dat dan ook geven en stop haar niet vol met vette troep.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zullen we het ook nog even hebben over de stamppotten spruitjes, andijvie en boerenkool waar ze dol op is? Of de 4 boterhammen die er per dag doorheen gaan?
Echt een medisch wonder ben je niet he?
Ah. Een dom PABO sletje. Ik wist dat het droef gesteld was met wiskunde op dergelijke 'scholen' maar het gedeelte over percentages zou ik nog eens overdoen in ieder geval.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:50 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Het boeit mij omdat ik straks geen les wil geven aan een klas waar 90% obees is.
Het eten van McDonald's blijf ik altijd de halve dag herkauwen. Dan liever Burger King eigenlijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:45 schreef classpc het volgende:
Mijn maag protesteert altijd hevig als ik weer eens een milkshake van de Mac gehad heb.
Ik kan me niet voorstellen dat dat goed voor een kind is. Zou me niks verbazen dat ze er nog diarree van krijgen ook.
No you cretin, een unversitaire opleiding Engels. Nu jij.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah. Een dom PABO sletje. Ik wist dat het droef gesteld was met wiskunde op dergelijke 'scholen' maar het gedeelte over percentages zou ik nog eens overdoen in ieder geval.
Die peuter zie jij daar dagelijks?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:50 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, mar het is niet gezond, zulke vette dingen voor een peuter.
sowieso negers.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:46 schreef Jarno het volgende:
Onze peuter komt daar 1 of 2 keer per jaar, tot nu toe. Niks mis mee, van de frietjes eet ze een stuk of 10, dan nog wat kipnuggets en een toetje van fruit (!). Qua drinken een pakje appelsap. Thuis eten we bijzonder weinig van dit spul.
Klacht: kortzichtige KFC negers.
Hoezo, als ze dun zijn luisteren ze ook niet naar je hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 09:50 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Het boeit mij omdat ik straks geen les wil geven aan een klas waar 90% obees is.
Ik ging vanaf groep 5 ofzo naar de mac met mijn verjaardag en mss als we eens een dagje uit waren ofzo. eerder echt niet...quote:Op donderdag 3 september 2009 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het eten van McDonald's blijf ik altijd de halve dag herkauwen. Dan liever Burger King eigenlijk.
OT: ik ging pas vanaf m'n 12e ofzo naar de Mac. Geen idee waarom eigenlijk, waarschijnlijk omdat ze toen nog niet op elke straathoek te vinden waren.
Doen we ook!quote:
Doen we ook niet!quote:en stop haar niet vol met vette troep.
Maar denk nou eens na. natuurlijk is het niet de beste voeding voor je kind, maar af en toe iets geven wat door hunzelf als lekker word beschouwd moet kunnen hoor. Je doet nu net alsof ze niks anders eten dan voedsel wat een paar minuten in vet heeft lopen weken, maar je bent gewoon aan het overdrijven.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:51 schreef Meerkat het volgende:
[..]
No you cretin, een unversitaire opleiding Engels. Nu jij.
jezusquote:
Ik wil dat mijn leerlingen gezond zijn, als ik me bezighoud met hun ontwikkeling bekommer ik me ook om hun gezondheid he.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo, als ze dun zijn luisteren ze ook niet naar je hoor
pics!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah. Een dom PABO sletje. Ik wist dat het droef gesteld was met wiskunde op dergelijke 'scholen' maar het gedeelte over percentages zou ik nog eens overdoen in ieder geval.
Af en toe is iets anders dan een middagje KFC ofzo. Mijn kind mag 2 frietjes proeven ofzo, echt niet meer. Niet ene heel menu.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar denk nou eens na. natuurlijk is het niet de beste voeding voor je kind, maar af en toe iets geven wat door hunzelf als lekker word beschouwd moet kunnen hoor. Je doet nu net alsof ze niks anders eten dan voedsel wat een paar minuten in vet heeft lopen weken, maar je bent gewoon aan het overdrijven.
I like turtles.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:51 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Bemoei jij je maar met je lesstof, ambtenaar-to-be.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:54 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn leerlingen gezond zijn
Tering....neurootquote:Op donderdag 3 september 2009 09:55 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Af en toe is iets anders dan een middagje KFC ofzo. Mijn kind mag 2 frietjes proeven ofzo, echt niet meer. Niet ene heel menu.
Nee hoor van binsbergen, lesgeven is niet alleen stof opdreunen. Gelukkig ben jij wel iemand met je overbetaalde baan?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bemoei jij je maar met je lesstof, ambtenaar-to-be.
Morbide obees.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:55 schreef Jimbo het volgende:
Hihi ts is stiekem zelf dik en daardoor heeft ze problemen met dikke kinderen omdat zelfs die dr zullen pesten als ze les geeft
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:51 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat een peuter een heel menu op krijgtquote:Op donderdag 3 september 2009 09:55 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Af en toe is iets anders dan een middagje KFC ofzo. Mijn kind mag 2 frietjes proeven ofzo, echt niet meer. Niet ene heel menu.
Daar hebben ze ouders voor, niet de docent Engelsquote:Op donderdag 3 september 2009 09:54 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn leerlingen gezond zijn, als ik me bezighoud met hun ontwikkeling bekommer ik me ook om hun gezondheid he.
En ze zullen wel luisteren. Die chipszakjes komen iig niet op tafel voor de bel is gegaan.
kusje erop ?quote:
"Hehe, nu weet je hoe het smaakt, en mag je zien hoe ik de rest op eetquote:Op donderdag 3 september 2009 09:55 schreef Meerkat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]engels gestudeerd en geslaagd op Cambridge hier
mag ik nu ook kudows en zeggen ' nu jij '
Zo slecht is het nu dus blijkbaar gesteld... kinderen worden losgelaten om te doen wat ze willen, nooit gestraft, de hele dag achter de computer en zijn nu ook al bekend met de Mac op 3jarige leeftijd... bah. Chavs.quote:
Idd. Wel leuk, die omhooggevallen PABO-ers die de wereld denken te snappen. Naief, ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat een peuter een heel menu op krijgtHet draait kinderen puur om het prulletje in het happy meal... Dochterlief eet de worteltjes en drinkt d'r appelsap, pikt een paar frietjes en een halve kipnugget. de rest is voor papa
Wat hebben chavs ermee te makenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:57 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu dus blijkbaar gesteld... kinderen worden losgelaten om te doen wat ze willen, nooit gestraft, de hele dag achter de computer en zijn nu ook al bekend met de Mac op 3jarige leeftijd... bah. Chavs.
Leuk. Maar een BA is een BA;)quote:Op donderdag 3 september 2009 09:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]engels gestudeerd en geslaagd op Cambridge hier
mag ik nu ook kudows en zeggen ' nu jij '
hihi ik had geluk dat ik vanuit m'n internationale school zo kon doorstromenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]Cambridge
Daar was ik te dom voor.
Zo zijn ze nog liefquote:Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
hihi heb je allemaal van deze michelin mannetjes rondlopen
Nou nou.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef Trannellius het volgende:
Wat heb ik dan eigenlijk een kutjeugd gehad. Jarenlang op witbrood+pindakaas+hagelslag geleefd, 1x in de week (vanaf naar schatting mijn 4e) patatjes als avond eten, en als ik lief was geweest (natuurlijk bijna 100% van de tijd) mocht ik een snoepje.
TS, bedankt dat je mij in laat zien wat een beroerde ouders ik had!
Zo'n veganist die haar kinderen alleen maar noten geeft, waardoor een gemiddeld lijk er gezonder uitziet.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:57 schreef Armageddon het volgende:
Ik zie bij Meerkat zo'n heel dun bleek wijf voor me die geen vlees vreet.
Het was ook takkeduur. Maar ik was niet zo prestatiegericht dus ik wilde er alleen heen voor de lolquote:Op donderdag 3 september 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi ik had geluk dat ik vanuit m'n internationale school zo kon doorstromenals ik het direct uit Nederland had moeten doen, had t flink moeilijker geworden
maar anders was je mss wel een klasgenootje geweest
Puike troll, moet ik toegeven.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:57 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Zo slecht is het nu dus blijkbaar gesteld... kinderen worden losgelaten om te doen wat ze willen, nooit gestraft, de hele dag achter de computer en zijn nu ook al bekend met de Mac op 3jarige leeftijd... bah. Chavs.
En dan kinderen kweken die de eerste keer op een verjaardag he-le-maal losgaan en geen maat kunnen houden. Erg gezond hoor!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zo'n veganist die haar kinderen alleen maar noten geeft, waardoor een gemiddeld lijk er gezonder uitziet.
Het heeft wel iets schattigsquote:Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Wel leuk, die omhooggevallen PABO-ers die de wereld denken te snappen. Naief, ook.
dan ga je maar les geven in afrikaquote:Op donderdag 3 september 2009 09:50 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Idd. Anna vind de Mac geweldig (die 2 keer per jaar dat ze er komt dus) maar is echt veel te nieuwsgierig naar alles wat er gebeurt om ook maar langer dan 3 minuten aan tafel te zitten en te eten.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het heeft wel iets schattigsMaar ik krijg ook heel erg de neiging om te roepen, wacht maar tot je later groot bent en zelf kindjes hebt
voor Nederlanders wel jaquote:
Pics van je dochter?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Anna vind de Mac geweldig (die 2 keer per jaar dat ze er komt dus) maar is echt veel te nieuwsgierig naar alles wat er gebeurt om ook maar langer dan 3 minuten aan tafel te zitten en te eten..
Het onderwijs sterft natuurlijk van de geitewollensokkenhippies die de wereld willen verbeteren en denken te moeten beginnen bij JOUW kind, doe je weinig aan A.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:02 schreef Armageddon het volgende:
Jarno, ga je mij nu vertellen dat die Meerkat les gaat geven?
*zet op agenda*
Leraren checken voordat ik m'n kind ergens op school ga doen.
Klinkt heel bekendquote:Op donderdag 3 september 2009 10:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Anna vind de Mac geweldig (die 2 keer per jaar dat ze er komt dus) maar is echt veel te nieuwsgierig naar alles wat er gebeurt om ook maar langer dan 3 minuten aan tafel te zitten en te eten..
indeedquote:Op donderdag 3 september 2009 09:44 schreef Trannellius het volgende:
TS heeft ouders die met Sint-Maarten mandarijntjes gaven.
Eerst een foto van die Meerkat sloerie.quote:
Raar dat die negers het kind geen watermeloen menu gaven.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:43 schreef Meerkat het volgende:
Laatst ging ik met een vriend naar de KFC en daar zag ik gewoon een kleine peuter in eenspeciaal peuterstoeltje frietjes eten... dit heb ik ook al eens meegemaakt in de Mac... Ik vind het gewoon schokkend dat kleine kinderen al zulk ongezond voedsel krijgen. Toen ik zo klein was mocht ik geen cola, geen chocopasta en geen chipjes. Dat is gewoon niet goed voor een kind. Het lijkt me dat het vette (roep)voedsel van de KFC al helemaal niet goed is.
Klacht: domme ouders.
moeten kijken of we net als bonsai katjes dan ook bonsai chineesjes kunnen maken ?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo zijn ze nog lief
Het zijn net van die hondjes.
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het onderwijs sterft natuurlijk van de geitewollensokkenhippies die de wereld willen verbeteren en denken te moeten beginnen bij JOUW kind, doe je weinig aan A.
hahaquote:Op donderdag 3 september 2009 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was ook takkeduur. Maar ik was niet zo prestatiegericht dus ik wilde er alleen heen voor de lol.
een goede rede voor de drive-through te namen ! als ze dan voor je auto staan kan je ze gelijk over rijdenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:06 schreef wise het volgende:
[..]
Raar dat die negers het kind geen watermeloen menu gaven.
moest je trouwens rennen met je eten?
[ afbeelding ]
ach..quote:Op donderdag 3 september 2009 10:09 schreef ach het volgende:
Ik zag ooit een vet wijf zitten wat stukjes frikandel voorkauwde en dan aan haar baby voerde
Gatverdammequote:Op donderdag 3 september 2009 10:09 schreef ach het volgende:
Ik zag ooit een vet wijf zitten wat stukjes frikandel voorkauwde en dan aan haar baby voerde
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef Foxy-lady het volgende:
Wat nou ongezond?
Er zit toch sla op een Big Mac!
Op een CBO zelfs ui!!!!!!111111quote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef Foxy-lady het volgende:
Wat nou ongezond?
Er zit toch sla op een Big Mac!
MONKEY!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:50 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Nou pa, als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 3 september 2009 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezuswaarom moest ik daarom lachen
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:46 schreef Jarno het volgende:
Onze peuter komt daar 1 of 2 keer per jaar, tot nu toe. Niks mis mee, van de frietjes eet ze een stuk of 10, dan nog wat kipnuggets en een toetje van fruit (!). Qua drinken een pakje appelsap. Thuis eten we bijzonder weinig van dit spul.
Klacht: kortzichtige KFC negers.
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
2/3e jaar? Toen at ik nog bambix
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:44 schreef Trannellius het volgende:
TS heeft ouders die met Sint-Maarten mandarijntjes gaven.
Snacken is nou ook niet bepaald gezond voor volwassenen hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 09:43 schreef Meerkat het volgende:
Laatst ging ik met een vriend naar de KFC en daar zag ik gewoon een kleine peuter in eenspeciaal peuterstoeltje frietjes eten... dit heb ik ook al eens meegemaakt in de Mac... Ik vind het gewoon schokkend dat kleine kinderen al zulk ongezond voedsel krijgen. Toen ik zo klein was mocht ik geen cola, geen chocopasta en geen chipjes. Dat is gewoon niet goed voor een kind. Het lijkt me dat het vette (roep)voedsel van de KFC al helemaal niet goed is.
Klacht: domme ouders.
Ja anders is het bedorven als je thuis bentquote:Op donderdag 3 september 2009 10:06 schreef wise het volgende:
[..]
Raar dat die negers het kind geen watermeloen menu gaven.
moest je trouwens rennen met je eten?
[ afbeelding ]
Vandaar dat je geen donor bent. Vetzak.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:44 schreef Jimbo het volgende:
achdoe ik ook al sinds ik 5 ben en heb nog geen klachten tot us zover
niet zo overdrijven TS
Ik een keer met een vrijgezellenavondquote:Op donderdag 3 september 2009 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ben ooit een keer met een kinderfeestje naar de mac geweest
190 kg schoon aan de haak ? Problemen meequote:Op vrijdag 4 september 2009 08:34 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Vandaar dat je geen donor bent. Vetzak.
Jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
190 kg schoon aan de haak ? Problemen mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |